''If ever in your life

''If ever in your life
''If ever in your life u r very sad n feel that u have lost everything, I’ll come, hold ur hand, take u 4 walk on a bridge and show u where 2 jump from.''
  

May, 24 2010     154 chars (1 sms)     2932 views       Funny

more Funny SMS Messages

A sweet demand by a kid.

He was beaten up by his mom.

Dad askd what happnd son?

kid said i cant adjust with ur wife anymore,

i want my own
can u read fast in english !

MY
A my
They my
They they my
A my they na my.

.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
Khulay nahi hain maaf karo:.
Thought of the day: Agar aap bus pe chade... ya phir bus aap pe
chade... dono marthaba ticket aapka hi kat tha hai
Chaar Haathi He.
3 Haathi Laal Chaddi Pehne Hue He, Aur Ek Ne Pili.

Bolo Aisa Q ??

.
.
.

Q Ki Jungle Me Sale He... 3 Laal Chaddi Pe Ek Pili Chaddi Free He :)
can u give one word in english...
for the phrase.."Apne kiye pe paani pher na...!!"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
its so simple...
the word is
"FLUSh
Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?
If a boy gives a love letter 2 a gal, people call him “Loffer”
But if a gal gives a letter 2 a boy, they call it “Offer”.
Feel the difference;)
Sardar wife: o sardar ji car ki sped kyun barha di?

sardar:gari k break fail ho gaYe hain is sey pehle acident hojaye jaldi ghar paunch jate hain.
''bethay thay darya k kinary tujh ko bhulany fraz


..
..
achanak koi begerat peechy sey dhakka dey gya''
Husband & Wife Men
Jhagra Hua Tou Wife
Ne Apni Maa Ko Fone
Kia:
"MAIN AAP K HAAN AA
RAHI HON, MERA UN SE
JHAGRA HO GAYA"

Maa Ny Kaha:
"USAY APNE KIYE KI
SAZA MILNI CHAHIYE,
TUM WAHIN THEHRO
MAIN TUMHARY HAAN
AA RAHI HOON ..." ;->
Ek SAwAL hy Or IsNe MujhE b0hAt SoChNe pE MAjb00r kiA huA hy..




PatA nAhi TuMhEiN Bhi atA hogA k nAhi..??





LEkiN Phir Bhi itNi EducAtioN Li hy t0 TuMhEiN t0 pAtA honA ChAhiyE..



MujhE bAs Us kA jAwAb dE do..




SawAL ziAdA MuShkiL nAhi hy..





LEkiN ziAdA asAn Bhi nAhi hy..






SawAL yE hy k..




.


.


JAb

MurGhi

AndA

FrEE

Me

DEti hy..??

To BAzAAr

Me

Rs.6

Ka

Q

BiktA

Hy...? =P ;->
Newton ne apple niche girte dekha or gravity ki khoj ki
Koi ya puchey k 25 saal sa potty karta tha
to wo kya upar jati thi Saaley hamain bevakuf banatey hain