Santa to his mother-

Santa to his mother-
Santa to his mother-Maa Khush khabri hai
Ma-Bol beta
Santa-Hum 2 se 3 ho gaye hai
Ma-Beta hua ya Beti
Santa-na Beta na Beti, Teri Bahu ne Doosri Shadi kar li hai!
  

May, 22 2010     167 chars (2 sms)     2845 views       Funny

more Funny SMS Messages

JAisa K aap Sub MUSLIMS ko pata hay K MAHE RAMZAN start ho gaya hai,

Tu Ais LIye Ap Apney Mobile Mein save tamam Dirty Jokes,Pic msgz orr Girls k Numbers
.
.
.
.
.
DELETE
.
.
.
.
KArnay say pehlay Mujhe Farward Kar day
.
.
.
.
.
.
Thanks A Lot
ooiy yaroo
.
.
.
.
.mery dil ki taroo
.
.
..
.mery pearoo

.
.
.
mery tabiedaroo
.
.
.
.husan k parwanoo.
.
..
.
ary oo dewanoo
.
.
.mujhy kabi to jano
.
.
.
jo be mily bacha osy kis karo

.
.kia yaar kabi to mujhy mis karoo

.
.
flert ko tum end karo


.
mujhy kuch achay sy funy sms send karoo
Joe-How Long Have U Been Working Here?













Jack-Ever Since My Boss Threatened To Fire Me!
A Man Traveling At 190 Km/H
On Th Highway Ws Stopped By Highway Police.

Man:"Sorry,Officer Was I Driving Too Fast?"
Officer:"No,Sir.U Were Flying Too Slow."
Twinklw Twinkle LAZY STAR, kitna soyega uthja yaar, Up above d World so high,Sun has risen in d SKY,uthke jaldi PEELE CHAI, thn U Call & say me HI..(
''Meri muskuraht par aitraz mat kar ae dost
.
.

.
Tujhey dekh kar to kisi ki bhe hasi nikal sakti hai..!@''
50 - 50 kos dur jab koi bachha

oon oon karke rota hai to ma kehti he

k beta aise mat ro,varna

.

.

.

.

.

.

.

bada hoke HIMESH RESHAMMIYA ban jaega.
Q: When Do You Congratulate Someone For Their Mistake. . .?

























Ans : On their Wedding. . . ;->
Laila ne majno ko ek darakht k peechy dekha
or kaha tum majno ho? Wo
bola haan
Phir usko deevar k peechey dekha or kaha tum majno ho?
Wo bola haan
Phir usko ek darwaze k peecha dekha or kaha tum majno ho? Wo
bola abey haan ab mootne de gi ya nahi? =P ;)



Most Touching Lines
Said By A True Lover
To His Love While
Break Up ...


























"Chal Bey Chal Mere
Gift Wapis Ker ... " =P ;)
Boy:Im not rich like Noman, i dont

even have a big car like Noman,but

i really love U!

Girl:thats ok but tell me more about Noman..!
Azaad Pakistan K NALAYAK SMS Parhne Walo

Agar Aj Valentines Day ya Frindship Day Hota To INBOX Full Hota Chalo

jaldi se utho aur sabko wish

karo

HappY QaiD DaY