Khoobsurat

Khoobsurat
Khoobsurat


6 inch Lamba


Bohat Mota


Gool Kinaray


Kala


Har LArki Ki Pasand !

NOKIA
6030 LoLX !!
  

May, 22 2010     123 chars (1 sms)     3320 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wife: i think our daughter has fallen in Love wid a Guy

Husband: hw CAn u say dat?

Wife: cos she doesnt want any pocket Money these Dayz..... ;->

Kuch Admi Dozak Mein Bohat Garmi
Mein Bary Aram Se Soye Pare Thy,


Ek Farishte Ne Dusre Se Pucha Yar Ye
Itny Aram Se Dozak Mein
Soye Huye Hen To Dusre Ne Kaha,


Ye Sab Karachi Se Ayen Hen
Garmi Aur Loadshading K Adi Hy.= P ;->
Na Jane Log Kyu Darte He
Kuch Log To SMS Hi Nahi Karte He
Or Kuch Log AAP Jaise B Is Duniya Me.
Jo MISCALL Mar K B Balance Check Karte He
JUB Bhi Aap ki yaad Aaye gi

Aap k mobile Par hamare sms ki Baraat Aaye Gi

Sms To hum Aap Ko kar Dein Gey

Lekin Us k Paisey Deney Kya Aap Ki Saas Aaye Gi?
Ek dafa 1marasi k ghar petrol ka kuaan nikal aya marasi boht khush hua

Apny bap sy bola aba hun asi apna petrol pump kholan gay

Aba khush ho k; Tay oda naa ki rakhan gay putar ?

Marasi; Fakhar sy M.S.O

Aba: Eida matlab.. ?







"Marasi State Oil"

Hosh kar Oye :->
''Kya bataen tujhe mere dost ab k saal,
Ja rahy thy yaadon ko dil main liye sambhaal,
1 Ajnabi ne achanak jo rok kar kahaa.
Chal oye!!! Mobile nikaal...''


Muqadar mein "raat" ki neend nahi to kya howa "JAn|x"

Hum b muqadar ko choona laga kr din ko so jate hain...! ;->
What Is The Next Thing

A Man Should Do After

Winning An

Argument With His Wife ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Apologise !!!;)
Pathan Passport banwaney gya,

Clerk: NIC do, Pathan ne biwi ka NIC dia.
Clerk: Biwi ka nahi apna do.

Pathan:
Kal to hamko bola tha K..
"NADRA"
ka lye kr aao.
Machar ka Bacha Pehle Baar uraa
jab woh wapis aaya
tou us k baap ne Poocha "Kaisa Laga Ur k??"

Machar Bola .. " BOhat Maza Aaya, Dekh k bht Khushi howi sab ko Taalian Bajatay"
@ HI Meri Jaan



.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
Nikal Rahi hY sARDI se!
...
Wo mujhe keh k chali gai GO TO HELL



But pApPu keh raha hai...

AAL IZ WELL..!
AAL IZ WELL..! ;->