career is like a lig

career is like a lig



Career is like a light
and Girls are like shadows!

If you''ll follow
the shadows you''ll
miss the light.

And if you''ll follow the light shadows will follow you!
  

May, 06 2010     177 chars (2 sms)     2786 views       Funny

more Funny SMS Messages

What is common to both Deepika Padukone and Ranbir Kapoor ??
.
.
.

Ok... Its OSO thats common to both

wondering how ??

scroll down ....



Because Deepika is associated with Om Shanti Om and Ranbir is associated with O.. Saawariya O... :))....
Husband to Wife: Main Tumhari Roz Roz ki Farmaishon Se
Tang Aa Gaya Hon.

Is liye Khud Khushi Karne Ja Raha Hon.

Wife: Acha Ek White Saari to Dila Den
Main Iddat K Dino Mai Pehnungi.
U knw wt?
U r un4getbl..
U knw y?
Cz u r so sweet..
U knw hw?
In ur own simple ways
u make me feel special..
U knw wen?
Snce d day we bcame FRIENDS..:-)
*~*~*~*~*~*~*~*~*
Agr Aapme Or Gadhe Me English Speaking Ka Muqabla Ho Jaye To Kon Jitega?






Jeete Jo Marzi Par Ab Ye Baat To Tay Hai K Muqabla Mumkin Ha
Young Son: "Is it true, Dad, I heard that in sum parts of Africa a man doesn''t know his wife until he marries her?"
Dad: That happens in every Country, Son :-|
Pehle chitthi ke badle taar ata tha
1 bulave pe mera yaar aata tha
Ab padh kr delete karte hai mere sms
kabhi har SmS ka jawab aata tha
What Is difference Between Secretary and personal seceretary??
Secretory says good morning sir, While Persoonal secretory says OH GOD! its Morning sir

1 Arbi Bath Room Main Phone kar raha tha..

Pathan Ne sunna to Ander Ja Kar Khoob Mara Arbi ko..?

Logon Ne Pathan se Pocha kyn Mara hai..?

To Pathan Bola "Yeh Kambakht Bathroom Main Beth kar Tilawat Kar Raha tha"..:-)
2009 K BAAD 2010 AYEGA,

Snday k baad Mnday Ayega,

Puray mahinay lìght nhi bill phr b Ayega,

Hum to Apse sirf itna hi kahenge,

K

"AESA KAROGE TO KON AAYEGA"


Agar pagal khaney k pagal sey jhaghrada kar k pagal khaney ka doctor paghal ho jaye to news mein khabr kaisay aaye ghee?


"ghar kee baat ghar mein hee reh ghayee"
Mubarak Ho Musharraf Gaya..























Apni Biwi K Sath Ghoomney :-D
A gud news 4 students

all MARCH exams hav been postponed due to elections

To confirm goto site

www. stop dreaming & start studying.com