''If ever in your life

''If ever in your life
''If ever in your life u r very sad n feel that u have lost everything, I’ll come, hold ur hand, take u 4 walk on a bridge and show u where 2 jump from.''
  

May, 24 2010     154 chars (1 sms)     2954 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Sweet Story
Once a girl asked a boy:
Why we have 2 units to measure weight, height, force, speed, distance etc.
But nothing to measure Love, Trust, Friendship, Why?
Boy thought for a while, took her into arms, looked into her eyes and said
.
.
.
Dekh Janu, Dimagh mat kha
Already physics main supply hai
There are only 5 things we need in life: Good friends, Good job, Good food, Good sleep & Good _ UCK. Whatever u are thinking... is right. Good Day.


Memon 0r sunao thanda piyo ge ya garam?

Mehman:thanda or garam dono!

Memon:jao shazia ek glass fridge se or ek glass geezr se pani la do... :p ;->
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
Ppl U Have Seen Sreeshaant Crying After IPL Match

What Do u Think Was The Reason



Is It Due To Harbhajjan Slapped Him ? ? ?





No




Is It Due Sreeshant Considering The Match Win As Emotional One ? ? ??



NO




Real Reason






Guess. . .





Wild Guess. . .



Coz Pretty Zinta Hugge Yuvraaj & Bret Lee But Not Sreeshant . . . ;->
A woman had triplets, she named them Mat, Pat & Tat. She fed Mat from left tit, Pat from her right tit...
Moral of the story: No Tit for Tat

Wife ( Kitchen Se ): Aji Suntay Ho,
Mai Aaj Kal Bohat Khubsorat ho Rahi Hon.


Husband: Tumhain Kese Pata?


Wife: Aaj kal Meri Khubsorti Dekh Kar Rotiyan Bhi Jal Rahi Hain. :-)
*Some funny truth*
* shadi se pehle har aurat apne chehre se aadmi ka bheja kharab karti hai or shadi ke baad apni cooking se aadmi ka hazma.
*aurat apne future ki chinta jab tak karti hai jab tak ki shadi suda nahi hai,jabki aadmi apne future ki chinta shadi ke baad hi karta hai.
*aurat ko mard ke pichhe kabhi nahi bhagna chahiye,
kya pinjra bhi kabhi chuhe ke pichhe bhagta hai.
*hitlar ka kahna tha ki impossible kuch bhi nahi,
par mai kahta hu ki agar apme dum hai to ek hath me do tarbuj pakad ke dikhayiye.
*aurat ko kabu me rakhne ka ek hi tarika hai,
magar afsos ki wo tarika kisi mard ko nahi maloom.
*ramu ki biwi ko machchar aankh band kar ke katate hai kyuki wo bahut hi badsurat hai.



Teacher;
Translate into English
"Yad-e-Mazi Azab hy Ya RAB, Cheen le Mjhse Hafiza Mera"

Papu:My Mind is Full of Data Base,
O God!Plz Make Me a Mental Case" ;->

Pathan India gya whan barish ho rahi thi,
wo mander me ja kr bagwan ko bahir phank ker bola,
.
.
"Kdi na wi lya kr maama"... ;->
Height Of Patience, Courage & Lazyness aT The Same Time . . . .
.
.
.
.
Sitting on Beach Waiting for a TSUnami Wave To Clean Up Ur ASS . . . . ;->
Ab Kiya Dhoondtay Ho Kaghazon Kay Dhair Main FARAZ,


Woh Jis Akhbar Me Tumhari Foto Thi Us Me Koi NAAN Lay Gaya . . .