Hum tumhein yaad karte ha

Hum tumhein yaad karte ha
Hum tumhein yaad karte hain,
!
!
!
kesay bhla…
?
?
?
?
?
?
?
?
Safe Guard ki tarhan
Din raat lagatar


Tik tik tik tik tik tik
  

May, 21 2010     144 chars (1 sms)     3251 views       Funny

more Funny SMS Messages

Programming 2day
Is A Race b/w

Software Engineers Striving

To Build Bigger And Better Idiot-Proof Programs

And

The Universe Trying To Produce Bigger And Better Idiots.

So Far, The Universe Is Winning ... ;->
Wife: Darling, wht do u like most among my natural hair, hot lips, speech, sense of humor or my beutiful eyes. . . . ? ? ?

Husband: Darling, tumhari ye mazak karne ki aadat hi mujhe sab se zyada pasand hai. . . ;-
Husband & Wife Men
Jhagra Hua Tou Wife
Ne Apni Maa Ko Fone
Kia:
"MAIN AAP K HAAN AA
RAHI HON, MERA UN SE
JHAGRA HO GAYA"

Maa Ny Kaha:
"USAY APNE KIYE KI
SAZA MILNI CHAHIYE,
TUM WAHIN THEHRO
MAIN TUMHARY HAAN
AA RAHI HOON ..." ;->
ek molvi england night club me chala giya

wahan ja kar khoob nacha aur nachne k baad bola.







oe! koi menu ae te dassey j a URSS kehrey baba gi da ae...!!!
Kid: Ammi aaj abbu ne bus main mujhse kaha k Aunty ko bethne k liye jaga de do.
Mom: Phir tumne jaga di?
Kid: No.
Mom: Q?
Kid: Main to khud abbu ki goad main betha tha.
Pathan 2ble sawari ja
rha tha
Police waly ny rok kr
kaha:
Pata nhi hy k 2ble
sawari py pabandi hy
Pathan:
O Yara pata hy isliye
to isko waps chorny ja
rha hn ;->
Admi bakriyan chara raha tha

Pathan:
ye bakriyan kahan ly ja rhy ho?


Admi:
Inhen school chorne ja rha hon


Pthan:
Mjy pagal smja ha?







Aj to itwar ha..
''bethay thay darya k kinary tujh ko bhulany fraz


..
..
achanak koi begerat peechy sey dhakka dey gya''
Circuit: Bhai America mein address puchega tho kya bolne ka
Munna: Dhobhi Ghaat
Circuit: Bhai english mein bolneka tho?
Munna: Washington


How bollywood proved dat 2012 is not the end of Love
?
.
?
.
?
.
?
.
?
.
?
.
?
.
By The Movie-
"LOVE STORY 2050"
jo sadiyaon se hota aaya hai
woh repeat kar doonga
tu naa mili to tujhko dil sey
Ctrl+Alt+delete kar doong
Mumy:beta q ro rhe ho?
Beta: mumy papa ne muje kissi nhi ki.
Mumy:beta ap ne papa ko tables nhi sunaye honge
Beta: kam wali ko kon se tables ate hain