1st day ur friendship was like a drop

1st day ur friendship was like a drop
1st day ur friendship was like a drop

2nd day its like River

3rd day its like Sea

4th day its like an Ocean

NowIts like sunami


HELP!

HELP!

HELP!
  

May, 21 2010     167 chars (2 sms)     2783 views       Funny

more Funny SMS Messages

MAiN Aaj TuMhE buhAt bArA RAAZ Likh k BhAij rAhA huN..

.

.

.

.

RAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAa
AaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaA
aAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaZZZzzzZ.. ;->
RehMan MaLik Ne ApnAy Ghar LiGht Katwa Di.


B-c0z Ghar mE jAwaN BachIaAn hAin Or :":




WapDa WaLLay JhatKay MaarTay Hain.


NAME:
Basheeran Maasi

PASSI0N:
Jhaaro Pocha

SPECIALIST:
Gattar or Pipe line kholna

Date of Birth:
16/03/75

WEIGHT:164 Kgs
HEIGHT:3''5"

COLOR:Dark Chocolate blck

BIRTH PLACE:
BhAiNs C0L0ny

DREAM:
ShAdi kArooNgi to Sirf sMs phArnE wALE sE... =P

Oy huy..
MuskurAhAt tu dEkho MErE dosT keE... ;->
Pathanon ne eid k baad 5 waqt namaz b saudia k sath parhne ka faisla kia hai...
Nai timings ye hongi
Fajr- Suba 8 bje
Zohr- Sepeher 4 bje
Asr- Sham 7 bje
Maghrib- Raat 10 bje(suraj gharoob hona shart nai)
Isha- Raat 1 bje
Kii Kariyean Lokan da, Her gal nu log jhamela kehnde nay

jay sms na kariye ta kanjoos ,ta jay karaiye te vehla kahnday ne
When u win,
Evry1 takes pride in celebratng ur victory

But

When u lose only true frnds hold ur hand,
Sit by ur side
&
say

Tu sanu hmesha zalil e keeta.
Santa: Qutub Minar kahan hai?
Pappu: Pata nahi.
Santa: Kabhi ghar se nikla karo.
Pappu: Ram Lal kaun hai?
Santa: Pata nahi.
Pappu: Kabhi Ghar me bhi raha karo.


Middle age starts
When
You have been warned to slow down,
Not by a motorcycle cop
But
By your doctor ... =P

Hope Samajh Gaye Ho Ge ;->
American : "our dogs find bombs"
Japanese : "our fish play footballs"
Pakistanis : "ye to kuch bhi nahi hamaray to gadhay bhi sms parh laitay hain"...
Newspapers me aaya
50% Pathan Bewakoof Hoty Hain.
Is Pae Pathanao NE KAfi Halla machaya.
Phir aaya .
50% Pathan Bewakof Naho Hoty hain.
Tab ja K mamla Set hoa.
Ladkiya Burkha Pahanti

Hai Chehra Chupane Ke Liye,

(Wa Wa)



Repet Once Again






Do Aankhe Khuli Rakti Hai

"LADKO" Ko Patane Ke Liye,


Boy: My Gf broke up wth me & sent me da Kissng pics of her & her new Bf..!!


Frnd: Oh..its 2 bad..!!


Boy: Yaa..I know..dats Y i sent those pics 2 her Dad:D