Kid: Ammi aaj abbu

Kid: Ammi aaj abbu
Kid: Ammi aaj abbu ne bus main mujhse kaha k Aunty ko bethne k liye jaga de do.
Mom: Phir tumne jaga di?
Kid: No.
Mom: Q?
Kid: Main to khud abbu ki goad main betha tha.
  

May, 25 2010     172 chars (2 sms)     4004 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Hotay hain Dunya main aisay bhi haadsay...

Wah Wah...


Hotay hain Dunya main aisay bhi haadsay...

Thanday Meethy Faalsay,

Kalay Kalay Faalsay.''
Mobile bana hai har larki ki shan

Call kr k larkon ko karti hain ye pareshan

MISSBELL or Sms kr k kehti hain meri jaan

Teri awaz sunne ko tarastey hain mere kaan

12 boyfrnd bana kr akarti hain pehalwan

Apni frndz ko hr raaz bata kr karti hain heran

Kehti hain larkon ko ullu banana hy buhat asan,

Hosh kar ay mere yaar ankhen khol k pehchan,

Mat aa in k chakkar me ye sab hain shetan,

Ab kisi ki call aaye To usko bolna G bhabi jaan.
What will Himesh say to magnify a picture..?
?
?
?
?
?
?
Zara Zoom Zoom… ;->
My dear,
GOOD NEWS 4 U

Meiny ghor se dekha hai.


k aap ka naam





N_R_O LIST me nhi hai.

BE HAPPY ;->
Teacher:
Dunya Ka Pehla Insaan Kon Tha?

Pappu: Hazrat Adam!

Teacher:
Shabash! Ab Batao K Unki Nationality Kya Thi ?

Pappu: Pakistani..

Teacher: Woh kese?

Pappu:
Un K Paas Ghar Nai Tha,
Kapray Nai Thay, Aata Nai Tha,
Bijli Nai Thi,
Gas Nai Thi..

Phir B Woh Zinda Thay!!
Angel askd a man
after death:
Kya tum shadi shuda thy?

Man: Haan

Angel Orderd:
Ye dozakh bhugat k
aaya hy isay
jannat main daal do

Angel ask same
question to another
man:

Man: 2 baar shaadi ki thi

Angel orderd:
Isay dozakh main daal do
isay dozakhmain rehny ki
aadat ho gai hy ... ;->
1st girl- my dog is smart! At 9 am he takes newpaper from newpaper boy nd brings it to me.
2nd girl- I know.
1st girl- how?
2nd girl- my dog told me!!
Koi to hath utha kr MAANG raha hoga,
Koi sur sangeet RAAG raha hoga,
Yun to sms krnay ko or bhi hain,
Per hum ne socha is waqt 1 tu he Bewaqof JAAG rha hoga ;->

Meaning of PAKISTAN

P. Pyaar
A. Aman
K. Khushhaali
I. Insaaf
S. Shaanti
T. Tarakki
A. Aazaad adliya
N. Not available here.
Shikari dost say: Mein ik mrtaba shikar pay gaya or SHER say saamna hua,wo meray peechay bhaagnay laga,mein b bhaagnay laga or bhaagtay bhaagtay thak gaya to ruka, SHER meray qarib aaya or phisal gaya. Mein phr bhaaga or phr thak k ruk gaya, SHER meray qarib aaya or phisal gaya.

Shikari dost say:Agr tu meri jgha hota to kya krtay?

Dost:Meri to dar k maaray potti hee nikal jati!

Shikari: Hanstay huay,to SHER itni dair say phisal ks pay rha tha... =P ;->
Beta: Papa Apki Love Marrige Hui Thi Na?

Bap khush ho kr:
G Beta ApKo Kaisy Pta?

Beta:Wo AapKi Shadi Or Meri Date Of Birth Men Sirf 6 Months Ka Farq Hai na..!
''meri yaad aye: yaad karo.
Zyada aye : sms Karo.
Ussey zyada aye : phone karo
Ussey bhi zyada aye to millo
ager ussey bhi zyada aaye to ..
plz jhoot bolna band karo''