Santa to his mother-

Santa to his mother-
Santa to his mother-Maa Khush khabri hai
Ma-Bol beta
Santa-Hum 2 se 3 ho gaye hai
Ma-Beta hua ya Beti
Santa-na Beta na Beti, Teri Bahu ne Doosri Shadi kar li hai!
  

May, 22 2010     167 chars (2 sms)     2847 views       Funny

more Funny SMS Messages

Collector Ban Na Hai To IAS Padho

Doctor Banna Ho To MBBS Padho

Lawyer Banna Ho To LLB Padho

Aur "BEVKUF" B@Nna Ho To Mera Sms Padho.
When a newly wedded man is happy, we understand why. When a man,

after ten years of marriage, is happy, we don''t understand why.

It''s all a question of time!
Once there were 3 guys praying..n all of a sudden da light goes off..
guy 1: "lo jee bijli tur gaye "
guy 2: "oay bewaqoof namaz parhdaya nahi bolday"
guy 3: "Shuker way main nae boalya"
Bank Mei 1 Achi Job Hai
Only 4u
Salary:25000 Pr Month


Kaam Srf Ye Hai K Sara Din Cashier K Samne Zuban Nikal Kr Bethna Hai Wo Angootha Lga Kr Note Ginega :-)

If Gal Vomits, Her Parents Asks-Kon Tha Wo

Kamina?

If Boy Vomits-Kamine,

Kahan Pikar Aya He?

MORAL:No Mattr Who Vomits,

Boys R Alwys Kamina
Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)


Ye Keh Ker FARAZ Ne Lerkiyon Ko Truck Ke Neechay De Diya...
.
.
.
.
.
.
.
.
Bachna Ay Haseeno Lo Me Aaagaya....
In battle Sardar was wearing mosquito net
instead of bullet proof jacket
why?
?
?
?
Saradar replied
O jis wich machar nai war sakda
goli kithon lange gi
Sardar Gifted A Card To His Father On His BirthDay With Quote On It
.
.

"Phool To Bohat Hain Par Gulaab Jaisa Koi Nahi

.
.
Mere Baap to Bohat Hain Par Aap Jaisa Koi Nahi "...:)
Hum dua karte hain Khuda se,
ki wo aap jaisa dost aur na banaye,
Ek Cartoon jaisi cheez hai humare paas,
kahin wo bhi common na ho jaye!


Girlz college mai teacher ne kaha:
"Agar aap koi lafz 3 baar dohraenge tu woh aapka hojaye ga,,,,,"

Saari larkian kehne lagi...
"hAmY"
"hAmY"
"hAmY"

Silly Gurlz... ;->
1admi bola jb mere bchy hun gy to 1ko karachi
aur 1ko lahore chor aonga.

dosra bola wo q ?

pehla admi bola kal TV pr bta rhy thy k
bchon k drmyan wqfa zrori hy.