A prisoner was about to be executed.

A prisoner was about to be executed.
''A prisoner was about to be executed.
Just before his execution the officer
asked him about his any last request
he said

I want to update my facebook status:D''
  

May, 24 2010     167 chars (2 sms)     3025 views       Funny

more Funny SMS Messages

Fresh Flowers for you...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
What r u looking for...???



Flowers..?




Have some sense yaar..Yeh mobile hai Gamla Nahin:..
Ek pathan TV pe bomb rakh k Pakistan ka match dekh raha tha,

Bivi:Ye bomb kis liye rakha hai ?

Pathan:Agr aaj haarey to poori team ko bomb se ura dunga.
7 Saal pehlay meri grl
frnd kay saray bhai kam
peh jatay thay,


aj salay ghar mein
bethay ha,


Aur date marna
Impossible Ho gya ha.




JEENAY DO MUSHARAF
''Baat Baat Pr Ye "Shut Up" Kehna Achcha Nhi Lgta faraz,,
.
.
.
.
Tum Ek Dafa He "PONKA" Q Nhi Keh Detey... :-)''
FILM:"Mid Night Jackal"
HERO:Pervez Musharaf
HEROINE:Benazir
VILLAIN:PML Q
SCRIPTED IN:Dubai
SHOOTED IN:Pakistan
CHARACTER ACTOR:Amin Fahem
Friendly Appearence:Altaf Hussain
Comedian:Sheikh Rashed
Supporting Actor:CIA
Characterless Actors:Chaudries
Dancers:Sherry Rehman
Kashmala Tariq
Summera Malik
Music by:MQM
Action by:jàil k sathi
Suspence by:AL-QAIDA
Financed by:Anti Pakistan group Producer:Asif Ali Zardari . . . ;->
2 Saal palhay meri girlfriend ka bhai sara din ghar per rehtay thay or us ka sath Date marna Impossible tha. Aj sub ATTA laynay line main kharay rehtay hain AB MAZAY he MAZAY

GEO MUSHSRAF.
Circuit:Bhai,Ye English Mein

Kaise Bolne Ka:Chal Hat Hawa Aane De?

Munna Bhai:Simple Yaar...

He U Move Sideways,Let The Airforce Come In
UFONE LAYA NEW OFFER
Khali JAGA PE ''U'' LAGAO AUR BAN JAO

ST__PID

B__DH__

BEWAK__F

__LL__

Dekha
Everything is incomplete without U

Ufone
Its all about U
Nothing is permanent in this world,not even our
troubles
So,keep on enjoying life

Don''t lose ur smile at any cost
.
.
.
Even if u r
.
.
.
.
Married!


What is the difference
between "A
Locomotive Engineer"
& "A Teacher" ?


.

.

.

.

.

.

.

One Minds The Train,
Where As
Other Trains The Mind...
;->
Sardar wife: o sardar ji car ki sped kyun barha di?

sardar:gari k break fail ho gaYe hain is sey pehle acident hojaye jaldi ghar paunch jate hain.
\(''.'')/ Hands up
\|/ / \

Agr apni jan pyari he to.

To

hath niche kAro bhut badbo aa rhi he