''Wo Apne Mun Per Colour La

''Wo Apne Mun Per Colour La
''Wo Apne Mun Per Colour Laga Kar Aai
Aur Mujhse Ye Kehne Lagi FARAZ...



Hara Laal Neela
Mun Karlo Rangeela... :-)''
  

May, 24 2010     124 chars (1 sms)     3378 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aey AllAh hum par eik ehsaan aur kar dey
Aey AllAh hum par eik ehsaan aur kar dey

hamaray liye nahi tu pakistan k liye ge0rge bush ko musalmaan kar dey.... ;->
Pehle Log 8 Ruoee Wali Botte Peete Thay

Ab 800 Wali Peete Hain



Farq Tou Para Hai

GEO MUSHARAF . . . ;->

When I Go Wrong I Need
Ur Hand 2 Correct

When Emotionz Burst I
Need Ur Hand 2 Catch

When I Win I need Ur
Hands 2 Clap

In Short

Ye Haath Mujhy De De
Thakur ... ;->
Girl: Do You Love Me?
Boy: Yes Dear.
Girl: Would You Die For Me?
Boy: No, Mine Is Undying Love
(Shortest Joke)

Fan: Happy Birthday
Meera: Same To You :-D
Biscuit walay ka love letter..

Dear MARIE!
2day is GOODDAY.
U have Krack''jacked my little heart.
Now im in 50-50 position.
Plz dont play Hide n Seek..
Tumhara TigeR... ;->
Larki Pehli Baar Larke k Saath Uski Car Main Drive Par Nikli


Wo Ek Sunsaan Road Se Guzarne Lage Tou
LAki Ne Poocha :
‘’Kia Tum Sirf Ek Haath Se Drive Ker sakte Ho ?’’


Larka Khushi Se Bola : Haan Haan Kion Nahi . . .

Larki : Theek Hai , Ye Lo Tissue Paper Aur Apni Naak Saaf Kerlo
Aankhon me Jab Kabhi Tasveer Aap ki aati hay...


.

.

.


.

Hum..

Lahol Wala..

Parh lete hain..

Tabiyat Sanmbhal..

Jati hay...
Man: Sir, my wife is missing.
Postmaster:bhai ye post office hai,
police station me complain dijiyee.
Man:Kia karon, khushi k mare
kuch samajh nahin aa raha
Us Gali Sy Is Wajah Se Jana Chor Dia "Pappu"...!!!

Wo Kameeney Nokia.1100 Bhi Cheen Letey Hain... ;->
Gam woh cheez hai,
Gam woh cheez hai,
Gam woh cheez hai,
Jisse kagaz chipkaye jaate hain.
If I was an artist,
you would be my picture!
If I was a poet,
you would be my inspiration!
If I was an author you would be my story!
But I''m only a cartoonist!