Santa to his mother-

Santa to his mother-
Santa to his mother-Maa Khush khabri hai
Ma-Bol beta
Santa-Hum 2 se 3 ho gaye hai
Ma-Beta hua ya Beti
Santa-na Beta na Beti, Teri Bahu ne Doosri Shadi kar li hai!
  

May, 22 2010     167 chars (2 sms)     2852 views       Funny

more Funny SMS Messages

FEes Maafi ki Application
To
The principal'
High school.
Sir,
seedhi baat ye hai ka meray abu ne
mujhy Fees Ka liya 1200 rupay diye thay,
500 ki dosto ka sath film dekh li.
250 ki pepsi aur burgers khaa liya.
150 ka girl friend ko easy load krwa diya.
300 science vali miss per shart har gaya.
Me smjta tha ka unka sirf math walesir ka sath chakar hai,
par unka ka to aap ka sath bhi chakar hai.
Ab ap ka pas2 hi rastay hainsir jee meri fees mauf ya phr ap ka
raaz faash
shukriya.
ShoHar Shadi k bad apni biwi se bola...

''Aj se tum he meri zindagi ho,
pyar ho,
tamanna ho..!

Biwi- Mere liye b aj se aap he SaiF ho SHaHrUkh ho AuR SaLmaN ho... ;->
Some Beautiful Lines Just 4 U.






~~~~~~



..............



----------



__________



""""""""""



======




Nice na...?? =P ;->
Ager pakre gaye to tere sare raz khol donga..
Aur
Ager burayi mujh pe ayi to bhare majme main tujhe behan bol donga..
''Marriage is like a public toilet

Those waiting outside are desperate to get in
&
Those inside are desperate to come out..
Line marne k bohat se tareqe hein, jin me se chand darj-zeel hein:











1: Pakki pencil se,
2: Kachi pencil se,
3: Marker se,
4: Pen se..! :-p
Whenever You Feel Sad
Think O Me & Say

"HumAyun"
Is So Sweet

You''ll Smile
Automatically ..





Coz





Sach Bolne Se Mann Ko
Sukoon Milta Hy ... ;->
Teacher: Tell Me Your Name in English.


Student (After 2 Mins): "Age Long Oven"

Teacher: Iska Kya Matlab Hai?


Student: Umar Daraaz Bhatti. :-)
Sincere Apology: If u dont like any of my SMS n dont like 2 read,
then plz dont hesitate,
feel free to..... throw ur mobile!!


Considering his achievements
of creating shortage of
wheat
gas
power
sugar
water

Musharaf has been given
the title of Quaid-e-Qillat !!
MIND BLOWING AND HEART TOCHING THOUGHT:

Laash Paani Mein Tairti
Kyun Hai..??


Kyun K . . .



Doobne K Liye Zindagi
Chahiye . . . ;->
Baray he afsos ki baat hy
Pora din guzar gaya mgr
Jitna afsos mjhy Aj hua hy
Main bs bata nhi skta
Aapny MUJHY WISH TK NHI KIA!
AAJ


"SMART"people day tha:-(