Q: What Is The Defnition of Globalisation..........????

Q: What Is The Defnition of Globalisation..........????
Q: What Is The Defnition of Globalisation..........????



Ans: Princess Diana''s Death-


Shocked .....


Why


Lemme Explain.....!!!

"A ENGLISH princess, with an EGYPTIAN boyfriend, crashes in a FRENCH tunnel, driving a GERMAN car, with a DUTCH engine, driven by a BELGIAN driver, who was drunk on SCOTTISH whisky, followed by ITALIAN papparazi, on JAPANESE motocycles, treated by an AMERICAN doctor, using BRAZILIAN medicine......." ;->

KArAchi RoCk3rS
  

May, 20 2010     478 chars (3 sms)     3007 views       Funny

more Funny SMS Messages



In maths class

Stdnt: Y do we have to learn dis?
Teachr:To save lives
Stdnt:How does math save lives?
Teachr:It keeps idiots like u out of medical college!
Mom:Beta kyu ro rahy ho..?

Beta: techr ne mara hai muje..

Mom: Kyu mara..?

Beta: Meine usko murghi kaha tha..

Mom: Kyu kaha..?

Beta: usne muje test mein anda jo diya tha... ;->
"Rang De Basanti" movie
Dekh k Santa ko bahut gussa aaya

Friend asked: Why are you so angry?

Santa: Poori film mai Basanti to dikhai nahi di
1nce Mother In Law And Daughter In Law

Both Were Walking
Mother In Law Got Tired And Stopped…

Daughter In Law Died On Spot.....How ?




Kyunki ''Saas Ruk Gayi''
Arz kia Hai!
Kabhi Tum Ghor Se Dekho Aaina.

wah wah!

Kabhi Tum Ghor Se Dekho Aaina.

Khud hi Hans Kar kaho gy,
MADE IN CHINA . Hahahahahahahaha
Girl:Agr Tmhe Mjsy Shadi Krni Hai To Tmhe Hr Hafte Mumi Ko 10kg Ata Dena Hoga,

Papa Ki Car Me 10litre Petrol Dlwana Hoga
Boy:Acha BEHAN Ami Abu Ko Salam Kehna
Kash ye faasle na hote, kash ye duriyan na hoti, kash aap aur hum saath hote,


toh



toh


toh


toh . . .
mere sms k Paise bach jate... ;->
science k teacher kehtey hein k dil aur dimagh mil kar jism ka nizam challatey hein,

Urdu k Teacher kehtey hein k dil aur dimagh mukhtalif hotey hein,dimagh kuch aur kehta hai aur dil kuch aur,

So students mein nein hal dhoond liya hai,

"Aayo apney apney dil kissi ko dey aayein phir khali dimagh k saath study karein ghey"
1 tha Chooha..
.
.
.
.
.
.
.

Aur nahi hai bus 1 hi tha@
I
*
*
*
*
knøw
*
*
*
*
U
*
*
*
*
R
*
*
*
søøø
busy
*
*
*
*
is liyè
*
*
*
*
*
sms màin kuch nàhi
likkhà k àap kø pàrhnà
pàrey gà ;->
An unmarried girl''s request:
Is msg ko itna phela den k ye hamare hone waley HUSBAND tk pohnch jaye

"Kahan hein ap?
Kab ain gey?
Apni ami ko jaldi bhejein.
Mene or nahi parhna.":-(
plz fwd!:-P
HumAyuN is very happy that FB has been blocked.,
,
,
,
,
.
.

.
But I dont know where to put this status...!! :D