Pathan Ko CHirag Milla

Pathan Ko CHirag Milla
Pathan Ko CHirag Milla


Chirag Ragra , Jin Nikla ... Jin Ne Kaha 3 Wishes Batao

Pathan

1 : Aik Bara Bangla hooo

2 : Us Main Me Khub Dolat MAnd log Ho

3 : Mujhe Isme CHOWKIDAR lagwadoooo... :-D
  

May, 20 2010     209 chars (2 sms)     3214 views       Funny

more Funny SMS Messages


This Lite Going Tym Is Brought To You By:

Radio Mirchi Fm
(suno,sunao,life banao)

Media Partner Ibm

Wild stone 4 men

New Vival Soap(khoobsurti ander se nikhare)

Happy Loadshading...=P;->
Train mai aik husband apni wife say:
tujh say shadi ker k pachta raha hun
dil kerta hai tujhey kuttay k agay dal dun

samnay wala passenger:wao wao wao wao
Aik Intahaee Educational Shair Arz Hai...



Honthon Pe Hai Lipstick Aur Naina Kajal Se Lais,



Neutralization Is The Reaction Of Acid With Base... =P ;->
Ravan was sent to court & was asked to keep a hand on Geeta.
He refused saying: Sita par hath rakh kar itni musibat aayi! Ab Geeta pe haath nahin rakhunga
TRUE LOVE SONG:

Bazigar 0 bazigar,
Teri mummy ko razi kr,
Tu ne dil mera tora,
Mene ELFI se jorha,
Mere ELFI ke pesey wapas kar
Bazigar O bazigar... ;->
Once there were 3 guys praying..n all of a sudden da light goes off..
guy 1: "lo jee bijli tur gaye "
guy 2: "oay bewaqoof namaz parhdaya nahi bolday"
guy 3: "Shuker way main nae boalya"
Insan ki 4Maa h0ti hn:
1 jis ne paida kia
1 jis ne prhaya
1 sasu ma
1 w0 jis k bare main ami kehti hain,
"A Rati 2 vajay kehri maa nal Gl''lan karda a.
Har insaan ko shaadi zaroor kar leni chahiye...
.
.
.
Akhir khushi hi to zindagi mein sab kuch nahin hoti
=Quotable Quotes=

To be is to do.
(by Socretes)

To do is to be.
(by Plato)

To be or not to be.
(by Shakespeare)

Do be do be do..
(by Scooby Doo)... ;->

Ghareeb Ghurba,

Becharey,

Miskeen,

Lachaar,

Dukhi,

Pareshaan,

Khasta Haal,

Afsurda

Be-Sharam,

Dukho''n k Maarey

Pareshanio''n Main
Ghirey

Zindagi Se Tung

Udaas

Halaat k Maarey

Dunya k Sataye Huey
Hotey Hyn Wo Log



Jo Mobile Hote huey
Bhi Sms Nahi Kerte ;->


Plz call me,its urgent. Ek accident ho gaya hai.

.

.
Aap ka hi blood group chahiye,
Plz mana mat karna

Warna

GADHA mag jayega

PAHELI Of THE DAY.

Insan khait mein POTTY karte waqt pehlay susu kdun karta hai.?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ta kay PADD martay waqt mitti na urray.