Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. . . Kuch bhi kar.

Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. . . Kuch bhi kar.
Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. . . Kuch bhi kar. . .

Son: Nahi Dad, Me Tou Is Bar 100% Launga. . .!

Dad: Q Mazaq Kar Raha Hai. . .?

Son: Shruu Kis Ne Kia. . .? ;->
  

May, 20 2010     192 chars (2 sms)     2760 views       Funny

more Funny SMS Messages


Position of a Husband

Is just like a Split AC

No matter however Loud he is in the Outdoor

He is designed to remain Silent indoor...
7:30- coffee
9:30- breakfast
12:30- juice
2:30- lunch
4:30- tea
6:00- snacks
9:30- dinner


time time pe khana malum hai..
bas msg time pe karna malum nahi
Boss-Ek Accha Mirror Leke Avao Jisme

Muje Mera Chehra Dikaye De

Sardar-Boss Mai Sab Dukan Gaya Per Sabme

Mere Hi Chehra Dikha

Apka Chehra Diknewala Nahi Mil
Ap lovely ho -94%

Ap Cute ho -95%

Ap Sweet ho -96%

Ap Beautiful ho -97%

Ap Stylish ho -98%

Ap Attractive ho -99%

or

Main phainknay mein Expert hun 100%.

Kya karOn Adat se hay!
High Class Beizzati

If u hav 1 father, call me.

If u hav 2 fathers, sms me.

If u hav 3 fathers, mis call me.

If i m ur father, just ignore this message. . . :P
Ye 1 sacha wakia hy.ignore mat krna
Korangi me 1 lrke or lrki ne ghr se bhag k shadi ki.kuch dino bad do9 me larai hogai.1 din lrka,lrki ko mar rha tha.lrki ne bachne k lie churi uthai to wo lrke k lag gai or wo mar gya.lrki ghabra k apne ghr ja k so gai.usne khwab me dekha 1 baba keh rhe he.beta tere kpron pe to khoon k nishan hy tmhe to police pakr legi.lrki boli.baba ab me kya kron to baba ne kaha.






"SURF EXCEL HENA"

AwAM ki PurzOr FArmAiSh pAr...

.

.

.



.
.

.
.

.

Aik bAr Phir:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.



.



EiD MubArAk... =P ;->
Agar Vifaaqi Vazeer barraye Railway Train par Safar karey to kya ho gha?


Ho hee nahee sakta k woh train par safar karrey aarrey yaar dhakkey khanney k liye b koi saaf jagah honee chahiye.
''''Gham ME B MAZA ATA HE,,
Gharibon k ghar bhi khuda aata hai,,
hum to aap ko roz sms karty hain,,
Ek ap ka sms jo worldcup ki tarah har 4saal baad aata hai''''
MAHA Ko Dieting Ka Shauq Tha
Mama Le Aai SUFI
''''SUFI pe Aitmaad Jo Tha''''
Subha Hui Tou Na SUFI Tha Na MAHA
3Saal Baad MAHA Mili
Saath HABIB Aur SULTAN Bhi Thay
DEkha Sufi Ka Kamal. . . ;-

S t r a n g e

Ever Notice
That Even The Busiest
People
Are Never Too Busy
To Tell You Just

How Busy They
Are .... !!! ;->

How Did Aamir Got
Sch Solid Body In
''Ghajni'' ?





Coz Of
Short Term Memory
Lost




How ... ?




Every Time He Did
Exercise n Forgot
After 15 Minuts ... ;->