Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. . . Kuch bhi kar.

Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. . . Kuch bhi kar.
Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. . . Kuch bhi kar. . .

Son: Nahi Dad, Me Tou Is Bar 100% Launga. . .!

Dad: Q Mazaq Kar Raha Hai. . .?

Son: Shruu Kis Ne Kia. . .? ;->
  

May, 20 2010     192 chars (2 sms)     2770 views       Funny

more Funny SMS Messages



(",)
_/))\_
>>

(,")
_/((\_
<<

(",)
_/))\_
>>

<('','')>
| |
_/ \_

('','')>
_/)(
<"\_

<('','')
) (">
_/ /_



Bandy Da Puttar Ban.

Nargis Da Na Ban. :-)
A Woman Is Sitting At A Bench In Park........

A Man Approches her & Said: Hi, Honey. Want A Little Company........?

Woman: Why........? Do U Have One To Sell............. ;->
The Most InteresTinG ThinG abouT thiS sMs is thaT by The Time U Realize That NothinG is WriTTen in iT..
iT WouLd bE Too LaTe For U To Stop Reading iT... ;->


Main Nain R0 Kar Uss Se Puucha
Kya Tum Nain New Pyar Dhuund Lia Hai ?

Kamini Sharma Kar B0li~


"Bus Activate Karna Baqi Hai"...! =P ;->
A Bf Brought Present 4 His GF

GF(After Opening)

What D Hell Wud I Do Wid Dis Diwali Rocket ?

BF : U Wanted Stars Na?

Now Sit On It N Get Lost!!
Musharaf kay janay kay baad ye dil ki dua hai Faraz...

Zardari ko phanti lagay Altaf kay sath


New Student Remix Of Amplifier:

KaAliyan bariyan we paper nu me laawa,
Speed me 220 di likhaan,
Teacher de saamne me nai rukda,
Em a night writer,
Rem0vAan maAr mar paper nu chehk kad da,
Sarey bchey takde we ki hogaya,
Lagda we aj mera paper hogaya,
Un nu me puchda,
Ni paper sada le ja ni jattiye,
Ni dur isey le ja we ariye,
Ni teacher tu meri, meri, Mein tera student dent.
Quaidabad,
.
Malir,
.
Kalaboard,
.
Airport,
.
Colony gate,
.
Natha khan ,

aur

aur

aur
aghar time milay tou kal baqi ilaqoo k bhi gatter saff kar dena ... ;->
Boss: Itne Kam Kapray Pehan K
Q Aai Ho? Aadha Jism Dikh Raha Hai.
Girl: Itni Salary Mein Yehi Aata Hai!
Boss: Manager, Iss Ko 3 Months Tak Salary Mat Dena
Catch her by her waist…
Bring her home..
Keep ur hand on her neck
Put ur lips on her lips
& have a …
…nice drink…PEPSI
Larkiun Ko Bewaqoof Banaany Ki 100 Tips.
.
.
.

Ik Ye ..
.
.
.
.
.
.
99% Wo Pehly Hi Hoty Heen.
''Teacher: Shoaib Akhtar is Male or Female?

Student: Female

Teacher: How?

Student: Just now C commentator said, "A Beautiful delivery by Shoaib Akhtar.''