Aik bachcha apni

Aik bachcha apni
Aik bachcha apni mummy se: papa ne mujhay kiss nahi ki.Mummy : beta aap nay TABLE nahi sunaya hoga.Bachcha: tou kya nokrani nay sunaya tha?
  

May, 22 2010     140 chars (1 sms)     2919 views       Funny

more Funny SMS Messages

.


.


.

Message dhoond rahe ho?




Zaroori nahi k har SMS main koi message ho,



BASS

AAP Ki yaad aayi, is liye Missed SMS kar diya
Pathanon ne eid k baad 5 waqt namaz b saudia k sath parhne ka faisla kia hai...
Nai timings ye hongi
Fajr- Suba 8 bje
Zohr- Sepeher 4 bje
Asr- Sham 7 bje
Maghrib- Raat 10 bje(suraj gharoob hona shart nai)
Isha- Raat 1 bje
Today if anyone praises U 4 UR:
1.SMARTNESS
2.NATURE
3.STYLE
4.ATTITUTE
Kick them

how dare they
Can Fool U
before APRIL 1st....;->
Agr apko 18 sal ki larki jhuk kr salam kry to apko uski kya chez nazr ayegi?













Us ki achi tarbiat..


Bhai hath j0rta h0n kbi to sahi s0cha kro =P ;->


Friendship means:
u happy i happy,
u sad i sad,
u cry i cry,
u laugh i laugh,


u fell down in mud




i dance dhinchak dhinchak dhinchak... ;->
PATHAN proposed grl with romantic poetry:
kutta mar gaya razi mian ...
mian pagal hon teri judai main..
gobar pe machar beth nahi sakta...
PATHAN tere bina reh nahi sakta ..:$
kajri ne un dono ko dekha aur chaman ko aankh maari...
chaman udhar hi ghayal ho gaya....woh "kuuii kuiii" karke uske peeche chala gaya...kajri ne tub main dubki lagaa di...chaman ab naaraaz ho gaya...kuch der tak taalaab dekh raha tha....

khunchuus ke man main alag hi khayal aa rahe the "isskaa khoon kaise piyaa jaaye"

KAAN film festival ke saare guest ab aa chuke the...dharmesh darshan ke sar par ab pappu mandra raha tha....pappu, bittu, chintu, pintu....bahar
Faarikh paan, jagtaap bachpan, Alif ali paan ke haath par baithe maze se khoon pii rahe the..

tabhi diya mirza ne red carpet par entry maari......;-
1 bAt soCh rAhE hAiN PAthAn,ZArdAri,PAppu,FArAaz bAith kAr.


Ye sALAy SAntA Or BAntA kidhAr chALE gAe HuMMe MsgZ mE bhEj kAr... ;->

Upss sochnay ki bAAt hy =P
Teacher To 16 Years Old Student: Kaka Tenu
Pata Hy, Es Umr Vich Quaid-e-Azam Ne Matric
Ker Liya C ...

Student: Sir Twadi Umar Vich Bhutto Phansi V
Charh Gya C ... ;->
Dad goes 2 Bill Gates 4 d proposal of his son
Dad: I want ur daughter 2 marry my son.
Bill Gates: no!
Dad: My son is the CEO of the World Bank.
Bill gates: then ok!
Dad goes 2 d president of da World Bank..
Dad: Apoint my son as CEO of ur Bank.
President: No!
Dad: He is da son-in-law of Bill Gates.
President: Then ok!

This is BUSINESS.
321 Arab..

25 Crore..

35 Lakh..

51 Thousand..

2 Rs Only../

YeH MeRa BanK BaLance NaHi Hai Tu KyA HuA MerA MobiLe NumBer Tu HaI..

KEEP MESSAGING.../;->
Doctor! I Have A Serious Problem,

I Can Never Remember

What I Just Said.


When Did You

First Notice This Problem?


What Problem?