1st day ur friendship was like a drop

1st day ur friendship was like a drop
1st day ur friendship was like a drop

2nd day its like River

3rd day its like Sea

4th day its like an Ocean

NowIts like sunami


HELP!

HELP!

HELP!
  

May, 21 2010     167 chars (2 sms)     2765 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kitne Pyar Se Likha Tha Sahil Pe Tera Naam,,,

*.*pappU*.*

Na Jane Kis ZALIM Ne GUTKAY
Ki Pichkari Maar k Laal Kar Diya... ;->
''Boy&Girl in a resturent
Boy:Ilove u
Girl:Idon''t love u
Boy:But I lov u
Girl:nai
Boy:Waiter hamara alag alag bil le k ana
Girl:Acha na I Love U Too''
Ager Duniya Ko Kuch Kar Ke Dekhna HAi Tu Sunooo Meri Baat ......
Hathi Ke Upar Ulta Khara Ho KAr Photo Khihwao ab Photo Ko Ulta KAr Ke Duniya Ko Dikhayooo... ;->



''''Happy Thappar Day''''

Today Is Thappar Day.
Jo B Is Time Ap K Sath Betha Hua Hai Usey Rakh K Thappar Marein. And Plz Forward Dis Msg As Much As U Can.
Allah aap ko zindagi de
Allah aap ko daulat de
Allah aap ko khushian de
Allah aap ko kamyaabi de



sab yaad ho gaya????






Chal utha katora aur shurru ho ja! :p
Shadi k Doosre Din Beti apni maa Se:

Aj meri Unse Laraei Ho gai,

Maa: Beta Shadi me Jhagry toh Hote Rehte hain.

Beti: Wo toh Thik hy Par Ab Lash ka kya kren?
''Tumhari yaad to muje aise ati hai...

dost











jese aandhi main shoper atay hain..''

Larki us Aashiq ko to Maf kr Daiti hy jo Mooka se Galt Faida uthae,

Mgr,

Usko Maf Nhi krti jo Moka se Faida hi Na uthae..
(Mohtarma Sheri Rehman)
Khoon(Blood) se likh diya har diwar pe unka Naam . . .


Aur fir tor di har Diwar jis pe likha tha unka naam . . .




KYUNKI...!!!



















"SPELLING MISTAKE THI" . . . ;->
Hey how r u?How''s life?
Buddy my engagement is fixed on the 30th of this month
so u r invited n please pray for me!!!

hAmY
Hanso



Cheeko





Chillao





Uchlo Koodo





Seetiyan Maaro





Abu Ko Bataoo






Ami Ko Bataoo





Elaan Karwao






Bhangra Paao






Khush Ho Jao






K Tum Jiase Logo’n Ko Bhi Mere Sms Aate Hain. . .
Lovers with Mobile in Pakistan cities . . .


ISLAMABAD
Hello Janu
chalo aj CHINEESE Restaurant m Dinner Meri traf sy

RAWALPINDI
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon

LAHORE
Hello Janu
aj to film ka mood ban rha hy aur wo b Tumhry saath

KARACHI
Hello Janu
what a Fantastic Mosam
Chalo Beach py Jaty hy..

PESHAWAR
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
abhi abhi BOMB BLAST huwa hy
Tum khairiyat sy to ho