Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. . . Kuch bhi kar.

Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. . . Kuch bhi kar.
Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. . . Kuch bhi kar. . .

Son: Nahi Dad, Me Tou Is Bar 100% Launga. . .!

Dad: Q Mazaq Kar Raha Hai. . .?

Son: Shruu Kis Ne Kia. . .? ;->
  

May, 20 2010     192 chars (2 sms)     2768 views       Funny

more Funny SMS Messages


Ragging ke waqt larko ne 1 larki se kaha,1 sawal ka jawab do:

Patna kahan par hai?

Larki-India mein

Boys-yahin pat jao itni dur jaane ki kiya zarurat hai..!


What is BUSINESS ?

Dad: I want u 2 marry a girl of my choice.
Son: No
Dad: The girl is Bill Gate’s daughter.
Son: then Ok.

Dad goes o Bill Gates.
Dad: I want your daughter to marry my son.
Bill Gates: No
Dad: My son is the CEO of the World Bank.
Bill Gates: Than ok

Dad goes 2 the President of the World Bank.
Dad:Appoint my son as the CEO of your bank.
President:No
Dad:He is the son-in-law of Bill Gates.
President: Then OK

That’s business…!!
''rabba dukh na dena mere DOST ko
muje chahy Sukh ka pahar day day,,


ghoomy new cycle pe Dost mera
muje baly hi purani si mercedes car day day,,

bookha na rakhna mery dost ko khany ko tazi daal day day
mujhe baly hi kal ka cake+custers+biryani aur cokr ki botal 4 day day,,

phir na kehna kay DOST dua nhi kerty....''

Whn V Drink
V Get Drunk
Whn V Get Drunk
V Fall Asleep
Whn V Fall Asleep
V Comit No Sin
Whn V Comit No Sin
V Go 2 Heaven

So

Lets All Get Drunk &
Go 2 Heaven
Singer To His Neighbor:

Whenever I Sing,

Your Dog Starts Barking.


Neighbor: It Is Not His Fault,


You Start It First.
Ek Kisan Gadi me Gehun le Ja raha tha
Police ne usko rok liya

Sipahi: Kya h isme?
Kisan: Gehun


.


Sipahi: Abe Hath mila main bhi GAY Hun


1 Bhangan 2sri Se
Mjhy Tou Aisa Larka
Chahiye Jo
Charsi Ho
Sharabi Ho
Mela ho
Badbudaar Ho

2sri Bhangan: Chal
Kameeni Msg Padhne
Wala Sirf Mera Hy ... =P ;)


Acording 2 a recent
survey
Men say
d 1st thing they notice
abt a woman is their
eyes
&
Women say
d 1st thing they notice
abt men is
aThey r bunch of liars ;)


Shohr: maalum hota he k daraaz me koi khane ki chiz he.?

Bivi: Aap ne bilkul sahi andaza lagaya is me mere sendel hen. . . ;->
A
B
C
D
E
F
G
H
I
,
,
,
,
,
,
,
,
,
U
V
W
X
Y
Z





WT R U ALL WONDRINGAT,
I HV KILLED,
ALL THOSEWHO WERE BETWEEN I & U

Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?
''Hi,

Doing nothing?

Then Make a Place,

4 Me in ur Heart!!

I May come there any time!

Ur''s Faithfully,

"HeArT aTtAcK"''