Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)
Sardar sent SMS to his BOSS:
“Me sick, no work”
Boss SMS back:
“When I am sick I kiss my wife try it”
2 hours later sardar sms 2 boss:
“Me ok, ur wife very sweet”
an arab was being interviewed at a US checkpoint.
you name pls. " abdul aziz "
sex? " six times a week!! "
no, no, I mean male or female! "
doesn''t matters, sometimes even camel!!! "
* TALAASH GUMSHUDA *
Nam, Arbab Rahim
umar ka koi hisab nahi kyu ke us ki umr k KUTE Mar gae,adres kuchre ka dabba rang kaala, Suar jesi shakal, 18 feb ko ghar se saikal pe nikla tha,.. jane kin gatron me chala gaya hy...
kisi bhi Bhai ya bahen ko dikhai de..SEEDHA GOLI maar de....shukriyaa . . . ;->
Reason Of Smile:Ek Ghar Se Har Waqt Hasne Ki Awazain Ati Thi.
Ek Din Ek Sahab Us Ghar Ki Taraf Gae K Itni Khush-Gwar Zindagi Ka Raz Malom Hoske.
Whan Jakar Pocha To Unho Ne Btaya, Ke Mere Biwi Larai Karte Waqt Mujhay Belan Se Marti Hai.
Agar Lag Jae To Wo Hasti Hai Aur Na Lage To Me Hasta Ho :-D
bikari : 50 paise de de ,maine 3 din se khana nahi khaya baba
marvadi : 50 paise nahi 5 rupaye dunga,pehle yeh bata 50 paise mein khana kaha milta hai…”??