Kid: Ammi aaj abbu

Kid: Ammi aaj abbu
Kid: Ammi aaj abbu ne bus main mujhse kaha k Aunty ko bethne k liye jaga de do.
Mom: Phir tumne jaga di?
Kid: No.
Mom: Q?
Kid: Main to khud abbu ki goad main betha tha.
  

May, 25 2010     172 chars (2 sms)     4005 views       Funny

more Funny SMS Messages

Husband to Wife: Tum meri zindagi ho,
or __

WIFE: or KYA?


Batao na or kya?

Wife shouted tell me or kya?

Husband: or laanat hai aisi zindagi pay.....!


Man and Woman -The ''eternal'' truth?



The (eternal) Man: Do you love me just because my father left me a fortune?

The (eternal) Woman: No silly boy! I''d love you no matter who left you the money.


Moral: The eternal truth between man and woman.
Boy To His Girlfriend:Darling Maray Kaan Me Kuch Garam Sa,

Kuch Naram Sa,

Kuch Namkin Sa,

Kuch Mitha Sa Kaho.

Girlfrind Sharmatey Huway Boli:Halwa Pur
Machchar ne apko kata
wo uska Junun tha..


Aapne khujli ki wo apka
Sukun tha..


Chah kar bhi aapne use
nahi mara...


Kyonki uski ragoo me
apka khoon tha..-;>
Man: Sir, my wife is missing.
Postmaster:bhai ye post office hai,
police station me complain dijiyee.
Man:Kia karon, khushi k mare
kuch samajh nahin aa raha

Man to a Frnd:
I gifted my wife a Diamond Necklace and she didn''t speak to me for a month.
Frnd: Why?.


Man: stupid, that was THE DEAL... ;->


Impact of Movies:

Teacher :- Who is Mahatma Gandhi?

Student:- He is the one who helped
Munna Bhai to impress his girlfriend!
girl are best engine in
world. Fits all Sizes of
piston. Self lubricating.
Start with finger touch.
Automatic monthly oil
change Best average in
3-4 drops...!!!!!!
Subha Sham Teri Yaad Avay Hay
Aur Saari Raat Jagavay Hay,

karnay ko tu kar call tujhay
magar.......

customer center ki larki balance low bataevay hay:)
Sir 2 Student

What Is D Similarity B/w Girlfrnd N Mobile ???


Student:- Sir Both R

Diconnected Wen

There Is


"No Currency"
Package Wale So
Gaye Ker k Baat Apni
Girl-Friend k Saath

Aur Bhatakte Rahe
Sachi Mohabbat Kerne
Wale Saari Raat
When Somebody.... Who''s Deeply In Love Wid U
Tells U That
U r Cure, Cute, BeautiFul, Angelic....

I Agree That''s True....


Believe Me...


I Can Swear....


Coz


Love Is Blind....... ;->