Think Big.. Think Smart..

Think Big.. Think Smart..
Think Big..
Think Smart..
Think Positive..
Think Beautiful..
Think Great..
I know, That is too much for u, so here is a Shortcut...
Just Think about me..
  

May, 24 2010     160 chars (1 sms)     2894 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher:Tum School Kisliye Aate Ho?

Stud:Vidya K Liye Sir.

Teacher:To Phir Tum

Class Mein So Kyu Rahe Ho?

Stdnt:Aaj Vidya Nahi Aai Isliye
''Aapko kya lagta hai hum aapse flirt karte hain,
Ruko, sambhlo, abhi ke abhi aapko alert karte hain,
Arre yeh to mahol aur mausam kaa asaar hai,
Warna aise waisson par hum bhi time waste nahi karte hain.''
Urdu Ki Pehli Book...1947

Alif...Annar
By....Bakry
Py....Pankha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Urdu Ki 1st Book 2008.

Alif...Aataa
By....Bijli
Py....Petrol
Pyar
B Ajab Shay HePyar
B Ajab Shay He
Maa Se Ho To
"EBADAT"
Baap Se Ho To
"AQEEDAT"
Behan Se Ho To
"FARZ"
&
Bivi Se Ho To
Sub Kehtay Hen
"JORU" Ka Ghulam. . ;->
Aap Ki Baaho''n Main Phool Khilte Rahenge

Aankho''n Main Intizar K Diye Jalte Rahenge

Dua Hai Khuda Se K Aap Khush Raho

Baaqi Tung Tou Hum Aap K Kerte Rahenge . . . ;->
AYE KAAAASH....!
.
.
K TUM.....
;
;
;
;
;
;
;
;
MARASI HOTAY TO MAIN TUM KO APNI SHADI PAR
DHOL BAJANAY K LIYE BHULATA
1 Nursery CLASS Ka Bacha Bola

Mam Main Aap Ko Kaisa Lagta Hun?

Mam- SO SWEET

BACHA Apni Side Ke Larke Se Bola-Dekha
Maine Kaha Tha Na
Line Marti Hai..
Kash koi “exam result” ka insurance kara deta,
Toh har exam ka pehle premium bharwa dete,
Pass hote toh thik hai,
Varna insurance claim karva lete
son was filling application form.

There was a question about mother tongue.


Son! Mai ithay ki likhaan?

Man! likh day putar, VERY LONG.
Hapy BAPU day.

Boly to QUAID DAY.

Kia mast insan tha.

Akha cuntry me akela round kia aur hindu aur angrazun ke watt laga de.

We shud b proud of our quaid "BAPU"
Love Is Second Mistake Created By GOD





Off course GIRLS Are The First . . . ! ! !






But The Fact Is That




Both Are BEAUTIFULL . . . ;->

Ab aap aram se DEFENCE me 1 bangla khred skte hain
Apne lye 1 MRCEDES CAR
or
DUBAI me shoping b kr sktay hain
Kiu k
PETROL me
64 paise jo km ho gaye hain... ;->