Think Big.. Think Smart..

Think Big.. Think Smart..
Think Big..
Think Smart..
Think Positive..
Think Beautiful..
Think Great..
I know, That is too much for u, so here is a Shortcut...
Just Think about me..
  

May, 24 2010     160 chars (1 sms)     2902 views       Funny

more Funny SMS Messages

Karachi
Lahore
Islamabad
Rawalpindi
Peshawer
Kashmiir
Quetta
Zhob
Across Pakistan!!
Todays Hottest Messaging Network,
This Is,
||=Big~Sms=||
0092-321-630-78-93
Award 4 best actor male..
Nominations R!

1 Shahrukh Khan
2 Salman Khan
3 Hritak Roshan
4 Saif Ali Khan
5 Shahid Kapoor

n the award goes 2



Altaaf Husain ;->
"OEYEEEEE"

Msg Bhej
Varna
Teri...?





Teri Marzi,
Na Bhej yaar,
gusa kyn krty ho.... ;) ;)
Phatan khudkushi kr rha tha
.
Dost:
Ye kya kr rhe ho?
.
Phatan:
Mera BV larke k sath bhag gya
Me us larke k bena zinda
Nhi reh skta
Golden Words:
Larki us ashiq ko to maaf kr deti hy jo moqay se ghalt faida uthaye

Magar

us ko maaf ni krti jo moqay se faida he na uthaye
(WILLIAM NARGIS) ;->
Kid: Ammi aaj abbu ne bus main mujhse kaha k Aunty ko bethne k liye jaga de do.
Mom: Phir tumne jaga di?
Kid: No.
Mom: Q?
Kid: Main to khud abbu ki goad main betha tha.
Aj pehli bar ap k Mobile
per Nangi Larki nahaye
gi,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Aj loadsheding ki wajah
se pani nahi hai. Is liay
Larki nahi nahaye gi.



"GEO MUSHARAF"


Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->
Accounts K Student Ki Gali

Saala Bounced Cheque
Dharti Pe Liability
Paidaishi Bad Debt
Dishonoured Bil
Insolvent Aadmi

Itna Maunga K balnce Sheet Tele Nahi Hogi ;->
Why Pakistan is not progressing ...?

Because out of Population of 16 Crore ...

-4 crore retired.
-2 Crore in State Govt.
-2 crore in central. Govt. (who dont work)
-1 crore IT prof. ( they dont work for Pakistan)
-2 crore are under 5 yrs.
-3 crore are unemployed.
-1.2 crore you can find anytime in Hospitals.
-Statistics says that 79,99,998 people anytime in jail.

- REST LEFT TWO YOU & ME..

- AT PRESENT YOU ARE BUSY READING MY SMS..

- SO HOW CAN I HANDLE PAKISTAN ALONE.....
Why do we fall in love?
Experience ki kami.
Why do we break off love?
Patience ki kami.
den y do v want 2 fall in luv again
Dimag ki kami!
1 Pathan Apna
Samaan Bag Me Bhar k
GEO k Office Pohanch
Gaya Aur Poocha:
"Wo Baji Kahan Hy Jo
Khabro''n k Beech Me
Kehti Hy Humare Saath
Rahiye Ga"
Hum Us k Saath
Rehne Aaya Hoon.. ;->