Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. . . Kuch bhi kar.

Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. . . Kuch bhi kar.
Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. . . Kuch bhi kar. . .

Son: Nahi Dad, Me Tou Is Bar 100% Launga. . .!

Dad: Q Mazaq Kar Raha Hai. . .?

Son: Shruu Kis Ne Kia. . .? ;->
  

May, 20 2010     192 chars (2 sms)     2765 views       Funny

more Funny SMS Messages

MEN''s TOP 7 LIES:

1. It wont happen again

2. I m single

3. She is jus a frnd

4. Im Sorry

5. I like u

6. I dont wanna loose U

7. Im telin d truth;-)
Shair arz hai


BHAG GAI ZARDARI KI BETI
GHADA GAARI PE

wah wah

BHAG GAI ZARDARI KI BETI GHADA GAARI PE

IS LiYE USNE LAGADI PABANDI DOUBLE SAWARI PE... ;->
Bap:Baita paper kesa huwa?

Baita:Bus pehla sawal choot gya.

Bap:Acha aur baqi?

Baita:Teesra muje ata nahi tha,chotha ma karna bhool gaya,panchwa muje nazar nahi aya,chhata paper ki pichli taraf tha ma ne dekha he nahi.

Baap gussay main bola:Aur doosra?

Baita:Bus sirf wohi galat huwa hai! :-)


Wife:
Jaanu kash aap SMS hotay,
Main aap ko save karti,

Husband:
Jaan-e-man, kaash tum ring tone hoti,
Main her haftay tumhe change karta ;-)
Kabhi Kabhi Choti Choti Cheezein Bhi Bohat Takleef Deti Hain... faraz



Agar Meri Baat Par Yaqeen Nahi To...




Sui Par Beth Kar Dekho.
Why did Vivek not react when he & Aish brokeoff ?
.
.
.
.
.
.
.
Because he was VIVEK OBEY RAI


Read each word Reversely:

A’
suomaF
rotcoD
dloT
eM
tahT
ylnO
latneM
stneitaP
evaH
ehT
tnelaT
oT
daeR
$M$
revenehW
stI
nettirW
‘…ylesreveR
''We''ve known each other for quite a while now, do u think we can b more than friends? cos i like u very much. will u b my partner 2 rob a bank?''
Memon At Petrol Pump

Bhai 1rs Ka Petrol Dal Do

Salesman: Bhai Itna Sara Petrol Dalva
K Kahan Jana Hai?

Memon: Jana Kahan Hai

Hm to Aise Hi Paise Urate Hen..
Sardar: tum pathano ne kabhi koi Qabil-e-fakhar kaam bhi kia hai?
Pathan: oye tum ko pata hi nhai hai..
Pakistan men pehla world cup kon laya?
Imran khan,

Pakistan me Atom bomb kon laya?
Dr. Qadeer khan,

World cupT-20 kon laya?
Younus khan
Or to or Pakistan bnanay wla kon tha?


Quaid-e-Azam khan ;-)
Newspapers me aaya
50% Pathan Bewakoof Hoty Hain.
Is Pae Pathanao NE KAfi Halla machaya.
Phir aaya .
50% Pathan Bewakof Naho Hoty hain.
Tab ja K mamla Set hoa.
There is no velvet so
soft as a mother''s lap
no rose as lovely as her smile,
no path so flowery as that
imprinted with her footsteps.