''DUNIYA MAIN KABHI ACHAY INSAN KI TALASH MAIN MAT NIKLNA.

''DUNIYA MAIN KABHI ACHAY INSAN KI TALASH MAIN MAT NIKLNA.
''DUNIYA MAIN KABHI ACHAY INSAN KI TALASH MAIN MAT NIKLNA.

.
.
.
KYUN K
.
.
.
.
.
.
.
.
.
MAI GHAR HE HOTA MON!!!!!!!!!''
  

May, 24 2010     137 chars (1 sms)     3308 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shahrokh Khan Shotting Mian Attnay Busy Hotay Hian K Ghar Ana Bhool Jatay Hian...
Aur Un K Bachay Bhi Bhool Jatay Hian Un Ka Papa Kon Hia...
Achank Shahrokh Khan Ghar Attay Hian Aur Bachay Zoor Se Chalatay Hian....
Mami .. Mami...Dakho To Zara Hamray Ghar Shahrok Khan Aay Hian...

I Feel u Every Day









I Miss U Every Day









I Enjoy U Every Day









I Love U Every Day









Because










“Every Day”
Is The Best Milk For Tea . . . ;->
Life Is A Card Game


During d 1st Half
Of Whch
V Get Brthday, Valentine''s Day,
Bst Wshes, Frndship n
Wedding Cards

&

During 2nd Half
Get-well Soon Cards ... ;->


Girlfriend: And are you sure
you love me and no one else?

Boyfriend: Dead Sure!
I checked the whole list again yesterday
Shakespare Said

Don’t Worry
B’coz If U Worry U Get Wrinkles On Ur Face
So
Why Don’t U Smile n Get A Dimple On Ur Face
Wish U Lots Of Dimplez
Ek Pathan job k Liye Form Fill kr Raha Tha,
Form mein eik Option tha k Aap ka Star Kya Hai?

Pathan ki samjh me Nahi Aaya

Usne kisi aur k Form main Dekha.
Us ne Apny star ki Option me Cancer likha huwa Tha.

Pathan ne kuch Socha,
Phir Apny Form Per Bawaseer Likh Dia. :-)
Kitne % bhartiyon ko lagta hy k Salman Khan,
Katrina Kaif se Shadi Karega?
Ans: 10%
bcoz
.
.
.
.
.
Rest of the 90% wants to marry Katrina Kaif themselves =P ;->
Aata Khatam

Gas Khatam

Petrol Khatam

Ghee Khatam

Taraqi Ki Janib Ek Ar Qadam

Vote For
''''Pakistan Mujrim League''''

Select Prime Minister
''''Chodri Azab-e-Ilahi'''' ;->


Man To A Lady In A Crowded Bazar:

"L''ve Lost My Wife.Will U Plz Talk
To Me For A Few Minutes"

Lady:Y?

Man:"Whenever L Talk To Ladies
She Appears From Somewhere"




Din raat SmS kr kr k aisa kr dia tUm ny pappU,


Ghar ki ghanti bajny pr b mobile utha leta hon... ;->
Shahid aur Kareena ke breakoff ka asli reason.. Pehli baar exclusively sirf sMsxOne.Com ke logo ke liye..

.
.
.
.
.
Its Amrita Rao.. because Kareena pe FIDA hone se pehle Shahid ne Amrita ke saath ISHQ VISHQ kiyaa aur phir VIVAH kiyaa..:))
Husband: Allah ne tumhain
2 ankhain di hain..
chawal se pather nahi nikal
sakti???
Wife: Allah ne tumhain 32
dant diye hain 2-4pather nahi chaba sakte..!!!!