career is like a lig

career is like a lig



Career is like a light
and Girls are like shadows!

If you''ll follow
the shadows you''ll
miss the light.

And if you''ll follow the light shadows will follow you!
  

May, 06 2010     177 chars (2 sms)     2781 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hey U Know Which is the best day to propose a girl... April 1
U Know Why??
If she accept its your luck otherwise just tell April Foooooll

Can u dance?






No...






Sure....







Just try it....







Sure u cant .....





That means u r pappu!!!





Bcoz pappu cant dance ..
Heights Heights of super Bindaasness :


Finishing the Exam paper and coming out of the examination hall and then asking a friend --
“ Kaunsa subject tha yaar ?? !!!

Professor:
Tum 20 Saal Ki Larki
Su Shaadi Kroge Ya
Apne Sy 20 Saal Bari
Sy ... ?

Student:
Sir ! Depend Krta Hy k
Kon Khoobsurat Hy !
Aap Ki Beti Ya Aap Ki Biwi ;->
Boy:Tum shadi k baad apnay liye alag ghar to nahi maango gi?

Girl:Aray nahi!! tum apni amma ko alag ghar dila dena
By The Time You
Finish Reading This Sms

You''ll Realize
































You Have Wasted Your Time

&

Been Made Fool As Well ... ;->

Marez doctor se:
Me 1 month se roz Rs.50 ki dawa
le rha hu pr koi faida nh hua.
Doctor:Koi bat nh kal se me
tmhy Rs.40 ki dawa duga Rs.10 ka faida hoga ;->
Afridi ne Boll chaba k de dia Is bat ka saboot!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K
.
.
Colgate banaey,
masoorhe sehet mand or Dant mazboot! ;->
Mumy:beta q ro rhe ho?
Beta: mumy papa ne muje kissi nhi ki.
Mumy:beta ap ne papa ko tables nhi sunaye honge
Beta: kam wali ko kon se tables ate hain.
Pataane Se Na Pate,Esi Koi Ladki Nahin,

Pataane Se Na Pate,Esi Koi
Ladki Nahi.
Agar Fir Bhi Na Pate,To Duniya Me Ladkio Ki Koi Kami Nah
Chor 1 ghar me chori karne gaya, tijori par likha tha "TIJORI KO TODNE KI JARURT
NAI,452 No. LAGAO AUR SAMNE WALA LAL BATAN DABAO,TIJORI KHUL JAYGI" Jaise hi
button dabaya alarm baja aur police aayi. Jate waqt chor seth se bola"AAJ MERA
INSANIYAT SE VISHWAS UTH GAYA "! . . . . .
When i dont get ur sms!!



A little pain in my heart.




A small tear in my eyes




And sadness falls on my face.



What is this?




Its nothing




“Just Dramabazi“ ;->