Think Big.. Think Smart..

Think Big.. Think Smart..
Think Big..
Think Smart..
Think Positive..
Think Beautiful..
Think Great..
I know, That is too much for u, so here is a Shortcut...
Just Think about me..
  

May, 24 2010     160 chars (1 sms)     2888 views       Funny

more Funny SMS Messages




T^r^u^e
F^a^c^t

Brain x Beauty x
Availability = Constant

And

This Constant Is
Always Zero ... ;->
Har aahat par jaan nikal jati hai faraz






Ye public toilet mein kundi kyun nahi hoti...??
''Dill torne walon ko saza Q nhe milti
Hr ksiko pyar krne ki dua Q nhe milti
Log kehte hain ishq to ek bimari hai

To phr MEDICAL STORE pr iski Dawa Q nhe milti.?''
Lagaan Remix 2020
Climax Scene:

1 ball 24 runs needed.

Bowler bowls

Aamir hits

Ball splits into 4 pieces.

All pieces go for 6''s

Aamir Wins...

MIND IT ;->


koi chez be-wafai se barh ker kia hogi,
Ghum-e-tanhai judai se barh ker kia hogi,

Kisi ko deni ho jawani main saza,
to wo saza PARHAI se barh ker kia hogi:-)


*Golden Words*


''''Jo Paisa De Us E Le
Lo
Aur Jo Na De Us Se
Cheen Lo ...''''



Molana
Asif Ali Zardari
;->
AgAr aap kisi Larki ko kahain
I LOVE YOU aur Larki aap ko kiss kar
ke apna mobile numbr Day dy
to
.
.
aap
Iss ko kya
kahain gay

Zahir he
.

.



KHUWAB.. :-D
The SMS Of The Year 2009:

Woh Mujhse Meri Girlfriend Ka Pata Puchta Hai.

.
.
.
.
.

Kitna Pagal Hai, Apnay He Ghar Ka Pata Poochta Hai. :-)
Thinking Of Lady Banker ...

Lagta Hy K Mere Husn Mein Kami Aati Jarahi Hy


Q K

Logo''n
Ne
Ab
Mujh se
PAISEY
Gin
Ker
Wapis
Lene
Shruu
Ker Diye
Hain ... ;->




3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
Ek Sawal
Dimagh Se Jawab Dena

Ek Pathan K 3 Bachy Hen

Dosry Ka Nam Pinto Hy Tu
Phele Ka Or Tesray Ka Kya Nam Hoga



Shocho

Nai Pata



Pin-1
Pin-2
Pin-3 ;->
Student k dard ko university kya jane

College k rivajon ko parents kya jane

Hoti hai kitni takleef paper likhne me,

Wo kambakht paper check karne wala kya jane??