1st day ur friendship was like a drop

1st day ur friendship was like a drop
1st day ur friendship was like a drop

2nd day its like River

3rd day its like Sea

4th day its like an Ocean

NowIts like sunami


HELP!

HELP!

HELP!
  

May, 21 2010     167 chars (2 sms)     2769 views       Funny

more Funny SMS Messages

The Only Way You Can Feel Good About YourSelf Is By Making SomeOne Else Look Bad.

And

I''m Tired Of Making Other People Feel Good About Themselves…. ;->

Agar MARD Ka Bacha Hai To Neechay Aa...

.
.
.

Darr Gaya Kya? Aur Neechay Aa Salay!

.
.
.

Bhai Asslam-o-Alaikum!
Kese Ho Aap?
Aaj Kal SMS Nahi Aarahy Aapke. :-)
Pathan ki bivi ka rang boht kala tha,

Ek din bivi ne Orange Colour ki Saarhi pehni aur pucha: Kesi lag rahi hun?
.
.
Pathan: Aise jaise SURMEY ki Factory mein aag lagi ho.

Larki Waley : Aap Ka
Beta Kia Kerta Hy ???


Larke Ki Maa





Mera Beta 3 Rs
Mein 500 Sms
Kerta Hy ... ;->
''Dosti karna itna Aasan hai Jaise Matti par Matti se Matti likhna.LEKIN...Dosti Nibhana itna Mushkil hai Jaise Paani par Paani se Paani likhna.''
Larke Ne Larki Se Poocha : Kia Tum Pakeeza Mohabbat Par Yaqeen Rakhti Ho ?

Larki Ne Jawab Dia : Haan. . . Shru Main Tou Isi Trha Kerni Parti Hai ;->
Ek bar ik ladke ka rishta nahi ho raha tha. Kisi ne kaha ki baba
Mannt Lal ke darshan kar aao. Maa aur beta dono chal diye. Parvat
par chadte waqt maa ka panv fisal gaya aur maa khai mein gir gayee
to ladka bola.
"" ya khuda teri khudai, apni te milli nahi bapu di vi gvai ".
''Hotho se jo choo liya,
Ehsaas Aab tak hai,
Aankhe Nam hai, Aur sanso mein Aag aab tak hain...
Aur kyo na ho... Khayi Bhi to "HARI Mirchi..."-hai''
Jaante Ho Raat Me Maza Kab Aata Hai?

.

.

.
Jab Kisi Sote Hue Ko Jaga Kar Pucha Jaye

K


K

K

K

K

So Rahe Ho Kya??
Sare gawaho or bayano ko madde nazar rakhte hue

"PAKISTAN FRIENDSHIP COURT"

ki dfa



"SACHI DOSTI"

ke tahat hamari

"DOSTI KI ADALAT"

tumhe hamre har janam ka dost manti hai aur tumheumar bhar dosti nibhane ka hukam deti ha.

WE WILL BE FRIÉÑD$ FÖREVER

Bolo sazamanzur hai?


have nice Day
Hoshayar
rehna
aaj
raat
ko..
..
..
..
..
..
..
..
..
12
bajy
..
..
..
..
..
..
k
baad
..
..
..
..
..
..
..
..
..
1
..
..
..
..
..
..
..
..
bajy ga!!!!!
Afridi ne Boll chaba k de dia Is bat ka saboot!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K
.
.
Colgate banaey,
masoorhe sehet mand or Dant mazboot! ;->