''ZAMANE KI DAR SE TERI TASVER KO TOILET MEY CHUPA KAR RAKA HY

''ZAMANE KI DAR SE TERI TASVER KO TOILET MEY CHUPA KAR RAKA HY
''ZAMANE KI DAR SE TERI TASVER KO TOILET MEY CHUPA KAR RAKA HY

WAH
WAH
WAH
WAH

AUR HO TERA DEDAR BAR BAR ES LEYEA JAMAL GHOTA RAKA HY''
  

May, 24 2010     144 chars (1 sms)     3490 views       Funny

more Funny SMS Messages

Es Dil Ki hy ek " CONDITION"

Jisme Nahi har kisi ko " PERMISSION "

Sirf ap Jese Dost ko hy " ADMISSION "

Who Be Bina " DONATION "

Just Maintain " GOOD RELATION "
Teacher:
Mein Teri Maa Hoti To Mein Tujhe

2 Dino Me Sudhaar Deti...





Student:
Madam
Kal Tak Mein Apne Papa
Se Baat Kar Ke Bata Dunga.
MiRrOr MiRrOr On tHe WalL wHo iS tHe Bad In ThE WorLd ?
.
..
.
..
.
..
.
..
.
..
.
..
.
..

mIrRoR : “JO MESSAGE PAR RAHA HAI WO BAD IN THE WORLD“
.
..
..
B@D BOY
Duniya K Sabse Chhote Jokes:

1)2 Aurate Chupchap Baithi Hai.

2)1 Buddhi Bachpan Me Mar Gayi.

3)Ganja Sardr

4)2 Sardr Chess Khelte Hue...

3 Idiots Would Have Been a More Bigger Hit.

If Kareena Kapoor Would''ve Also Once Said,

.
.
.
.
.

"Jahanpanaah Tussi Great Ho,
Tohfa Qabool Karo" :-)
Ab Kiya Dhoondtay Ho Kaghazon Kay Dhair Main FARAZ,


Woh Jis Akhbar Me Tumhari Foto Thi Us Me Koi NAAN Lay Gaya . . .
Bap:Baita paper kesa huwa?

Baita:Bus pehla sawal choot gya.

Bap:Acha aur baqi?

Baita:Teesra muje ata nahi tha,chotha ma karna bhool gaya,panchwa muje nazar nahi aya,chhata paper ki pichli taraf tha ma ne dekha he nahi.

Baap gussay main bola:Aur doosra?

Baita:Bus sirf wohi galat huwa hai! :-)
Ek Pathan BLOOD K Baare Main Book Parh Raha Tha

Wife Ne Poocha Aaj Ye Kyun Parh Rahe Ho ? ? ?


Pathan:
Mujhe Doctor Ne Kaha Hai Kal Mera BLOOD TEST Hai . . . ;->
''O sms parhne wale Teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
?
?
?
Bht yad arai hai yar ;)''
Boy U r d Sunshine
Of My Life !
Without U Life’s Like A
Dreamy Cloud !
U r In My Heart Like A
Lovely Drizzle In d Sun !
Girl: Now Go Further
I’ve 2 Listen More
Weather Report :p

Pathan:
Yaar Bakray Ki Zabaan Khao Gay?
2nd:
Nahi, Main Moun Say Nikli Hui Cheez Nahi Khata..
1st:
Acha,
To Phir Ye Lo,
Anda Khao..!!


1 Pathan Apna
Samaan Bag Me Bhar k
GEO k Office Pohanch
Gaya Aur Poocha:
"Wo Baji Kahan Hy Jo
Khabro''n k Beech Me
Kehti Hy Humare Saath
Rahiye Ga"
Hum Us k Saath
Rehne Aaya Hoon.. ;->