''Wo Apne Mun Per Colour La

''Wo Apne Mun Per Colour La
''Wo Apne Mun Per Colour Laga Kar Aai
Aur Mujhse Ye Kehne Lagi FARAZ...



Hara Laal Neela
Mun Karlo Rangeela... :-)''
  

May, 24 2010     124 chars (1 sms)     3374 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dad 2 son:when i beat u how do u control ur anger? Son:i start cleaning Toilet. Dad:How does that Satisfy u? Son:i clean it with ur ToothBrush...
Shahrukh Khan k ghar ka Fan bahot slow hai?
.
.
.
Guess? Kaise
.
.
kyu ki… usay
.
.
HAULE HAULE SE HAWA LAGTI HAI
1 sardar rail ki patri per sogaya.
1 admi ne kaha kia ker raho ho?
Train aayegi tu mar jao gay!
Sardar:Mairy oper se jahaz guzar gaya
tu kuch nahin howa, rail kia cheez hay?
Larki ko aik larke ne kaha. I love you. Larki ne us ko kiss kiya aur apna mob. No. De diya.
.
.
.
.
.
.
Moral...
.

......SARRO....
Sincere Pray To Allah:

(O Allah ! I Do Not Ask A Thing For Me,

Just Send To My Parents A Personalated Beautiful And Good Looking Daughter_In_Law) ;->

Ameeen.
Whoever Says
''Money Can''t Buy
Happiness''
Is A Fool ...

Money Can Surely Buy
Happiness ...

Give Me Some
And
Watch Me Smile ... =P ;)
i hide my tears when i say your name but the pain in my heart is stil the same.though i smile and seem carefree theres no1 who misses u more than me!!
Why Does D Baa Of Kyunki Saas Bhi Kabhi Bahu Thi Never Die?



Coz Gods Never Die..
Cnfusd!
.



.




Baa ''Khuda'' Tumhi Ho!!
Maalik:abay nokar kuttay abhi tak tujh se machar nahi maray meray kano mien gunguna rahay hain

Nokar:sahab mainay machar maar diay hain yeh to un ki bivia hain jo vidva ho ker ro rahi hai
BAAp: BEtA Aj AsmAAn sE Ek PAri aAyegi

Or Tumhen Chhoti MuNNi Gift de kr jAyegi

BEtA: Abbu ChutyA mAt bAnAyen,

HospitAL jAyen AmMi ki

DeL¡vEry hoNE wALi hy ;->
Pathan 2ble sawari ja
rha tha
Police waly ny rok kr
kaha:
Pata nhi hy k 2ble
sawari py pabandi hy
Pathan:
O Yara pata hy isliye
to isko waps chorny ja
rha hn ;->
Laziness is our biggest enemy ( Allama iqbal)

We should learn to love our enemies ( Quaid-e-Azam)


“ Dasso hun mamay di maniye ya chachay di “