A LiA Little Girl Whn Askd

A LiA Little Girl Whn Askd
A LiA Little Girl Whn Askd
Her Name Wud
Rply-"I''m Mr. David''s
Daughter"
Her Mother Told Her
This Was Wrong. She
Must Say-"I''m Jenifer
David"
The Vicar Spoke 2 Her
In Sunday School &
Said-"Aren''t U Mr.
David''s Daughter ?"
Wid Her Mom Standing
Just Away, She Rplied
"I Thought I Was But
Mom Says I''m Not" ;->
Her Name Wud
Rply-"I''m Mr. David''s
Daughter"
Her Mother Told Her
This Was Wrong. She
Must Say-"I''m Jenifer
David"
The Vicar Spoke 2 Her
In Sunday School &
Said-"Aren''t U Mr.
David''s Daughter ?"
Wid Her Mom Standing
Just Away, She Rplied
"I Thought I Was But
Mom Says I''m Not" ;->
  

May, 14 2010     636 chars (4 sms)     2446 views       Funny

more Funny SMS Messages



Difference Between Friend & Wife

You can Tell Your Friend
"You are my Best Friend"

But

Do you have courage tell to your Wife
"You are my Best Wife?"
Biscuit walay ka love letter..

Dear MARIE!
2day is GOODDAY.
U have Krack''jacked my little heart.
Now im in 50-50 position.
Plz dont play Hide n Seek..
Tumhara TigeR... ;->
Buhut chahti hy mjhe pr iqrar nhi krti

wo pagal hy ya nadan
q izhar nhi krti

English me kehti hy I LOVE YOU
Urdu me kehti hy me tmse pyar nhi karti... ;->
''Tumhari yaad to muje aise ati hai...

dost











jese aandhi main shoper atay hain..''
malika sherawat goes to skin specialist
and asks: "main nahatay waqt kia lagaaon?"









































































doc:"bathroom ki kundi"
Golden Words:

Tumhari Kamyabi Main Sab Se
Barri Rukawaat

Tumhari Biwi Hai ...!!


< Asif Ali Zardari >
Hobgoblins know the proper way to dance:
Arms akimbo, loopy legs askew,
Leaping into darkness with delight,
Lusting for the ecstasy of fright,
Open to the charm of horrors new….
~Nicholas Gordon
B - Badmashiyon Me Sab Se Aage.
O - Ollo0 Ki Tarah Raat Me Jaage.
Y - Yaarian Nibhate Jaan Laga K.
S - Shareef Sirf Maa Baap K Aage... ;->
Kabhi kabhi meri ankho
main Saya lagta hai ..

Jo apna hia woh
praya lagta hai

tum se milney ki
Tmana tu bhot hai

Lekin

Anay janey main karyaa
bohat lagta hai........
Programming 2day
Is A Race b/w

Software Engineers Striving

To Build Bigger And Better Idiot-Proof Programs

And

The Universe Trying To Produce Bigger And Better Idiots.

So Far, The Universe Is Winning ... ;->
Zindagi Mein Agar Kuch Kerna Hai

To Aisa Ker Jao,K Jahan Bhi

Tum Jao,Jis Gali Se Bhi Guzro,

Her Ghar Se Aik Hi Awaz Aay

"O Pai! Koora Edhron

V Chuk Ley"

Hahahaha
Gabbar:
Aaj Maine Basanti Ko Nahatey Huye Dekha..!

Viru:
Kuttey Kaminey Main Tera Khoon Pi Jaunga..

Gabbar:
Abey Main Naha Raha Tha Basanti Ja Rahi Thi.