1st day ur friendship was like a drop

1st day ur friendship was like a drop
1st day ur friendship was like a drop

2nd day its like River

3rd day its like Sea

4th day its like an Ocean

NowIts like sunami


HELP!

HELP!

HELP!
  

May, 21 2010     167 chars (2 sms)     2791 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shayiri chor kar pakoray baich raha hun Wassi,
.
.
.
.
.
.
.
.
Kaleja moun ko aata hy
Anjaam-e-Faraz daikh kar ;-)
Aey AllAh hum par eik ehsaan aur kar dey
Aey AllAh hum par eik ehsaan aur kar dey

hamaray liye nahi tu pakistan k liye ge0rge bush ko musalmaan kar dey.... ;->
''roz logon se tare pange honge, roz tareghar main dange hon ge.agar mujhe sms nahin kia to yaad rakhna. tumhare 12 bache honge or sare lafange honge......''
Beautiful Picturs r developd In Dark Room

So if u see darknes in ur life
assume that NATURE is making beautiful Life 4 u...

(A public service Msg 4rm KESC)
Judge - Sach Sach
BtaoTum Ne Apni Biwi
Per Kis Waja Se Haath
Uthaya Tha

Mulzim - 3 Baato''n Ki
Waja Se
1. Us ki Kamar Meri
Taraf Thi
2. Us k Haath Me Belan
Nhi Tha
3. Aur Sab Se Bari
Waja, Mere Bhaagne k
Liye Darwaza Khula
Tha ... ;->


Pehlay Girl Frndz Hoti Thi,
Magr Mob¡Le Pakages Nahi Thay,
Or Ab

Mob¡Le Pakajz Hain Magr Girl Friends Nahi,
Ab Sirf Un Companies Ki Sim Sale Hoon Gi Jo Ye Offer Krain Gi. . .

"Ek Sim Ki Khareedari Per 10 Girlz Number Free"
Jab lite band hoti hai tb sub ki khul jati hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aankh Garmi se. :-)
Qimat Per na jayen. 1 jaga 4 sms
kare , tabiat ziada khrab ho tu
fone karen, tamam sms waldain
ki pohnch se dur rakhen
Wazarat-e-Dosti.
Hokumat-e nujwan.
Boy : From The Day I''m ur Frnd, I''m Not Able To Eat, Drink, Smoke. . . . ! ! !


Girl: How Sweet , So U R Madly In Love With Me. . . ? ? ?


Boy: Shut Up ! U Made My Pocket Empty. . . . ;->
You don''t love a woman because she is beautiful, she is beautiful because you love her

N0w "BuSH" RepLiES 2 "FArAz"..

HaAL To MErA b TErE JEsA hE hy "FArAZ" , ,

BuS FArq SirF ItnA Hy . .

TuMhAiN ApNo0 nE LotA..
HAmAiN GhAiron nE KootA... =P ;->
Ye Sang-e-Mar Mar Sa
Tarasha Gora Badan


Boond Boond Pighalta
Shabab

Honto''n Se Laga K Dkho
Kashish Kesi Hy

Kambakht Ye
"VANILA ICE CREAM"
Cheez Hi Aisi Hy .. ;->