A prisoner was about to be executed.

A prisoner was about to be executed.
''A prisoner was about to be executed.
Just before his execution the officer
asked him about his any last request
he said

I want to update my facebook status:D''
  

May, 24 2010     167 chars (2 sms)     3017 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mere mobile ka Accident ho gaya Hai

Oor Dr Jazz ne Kaha Hai Bohat se Sms

Ki Botel charhni Paregi so Plz donate

Much more sms IT''S URGENT It''s in ICU.
Arz Kia Hy ..

Insaan Insaan Ko Das Raha Hy



Wah Wah



Insaan Insaan Ko Das Raha Hy



Wah Wah



Aur Saanp Side Main Beth K Hans Raha Hy ... ;->
Ameer ki biwi or ghareeb ki biwi mai kia farq hota hai?


Ameer ki biwi apne husband se: Mjhe nai pata mjhe shopping pe le k jayn,muje nai pta mjhe beauty parlour le k jayn,
aj dinner 5 star hotel me karenge



Ghareeb ki biwi apne husbnd se: muje nai pta meri behan k 4 bache hain mery sirf 2 q hain.? ;->
KHAN Ne 1Bacha Agwa Kia
Or Taavaan K Lye Sticker Pe Ye Likh K Bache Pe Chipkaya:
10 Lakh Kal Subah Pul K Neche Pohnchado?
Aur Bache Ko Ghar Wapis Bhejdia.
2sre Din Wo Pul K Neche Gya To Usy Pese Milgye
Or Sath Sticker Pe Likha Tha:
Khuda Qasam
Pese Ka Gam Nai,
Gam Is Bat Ka Hy K
KHAN Ne KHAN Ko Looota ;-
Mulk mei atay k shadeed bohran k bad tmam advertise
mei products k sologun badal diye.
Bata: pehle ATA phir SCHOOL;

Dalda:jahan mamta wahan ATA

Waves:ATA he kafi hai
Body cool :just ATA
Jazz: ATAY ki sunao
Brooke bond supreme
yehi yu hai apna ATA
Pepsi:yeh dil mangay ATA,>


Wife Shoping Kr K Wapis Ayi
To Husbnd Wife Se Saman Laite Hoye Bola
Zaror Tm Mere Khane K Lye Kch Lai Hogi?

Wife: Bilkul Thek Kaha Isme
Mere New Sandel Hen ;->
Nurse: Mubarak ho Khan sb ap k ghar larka pyda hova hai

Khan sb: Wa g wa kya technology hai,
B.V mere hospital me hai,
aur bacha mere ghar paida hova hai..

2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy.

1 Hans Hans k Lot Pot ho Raha tha,

2nd Udaas Kony Mai betha Tha.

Baap: Tum itna Q Hans Rahy Ho?





Beta: Mummy ne Dono bar isi ko Nehla Diya. :-)
Hamari Dosti Aisi Ho

K Tum

Har Raah

Har Nagar

Har Safar Me Milo
.
.
.
.
.
.
.
.
Agar Me Mar Bhi Jaaon To...
Agley Hi Din Barabar Wali Qabar Me
Milo... ;->
Catch her by her waist


Bring her home


Keep your hand on her neck


Put your lips on her lips




And have a nice .....






Drink!

COCA COLA BuuRrrrrrrrrrrrr :)
Kareena Ne Recently apnA ek wEb-siTe lAuncH kiyAA.... Ab wEb-siTe ka naAm baTaAo..!.
.
.
.
is it www.jAbwEspL|T.com

nAA..!
.
.
.
.
.
Is it www.OnLySaiF.com
nAA..!
.
.
ek aur guesS maAro
.
.
arRe bAbA.. DONT BE A BALTI
.
.
.
lOgOn to I"BEBO".Com
duniya ka sab sey barda joke,



"mujhe bardy joke nahee aatey"
better luck next time