''Yaad tumhari har waqt ati

''Yaad tumhari har waqt ati
''Yaad tumhari har waqt ati hai
Dil ko bahut tadpati hai
Socha ki call kar lu
Kambakhat yeh customer care ki ladki barbar balance low batati hai.!!''
  

May, 24 2010     152 chars (1 sms)     2870 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan raat ko machardani laga kar
so raha tha, Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.

.
.
.
.
.
.
PHATAN:Lo ye kh0cha machar humko
torch le kar dondh raha hai :


Dentist Ki Beti-

Tumne Dady Se ShadiKi Bat Ki?

Boy-Mera Hosla Nhi Hua

Khamosi Se Or 1Daat Niklwa K Aya
Ek Line Mein Bahut Saari Kaali Chitiyan(Ants) Ja Rahi Hain...
Magar Un Mein Se Ek Chiti White Hai....
Aisa Kyun???
.
.
.
.
Kyunki Vo Chiti Vidhwa (Widow) Hai..
If U Like My Sms, It Means I m Smart


If U Save, U Agree I m Smart


If U Frwrd, U Spread That I''m Smart


&


If U Delete It

Simply

U''re Jealous

Coz

I m Smart ;->
Zrore to nai kahdun SMS sy dastan apni<

Ye lo no.03343004071-zaban or bh hoti hy azhr tamna ki
Interviewer: Can u spell a word that has more than 100 letters in it?

Interviewee: P-O-S-T-B-O-X....
Teacher: What''s your cast?


Student: Pehlay hum Lahori thay

phir Bhatti huay,

phir Rajput hogaye,

ab hain darzi,

aagey mummy ki marzi. .
Ravan ki 20 aankhein thi magar nazar sirf ek aurat pe; jab ki aapki 2 aankhein aur nazar har aurat pe...!
Toh asli Ravan kaun??
FOR PEPSI - SHARUKH
FOR COKE - AMIR
FOR MIRINDA - VIVEK
FOR THUMPS UP - AKSHAY
CONGRATULATIONS. ..
DESI DARU KE LIYE TUMHE SELECT KIYA HAI....
GOLDEN WORDS

Jo shaks eid k baad apne dosto
ko treat deta ha,

us ko chand jesi Dhulhan milti hai...

-William Mufta
Agar koi app ko dukh de,taklef de, apko rone pe majbour kare to ap b usko rula sakte hain pata hai kaise?? uski ankh main unghi mar k:-)
A Group Of Feminists Are Protesting In Front Of The White House:
- Free Women Now! Free Women Now!

A Man Passing-By Asks:
- Can I Have One?