Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. . . Kuch bhi kar.

Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. . . Kuch bhi kar.
Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. . . Kuch bhi kar. . .

Son: Nahi Dad, Me Tou Is Bar 100% Launga. . .!

Dad: Q Mazaq Kar Raha Hai. . .?

Son: Shruu Kis Ne Kia. . .? ;->
  

May, 20 2010     192 chars (2 sms)     2754 views       Funny

more Funny SMS Messages

l----l-
l ''.o
l /l\ Faansi
l JL
l
------------ ----



DAFA 302 ke tehet.

Ye bhi teri tarha SMS Nahi karta thA
LATKA DALA
Do u kno which is D oldest animal in D world?



?


Give up?


?

?


Wel its,



Zebra-Coz its still in black and white
Dosti Insaan Ki Zarurat Hy

Dilo''n Pr Dosto''n Ki Hukumat Hy

Aap Jese Dosto''n Ki Waja Se Yahan Hyn Hum

Werna
"HOLLY/BOLLY WOOD" Ko bhi Humari Zarurat Hy ... ;-
American.
Chinese.
Pakistani.
Chand par ponch gay
3no ne nechay jhank kar dekha to zamen pr 1 lambi line nazr aye.
American ye funelait ki building he
Chinese nhi ye
Dewar-E-Cheen he.
Pakistani paglo na ye koi building he or na koi dewar

ye pakistan mai UTILITY STORE k bahir aata lena walo ki line hay.
Zindagi main 1 baat hamesha yaar rkhna
.
.
.
.
.
.

.
Train kabhi puncture nai hoti....
How did an intelligent boy propose to a girl? He took the girl along with him on a boat n at the middle of river said ''Marry me or leave the boat''. :-)
''hum gaye the gar un k ye khne k dil se dil milalo..
nikli uski ami..maine kaha anti taliban wale aarahe hain cable catwa do....
Identification Of
Students ...

Books In Bag,
Faisalabad

Books In Hands
Sialkot

Rolled Books In Jeans
Lahore

W/o Books
But Cell Fones In Hands
Karachi ... ;->
Ap k khayal ma main apko sms kyun karta hon?


I Miss u..?

I Like u..?

OR

I Need u..?
.
.
.
.
Chal bay


Sms package khatam karna Hota hai...is liye:-
Pakistani m0vies Fl0p Q h0ti hYn?













Bec0z j0 Act0r Hain Wo Hak0mat Sanmbhal k Bethay hYn.
A Smile costs less than Electricity.
But…..
Gives more light !!
So Always Keep Smiling….. &
Prove that u’re the Best TubeLight !!
8 Saal Pehle
Mobile Call 5 Rs Ki Thi Aur Roti 2 Rs Ki


Aur


Aaj Roti 5rs Ki Hai Aur Call 2 Rs Ki

Kon Kehta Hy Mehngai Hui Hai

GEO MUSHARRAF . . . ;->