Kid: Ammi aaj abbu

Kid: Ammi aaj abbu
Kid: Ammi aaj abbu ne bus main mujhse kaha k Aunty ko bethne k liye jaga de do.
Mom: Phir tumne jaga di?
Kid: No.
Mom: Q?
Kid: Main to khud abbu ki goad main betha tha.
  

May, 25 2010     172 chars (2 sms)     4000 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kisi ko board mein number brhwane honto mujhe Naam,roll no aur mera commision Sms Kardain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Asif Ali Zardari"
mera naam bol kar soya karo,
apney aaamal tol kar soya karo,


aur pard jaye gha machchar kabhi na kabhi,
issi aas par apna moonh khol kar soya karo
Shadi Se Pehle Larka:
"Darling! Tum Nahi Tu Mein NAhi Aur MAin NAhi Tu TUm Nahi "

Shadi K Baad Larka:
"Aaj Ya Tu NAhi Ya Main NAhi... ;->
How woman calls their husband in first 6 years
Yr 1.Janu
Yr 2.O G.
Yr 3.Sunte ho?
Yr 4.O bunty k pappa
Yr 5.Kahan mar gaye?
Yr 6.Tum aate ho k main aaon?
Arz kiya hai....
tere gam mein aye zalim hasina .....hum khana bhul gaye ...
tere gam mein aye zalim hasina .....hum khana bhul gaye ...

majnu ki kabr khudi aur hum nahana bhul gaye :P
A-Aik lady apny niwasay ko lori de kar sulanay ki koshish kar rahi thi
"so ja meray "DIPLOMA" so ja,lal plang per so ja, ......
2nd lady yekaisa nam tum ne bachay ka rakha hy?
1st lady mn ne apni beti ko college "DIPLOMA" lenay k liay dakhil karwaya tha wo college se ye le kar aye
jy ab isay "diploma" na bolon to kia bolon..?


B- Wife I yhink our daughter is in love withsomeone
H''band "how do u know"?
Wife B''coz she is not asking for pocket money.......


C- Boy: chalo kisi sunsan jaga chaltay hn...
Girl: Tum aesi wesi harkat to nhi karogay..?
Boy:bilkul nhi...
Girl:to phr rahnay do janay ka ki faida???
Agar Tum 90 Baar Koi Gunaah Karo
Phir Bhi Sirf 45 Baar Pakre Jaoge . . .


Batao Kyun . . . ? ? ?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
Because










Sin 90 = Cot (Caught) 45 ;->
Dad goes 2 Bill Gates 4 d proposal of his son
Dad: I want ur daughter 2 marry my son.
Bill Gates: no!
Dad: My son is the CEO of the World Bank.
Bill gates: then ok!
Dad goes 2 d president of da World Bank..
Dad: Apoint my son as CEO of ur Bank.
President: No!
Dad: He is da son-in-law of Bill Gates.
President: Then ok!

This is BUSINESS.
Ek kanjoos k ghar aag lag gai
Wo apne ghar ko bacha na saka
.
.
.
Kyun k wo sari raat fire brigade walo ko....
.
.
.
?
?
Miss call hi karta raha ..!!
How Wud u Differentiate

Between


Murgha & Murghi






Nahi Pata . . . ? ? ?











Simple Hai








Throw A Stone. . .






Agar Bhaga Tou Murgha


Aur


Agar Bhaagi Tou Murghi . . . ;->
Aaj K Baad

Na Mujhe


Call Kerna


Na hii



Miscall Dena


Aur

Na Sms Kerne


Ki Koshish Kerna



Kyun K

COMMANDAR SAFE GUARD

Ne Mujhe Har Waqt Jaraseem Se Duur Rehne K Liye Kaha Hy

Tick Tick TicK . . . ;->
What If A Car Had

Wooden Tyres

Wooden Seats

Wooden Doors

Wooden Engine ... ?








Simple ....




It Wooden Run ... ;->