''Yaad tumhari har waqt ati

''Yaad tumhari har waqt ati
''Yaad tumhari har waqt ati hai
Dil ko bahut tadpati hai
Socha ki call kar lu
Kambakhat yeh customer care ki ladki barbar balance low batati hai.!!''
  

May, 24 2010     152 chars (1 sms)     2880 views       Funny

more Funny SMS Messages

eXams r thereat da paper u starethe

answer is no wherewhich makes u

pull ur hairthe grades r not

fairbut just like da past 14

years

we don''t care ;->
There''s a small gap between confidence and over-confidence .

You can kiss your girlfriend its Confidence .. Only you can kiss your girldfriend is Over-Confidence
Wonderful Combinations in this World...

Heart & beats.

Night & Moon.

Music & Songs.

Roses & Love.


My costly SMS
& ur fokat ki smile...;->
Movie titles related to eng students:
exams - socha na tha,
classes - kabhi kabhi,
question papers - na tum jano na hum,
copying - yaarana,
maths2 - asambhav,
maths1 - mission impossible,
environmental sciences - pyar mein kabhi kabhi,
1st semester - kuch to hai,
2nd semester - yeh kya ho raha hai,
distinction - kal ho na ho,
1st class - raju bangaya gentleman,
2nd class - dil mange more
fail - phir milenge



Gharaylo Totky

1-agr apko kutta kat ly to ap usy kat len.Hisab brabr
2-Dudh phut jay to sfaed dhage sy c len,Ksi ko pta nhe chlega

3-Agr apka qad chota hy tu 3,4 bar phansi lga lain agr bach gy tu bht faida hoga

4-Agr ap k bal girty hn tu tind krwa lain phr nhi girain gy.



Mehnat Se Aap Sab Kuch
Hasil Ker Sakty Hyn ... !!!


Izzat ,

Shohrat ,

Daulat




Aur Haan ...




Aata
Cheeni Bhi ... =P ;->
Macchar ne 1 admi ko kata

Admi:
Din me b kat rahy HO
.
.
.
.
.
Macchar:
Kya karo Ghar ma behen ki shadi Hy Or Larky walo Ne 1 liter khoon jahez Me Manga hy;-)
2 pathan masjid mai namaz parhne aye.

First pathan: chalo shukar hai namaz nahi nikli,

Warna.


Agar wazu ke chakar mai parte to namaz nikal jati.:-)
Teacher to Sardar : Which is the most confusing day in America?
Sardar: Thinking....... and Answere Fathers day!
Boy: BUS aur LADKI ek jaise hote hai,1 jaati hai to doosri aa jaati hai.

Girl: LADKE aur AUTORICKSHA ek jaise hote hai,1 bulaao 4 chale aate hai..!
MErE pAs sE Us k¡ KhuSbo0 Aaj Bhi aAti hy "PAppu",,,

MaiNe FursAt mE kAbi Khud sE LAgAyA thA UsAy

.

.

.

.



ItZ
My PerFuME..
DoN''t ThiNk Any WAhiyAt.. ;->


A SciEntiFic Question:

Q: Paad Ki Smell Q Hotee Hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
A: Taakay Behray Loag Bhi Enjoy Kar Sakain ;-)