Think Big.. Think Smart..

Think Big.. Think Smart..
Think Big..
Think Smart..
Think Positive..
Think Beautiful..
Think Great..
I know, That is too much for u, so here is a Shortcut...
Just Think about me..
  

May, 24 2010     160 chars (1 sms)     2885 views       Funny

more Funny SMS Messages

''1 Aadmi ny rat ko ghr jaty huay aik bht khubsort jwan lrki ko lift di,

Achank rsty main boht tez tofani barish shuro ho gai or un dono ko aik hotel main Room lena pra,

Itfaq sy room b sirf aik he khali tha,

Dono so gay or subha uth kr apny apny ghr chly gay.

MORAL:
mery sms gandy nahi hoty.
Janab Zardari Sb Apni Kitab "Gharibon Ka Khaatma" (Jild 2,Pg # 74)
Main Likhtey hain..

"Meray Hum-Watno Mehangaie Se Na Daro Hawa Khaoe,
Ghussa Piyo Aur Mazey Se Geo:-)
Ae Faraz tuje zindgy se mila hai agr koi ghum

Bs phone utha or dial kr
0900-78601

Telefun,Telefun!
Think, if all studnts start studyin & get gUd marks


But jobs r limited

then
more unemployment

more suicide
more crime

SO,

SAVE PAKISTAN

STOP STUDYING..!
"Pakistani di Mushkil"
Ghar wich panjabi bolo
School wich urdu bolo
Parcha angrazi wich hal kero
aur

Marn tu baad hisab arbi wich.;-)!
There r 101 reasons 2 miss some1but v need just 1 reason 2 hate some1But 2 remember a friend like UI don''t need any reasonI Simply say"Meri Mat Mari Gai c"
2 Sardars Looking at egyptan Mummies,
Sardar 1: Look so many bandages ,Pakka truck accident hai
Sardar 2: aaho , ais liye Truck Number bhi likha ha BC-1760
Chand per ap ka naam likney ko jee chahta hay
Laykin pehli baat tu yeh hay k mera hath nahi jata hay
Aur dosri baat yeh k yeh khayal mughey sirf doophar main he aata hay
Mom: Have you given the goldfish fresh water?
Child:No Mommy, they still have not finished the water I gave them last week... ;->
Mausam Ne Li Angrai

Aur Hum Ne Phad Li Razai

IceCreAm Se Hy Larai

MongphaLi Hi Sirf Ghr Main Aai

Cold Drink Se Muun Mor Lia

Chai Cofee Se Nata Jor Lia

HaPpY WiNtEr . . . :)
Lagey raho..

Lagey raho..

mainey khawaab mein daikha k mai Musharaf ki jagah saddar ban gaya hoon,
tum par bhi koi paabandi nahin jo marzi sapney daikho.. ;->
He+She=Love,

He+She+Love=Marriage,

He+She+L+M=Child,

He+She+L+M+Child=Family,

He+S+L+M+C+F=Problem,


So,



East Or West ''KUNWARA''is The BEST.