''Yaad tumhari har waqt ati

''Yaad tumhari har waqt ati
''Yaad tumhari har waqt ati hai
Dil ko bahut tadpati hai
Socha ki call kar lu
Kambakhat yeh customer care ki ladki barbar balance low batati hai.!!''
  

May, 24 2010     152 chars (1 sms)     2876 views       Funny

more Funny SMS Messages

KASHMEER Hamara Hai Aur Hamara Rahe Ga Hum Use Jeete Ji Aazad.?




Nahi

Hone Denge

Q
k

Agar Kashmeer Aazad Ho Gya To

5Feb Ki Chuti To Gayi Na Hath Se.. ;->
I wish I could show you in my own little way how much I value u, It wasn''t like years or centuries but what you have shown me is enaf to treasure you for a lifetime!
A lady broke a signal & was presentd in front of judge
LADY: Ur honor plz let me go
i am a school teacher I am getting
late for my class

JUDGE: Ahaa so u r a teacher,
I have waited for this moment all my life,
now write down

"I WILL NEVER GO THROUGH A RED LIGHT"

5000 TIMES AND I WILL LET U GO ;->
Papu k abu ka printing press hai.

pehly jub bijli hova kerti thi to papu ko pora din press pay kam

kerna perta tha mager jub say ap ki hokamat ai hai tab say na bijli

hoti hai na mujhy kaam kerna perta hai..

Pora din moj masti main guzerta hai..

Ferq to paraa hai . . !

Jeo Musharaf . . . ;->
Udas Kyun Kar Rahy Ho Shaam Ki Tarha..

Wah Wah...!

Udas Kyun Kar Rahy Ho Shaam Ki Tarha..

Aao
Mithi Mithi Batein Karein
"AAM"
Ki Tarha..

HAPPY
MANGO SEASON.
Pathan office se ghar aa raha tha k Rasty me
kisi ne bataya k
Tumhari biwi kisi ki shadi me dance kar rahi hy.

Pathan ghar aya or darwaze pe danda le k khara ho gya
8 bajy, 10 baje, 11 bajy 12 baje
rat k 3 baj gaye
lekin Biwi nahi aai

4 bajay pathan ko yaad aaya k
mary to abi shaadi hi nahi hui.
''Zid apni na chhodi
Aur pyar bhara dil tod diya
Kuchh paiso k liye zaalim
Tumne sms karna chhod diya''
Kaun kahta hai ki budhape mei ishq nahi hota..
Kaun kahta hai ki budhape mei ishq nahi hota..

Darasal baat ye hai ki BUDDHO par kisiko shaq nahi hota...
''Pahle to tune mujh ko tukh lagae doctor sale aur kehta hai ke paisay maine nhe waseem ne lenay hain sale Faraz hamain to Doctor ne lota waseem main kia dum tha main ne degree wahan se li jahan student kam tha aa raha ho main jald hi sale amjad tere ma ki..................................''
Q - If YoU pLuGgEd
YoUr NoSe aNd YoUr
MoUtH wHiLe YoU
sNeEzEd ...
WoUlD It CoMe OuT Of
YoUr EaR
oR
wOuLd YoUr HeAd ExPlOdE ... ?

=O ;->
Meera says about Sania and Shoaib:





" Main bohat khush hun that both are






"Sports MAN:-D"
SWEET POEM:

Eat With Butter,

Cut With Cutter,

When You Forget MeYou Will Definitely Fall In Gutter..:-)