Phaansi l----l- l ''.o. l /l\ phaansi l JL ll

Phaansi l----l- l ''.o. l /l\ phaansi l JL ll

Phaansi

l----l-
l ''.o.
l /l\ phaansi
l JL ll

Ye b tumhari trha Bohat km sms krta tha.

LATKA DALA salay ko

ab teri bari ha
  

May, 21 2010     140 chars (1 sms)     3203 views       Funny

more Funny SMS Messages

HEIGHT OF CHALLENGE:
A guy left whole answr sheet blank in an exam... & wrote this on the Last Page:"Agar Apne Bap KI Aulad Ha TO Pas Kar kay Dikha"


Fat man: Dr. Main patla hona chahta hun

Dr.: tm rotiyan kitni khate ho?

Man: 12

Dr.: aj se tm 4 roti khao ge.

Man: in ko bad me khana hai k pehle :-)
1 pathan or uski B.V riksha main aakar beithe

to driver ne shisha set kiya

pathan chillaya or bola

tum hamara B.V ko dekhta hai

tum peche betho riksha ham chalaye ga,
Laziness is our biggest enemy- Jawaharlal Nehru
We should learn to love our enemies- Mahathma Gandhi
Dasso hun bapu di maniye ya chache di?
Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna meri,Zindagi ek LOVER ki sorat ho Khudaya meri,IMPRESS muj se her ek larki ho jai,Meri ek nazar pe dil apna wo de jai,Ho meri JEANS se mere badan ki zeenat,Jis tarhan MAKEUP se hoti hai HUSAN ki zenat,Ho mera kum scho0l,College k bahir FLURT krna,Her haseen larki ki MAA se b mohabat krna,Mere ALLAH parrhaayi se bachana muj ko,ISHQ ki jo raah ho ussi raah par CHALANA mujh ko.
Ek Khan Sahb Sey Koi Puchta Hey K "Time Kya Horaha Hey" ???

Khan: Baj Kr 10 mint
Fir Puchta He Boltey Hen
Khan: Baj Kr 15 mint
Fir Puchta He Boltey Hen
Khan: Baj Kr 20 mint

Thak Har K Banda Bolta Hey K Kya Baj Kr ???
Khan: Kaisey Bta0n Merey Ghari Mein Ghantey Ki S0en Hey Nhi Hey
Ironical Truth

If u think



A Girl Is Beautiful . . .



She Will Alwayz have



A BoyFriend



To Confirm That . . . !
ek adbi sher arz kia hai:


meray kunwaiN se paani koi na bharay ~*~


sawaari apnay saaman ki khud hifazat keray
''Girl Ao chupan chupai khelty hy
Agr tmne mjhe dhund lia to men pora ander longi
Boy:agr main na dhund saka to?
Girl: aisa na kaho mein chhat py chupi hon gi''
Na wo iqrar karti hay.
Na wo pyar karti hay.
Larki cheeze hi aise hay.
balance k liye pyar karte hay.
I m home, Please
call
I m work, Please call
I m in a meeting, Call
Me later at
Meeting is cancelled
I m late
See U in
See U at



Pareshan Na Ho
Templates Send
Kiye Hyn ..

What Kind Of Car
Drives Over water ... ?

.


.


.


.


.


.


.


.


.


.

Any Kind Of Car,
If It Goes Over
A Bridge ... ;->