What wud u call

What wud u call
What wud u call a Gal who never laughs....?

..and the Answer is.
..
..
..
..
..
..

.Scroll ...down
..
..
..
..
..
..
..
..
HASINA !
  

May, 21 2010     153 chars (1 sms)     3371 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girl: Main us Aadmi se shaadi kar0n gi, Jo sara din laga rahy magr us sy kch na ho. . . ;)

.

.

.

Boy: Misbah pe nazar hy teri haan... =P

Bari tezz hy tu? =D


Teacher: Zinda rehne k
liye kia cheez zaruri
hy ???


Student:
Zinda rehne k liye teri
qasam ...
Ek mulaqat zaruri hy
sanam ... ;->
This is last time that I am asking u...


Do u




Do u L




Do u Lo




Do u Lov








Do u Love m






Do u Love me




Do u Love meat or r u VEG?


Shadi k Doosre Din Beti apni maa Se:

Aj meri Unse Laraei Ho gai,

Maa: Beta Shadi me Jhagry toh Hote Rehte hain.

Beti: Wo toh Thik hy Par Ab Lash ka kya kren?
HaPPy NeW YeAr
HaPPy EiD,
HaPPy BasAnt,
X-mAs,
InDepEndNCe DaY 2008
HaPPy VaLeNtiNe''s,
FrNdShip,
MoThEr''s,
FathEr''s,
DadA,
DaDi,
NanA''s,
NaNi,
MamA,
MaMi,
ChiLdRen''s DaY
tAy
HaPPy B''dAy,
BeSt LuCk 4 ExAMs.
365 GuD MorNiNg
An
NoOn
A tAy NightAn.
KuCh rEh tE nhi gyA.
ChALo sArE saAL dA sAyApA mUkA
Wife: Darling ! When Was The Last Time Our Son Wrote To Us ... ?

Husband: Just A Minute Sweetheart ! I''ll See The Cheque-Book ... (-;
Next Ik Month Tak Kise Ko Pashto Mein Mubarak Baad Na Do Warna Aap Baitullah Mehsud k Saathi

"koi Mulvi Sahab Smjhay Jain Gay

"WAZARAT E DAKHLA.
Sardar apne ghar walon k sath larki dekhne gya,

ghar walo ne dono ko akela chor dia
Sardar:Behn G ap kitne behn bhai ho?
Larki:Gusse se Pehle 3 thy ab 4 hogye..
''Teacher: Translate This Punjabi Sentence Into English

Ethay Tey Anni pai Hoi Aye.

.
.
.
.

Sardar:
A Blind Girl Is Sleeping Here..

Ladies
N
Gentalmen
Please
Put
Ur
Handz
Together
For
Clap
ND
Welcome
Dis
Outstanding
Sms
To
Ur
Inbox
By
Brillant
Txter..;->

1 Pathan Exams Main Apne Friend ki Copy Kar Raha tha:

Examiner ne Pakar lia or usey Utha k Dosri Jaga Bitha Dia.

Pathan Writes at the End of Incomplete Question,

.
.
.
.


Baqiya Hissa Roll no. 54234 k Paper Per Mulahiza Farmayen. :-)
Hi friends! I''m collecting Quaid''s photos

Have ur Contribution 2 my Collection
Generously Donate
in form of....

100..
500..
1000..

&
5000

rupees notes.