Aik bachcha apni

Aik bachcha apni
Aik bachcha apni mummy se: papa ne mujhay kiss nahi ki.Mummy : beta aap nay TABLE nahi sunaya hoga.Bachcha: tou kya nokrani nay sunaya tha?
  

May, 22 2010     140 chars (1 sms)     2908 views       Funny

more Funny SMS Messages

''2 apimy amm (mango) k bagh gaye. 1 ne kaha kash ham mango hoti to kitna acha hota.dosry ny kaha ye to mushkil nahy he chalo lattak jatey hai.kuch dair k bad 1 gir geya dosry ny pocha Q tak kar gir gaye, phele ny jawab diya nahi paak kar gir geya.''
Ek sardar apni unparh maa se
"Maa mein sunday ko pakistan aa raha hon"
Maa:
wa potar looki jahaz te aande ne
.
.
tu sunday te awain ga.
Define a true music lover?
Ans: A girl singing in a bathroom
while taking bath & a boy near the keyhole
of the door is using his ears & not his eyes.


A sardarji goes to a chinese restaurant
and puts his finger
on the last of menu: Bring this.

Waiter: Oh! you can’t get it
because he is the owner of restaurant.


Ek Hair Transplant Kerney Wali
Company Ney Add Banaya Hae:






Aap Shaher Say Ayin Ya Pind Say..






Hamein Hamdardi Hay Sirf Aap Ki Tind Say..!! :-D
"OYE"










.












.










.






































.
































"HOYE"

bri Garmi Hai Yaar.
O
Mere
Makhna
Meno
Yaad
Rakhna

Har
Vely
Hasna

Koi
Problem
Howy
Tou
Dasna

Kisi
Hor
Naal
Na
Phansna

Bas
Maire
Naal
Vasna

O
Mere
Makhna
Kesa Hy Ye Sms Zarur Dasna . . . ;->

Who Let You Get On The Horse ...
You Witch''s Child?









Can''t Understand...!








Tenu Ghori Kinnay Charhaya Bhootni K...? ;->
EURO=79.50
US$=60.70
UAE=16.50
PST=117.00
Heart=.........??
What Is Rate Of My Precious Heart...??
Give Me The Rate (Must Reply)
When a man talks dirty
to a woman, it''s sexual
harassment.when a woman talks dirty to a woman talks dirty to a man,
it''s$3.95per minute.
Ek waqt tha Aap k msg aise aate thy jese kisi ne aap ki KHOPRI pe PISTOL rkhi hui hy

or aapse msg krwa rha he

mgr ab lagta he...


GOLI MARDI..
Ye Mardam Shumari Ki service hai . ager ap larka hai to 1 sms . larki hain tu 2 Sms kare. Or ager Apka ka taluq Tesri Makhluq se hai tu koi Sms na kare