''NaZron Mai Base Ho Zara DhiYaan rakHna

''NaZron Mai Base Ho Zara DhiYaan rakHna
''NaZron Mai Base Ho Zara DhiYaan rakHna

Apne Dost Ko Yun Hi Abaad RaKhna

Mujhe to Adat Hai Ap ko Yaad KarNe Ki

Agar HichKiyaan Ati Rahen to Hamen Muaaf Kerna''
  

May, 24 2010     169 chars (2 sms)     3481 views       Funny

more Funny SMS Messages

aaj meineiy faisla kiya hai k hum sab Sms Karney waley b "Long March" mein Hissa lein gey,





























issiliye sms lamba likha hai. chalo tumhara hissa pard gaya hai.
Did U Knw Dat

When Sum1 Annoys U

It Takes 42 Muscles
To Frown

But

It Takes Only
4 Muscles To Extend
Your Arm Out

And

Smack Dat Bastard In
The Head ... ;->

Cutest Love Story:


A Boy and Girl of Nursery class Kissing Each Other.
Suddenly Teacher Came.

Whats Happening?


Miss Isne Meri Vaseline Laga Li Thi.

Wapish Le Laha Tha. :-)
Sardar saw a very high Airtel Tower
& red light glowing on the top,
seeing this he said ?India is developing fast,
see there are traffic signals for Aeroplane in the air
Sardar ko Uska Sasur peet raha tha.

WHY?

His Wife Deliverd a Baby.

Doctor sent Him SMS,

"Mubark Ho.Aap Baap Ban Gaye".

Sardar forwarded it 2 all.
Flatter me ,and I may not believe you.
Criticize me, and I may not like you.
Ignore me, and I may not forgive you.
Encourage me, and I will not forget you.
Love me, and I will be forced to love you.
Thak
Thak
Thak.
G Kon?
Ghar K Maalik Kahan Hain?
Servant:Wo Safr Per Gaye Hain.
Acha..!!
Kya Aram Or Tafreeh K Liay Gaye Hain?"
Servant: Nahi Sir, Meray Khyal Me Nahi,
Kyun K Begum Sahiba Bhi Saath Gai Hain"
Mariz:Mere oper wali darrh ko keera kha rha he

Sardar Dr. ne neche wali daarh nikal di

Mariz: Janab oper wali ko kha rha tha

Sardar Dr.: neche wali pe khara ho k khata tha
Subha shaam teri Yaad
aave hai,
Sari sari raat jagavey hai,
Karne ko to kar lu call
tujhe,
Per kambakhat customer service ki larki balance low
batavey hai,
Ek admi rozay nhi rakhta tha.
Us k peer ne kaha tum roza rakho main wada kerta hoon roz tumhari ek Duaa qabul hogi.
Us ne roza rakha. Sara din bari mushkil se guzara.
Sham ko roza khol ke peer ke pas chala gaya.
Peer ne kaha mango kya mangte ho?
Woh bola peer sab subah EID kerwa do... =P ;->
Sardar: Agar operation se mujhe kuch ho jaye to ussi doctor se shadi kar Lena.
Biwi: Aisay kyun keh rahay ho?

Sardar: Tou kya doctor ko muaf kar doon.
AgAr " Mahima choudhry" lAdka hOti to uSka naam kya hota?????

?
?
?
?
?
?
?
not getting
?
?
?
its "Baaphibaap choudhry"