Aik bachcha apni

Aik bachcha apni
Aik bachcha apni mummy se: papa ne mujhay kiss nahi ki.Mummy : beta aap nay TABLE nahi sunaya hoga.Bachcha: tou kya nokrani nay sunaya tha?
  

May, 22 2010     140 chars (1 sms)     2907 views       Funny

more Funny SMS Messages



American: In our country ,
marriage even takes place with email.

Santa: In India, it is only with a female
''MERE HATHON KI LAKEERON KO DEKH KR US NE KAHA FARAZ....!

TUJHY ZINDAGI MAIN SB KUCH MILAY GA SIWAY
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
>BIJLI K<''
mill gaya...
oyee mill gaya....
oyee hoiyee mill gaya.....
oye oye mill gaya....
oye oye oye mill gaya....
lallaa dhomm mill gaya......
yeh sms perhnay walla aik or pagal mill gaya

How Did Aamir Got
Sch Solid Body In
''Ghajni'' ?





Coz Of
Short Term Memory
Lost




How ... ?




Every Time He Did
Exercise n Forgot
After 15 Minuts ... ;->
Ager Duniya Ko Kuch Kar Ke Dekhna HAi Tu Sunooo Meri Baat ......
Hathi Ke Upar Ulta Khara Ho KAr Photo Khihwao ab Photo Ko Ulta KAr Ke Duniya Ko Dikhayooo... ;->
Teacher: everyone write your lover name in a paper../

After 2 seconds boys : Finished madem . .

After 10 minutes girls : Additional paper madem.../ :-D

Baray he afsos ki baat hy
Pora din guzar gaya mgr
Jitna afsos mjhy Aj hua hy
Main bs bata nhi skta
Aapny MUJHY WISH TK NHI KIA!
AAJ


"SMART"people day tha:-(
Open with Love…
If I disturb U
I am Sorry!
But I need
To Say
I…
Love…
Disturbing you…
When a apple is red its ready to pluck.
When a GIRL is 18 she''s ready to...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dirty mind!!!
She is ready to VOTE!!!
Teachr : Tumhari Writing
Din-Ba-Din Kharab Hoti Ja Rahi Hai

Student : Sir Is Lye Kyun

K Mere Papa Ki Wish

Hai K Main Doctor Banno.
Hmari Life Bhi Cirket Ground Hai Or Hum Playerz.
Jo 1st Time Larki K Saath Pakra Jaye
"Knock Out"
Hota Hai,
Jo G.F Ko Milnay Ja Raha Ho Rastay Me Accident Hojaye,
"RUN OUT"
Jo G.F Ki Deewar Phlangtay Huay Pakra Jaye,
"CATCH OUT"
G.F K Bhai Mar Mar Kr Tangain Tor Dain
"LBW Out"
Ap Ka Dost Ap Ko Larki Ban Kr Bewaqoof Bnaye,
"Stamp Out"
Or Kuch Pedaishi "CLEAN BOLD"
Hotay Hain.
Ye Log Sirf Taalian Bja Kr Guzara Krtay Hain.
Teacher: Batao Wo Kon C Chiz Hai
Jo Tm Roz Dekh To Sakte
Ho Pr Torr Ni Sakte???




Student: Miss Aapka Mooun.......!! ;)