''Yaad tumhari har waqt ati

''Yaad tumhari har waqt ati
''Yaad tumhari har waqt ati hai
Dil ko bahut tadpati hai
Socha ki call kar lu
Kambakhat yeh customer care ki ladki barbar balance low batati hai.!!''
  

May, 24 2010     152 chars (1 sms)     2892 views       Funny

more Funny SMS Messages

Man: sir i m married, i had 10 childs, plz tell me my favorite stone, favorite star, & favorite number, Astropamist: Oh. No. ab ap ka guzara SABAZ SITARA sey hi ho ga…
Attendence.. Pappu Yes Sir Bablu Yes Sir Tinku Yes Sir Ullu ?? Ullu ?? Ullu Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa.

This Lite Going Tym Is Brought To You By:

Radio Mirchi Fm
(suno,sunao,life banao)

Media Partner Ibm

Wild stone 4 men

New Vival Soap(khoobsurti ander se nikhare)

Happy Loadshading...=P;->
Girl before marriage looks like, Barbie doll.. After Marriage, Beautiful doll.. After 1 year, Nice doll.. After 2 years, Only doll.. After 3 years, Panadol........

Aj me bohat udas hon koi mujy tang na kary




























lykin me to kar sakhta hn na :-p
Teacher:
Marne Se Pehle “Tarzan” K Aahri Alfaaz Kia Thay . . .? ? ?

Student:
Trazan Said: " Ye Kis Kuttay K Bachay Ne Darakht Pe Greace Lagai Thi " ;->
Student Life is the Best Life

Police wala:Double saware par pabande h or tum 4 beth k ja rhy ho???
Student prechany se peeche dakty hue heen 4 ....Oye begairto
5wan kithy sut aye O... Onnay te rotii khawni c....
Sayanein kehndey nein," pehley Tolo tey fer bolo".



Menu hun tussi dasso banda har wailey trakdeee ley k tey naeen na phir sakda.


Aik Pathan Ne Aik Pad Mara Phir Dosra,
3,4,5,6.
Kisi Ne Kha Khan Sahab Yeh Kya?
Pathan: Aaj Hum Ne Package Karaya Howa Hai... ;->
* H A P P Y * * *
*
*
*
*
*

kia talash kr

rahy ho! Sirf

happy ( khush )

raho :)
Qayamat k din allah pak sub ko aik

paper dega k apne apne gunah lekho

sub likh rehe honge achanak aap ki

awaz ai ge ” supply plz”! :-) )
Kya hua missed call kyun di thi?




























90 Öut Öf 1OO Fools Would Rply For Thiz SMS, Send It 2 Ur Friendz & Check How Many Fools U Know..