Aik bachcha apni

Aik bachcha apni
Aik bachcha apni mummy se: papa ne mujhay kiss nahi ki.Mummy : beta aap nay TABLE nahi sunaya hoga.Bachcha: tou kya nokrani nay sunaya tha?
  

May, 22 2010     140 chars (1 sms)     2913 views       Funny

more Funny SMS Messages

two frn are talking to each other
1st: kal tumhare pati pipe se apne flat mai ja rahe the.
2nd:haan pairon mai plaster k baad doctor ne unhe seediyan[stairs] chadne se mana kiya hai
Larki ko Propose Karnay ka Sharifana Tareeqa:

.
.
.
.

Main Tumhare sath HAJJ Karna Chahta Hoon. :-)
" A man asked sardar ji " Akal bhari ya bhari "
Sardar: " pehel date date of birth batao "
Girl: Peer ji.. Mere 2 Affairs hain..
.
.
Un Dono mai se kis k sath Shadi hogi??
.
.
Wo khushnaseeb kon hoga??
.
.
.
Peer: Pehle se Shadi hogi... aur... doosra Khushnaseeb ho ga...
Sales man:Khan saab naya powder aaya hai so Cockroaches k liye lelo.
.
.
.
Pathan:Na ji na Cockroaches ko itna bhi free nahi karna,
Agar aaj powder lekar diya to kal Body Spray maangengy.
Ek calculator dusre calculator ko kya bola?

..

..

..

..

..

.."CASIO???"...(kaisi-ho? )

Sigret Peo Gold Leaf K¡,
Ta K Khansi Na Ho..

Wah Wah Wah

Sigret Peo Gold Leaf K¡,
TA K Khansi Na Ho..


Bachi Phasao Wakeel Ki,
TA K Phansi Na Ho;-)
I know

U Are

So So So

BuSy

But

For


3 seconds Think Of Me



1




2




3


Feeling Sweet Na . . .

Now Reply ME To Feel he Same . . . ;->
www.killer.com
...

Enter d name

U want 2 kill
...
ME..?
sure?
If yes
press down
....
Access Denied!
...
Target
is already killed by ur lovely smile:-)
1 Girl:
Mjy tO Asa Lrka chahiye Jo
Smart
Khubsurt
Decent
Shareef
Dashing
Naik
Ho


2nd Girl: Shut Up Kameeni

"" HumAyuN ""Sirf Mera Hai...
HuM to JaZZ k OffiCE cALL kAr kE
TArhAn tArhAn ki GAaLiyAn
sunA rAhEy thAy "PAppu" , , .

LeKiN..

UnKe iS jAwAb nE ShArMindA kAr diA

"Aur SunAo"..?? =P ;->
I''d Much Rather Be A Woman Than A Man.

Women Can Cry . . .

They Can Wear Cute Clothes . . .

And

They Are The First To Be Rescued Off Of Sinking Ships . . . ;->