Rabri Devi died and went to heaven (Don''t Laugh).

Rabri Devi died and went to heaven (Don''t Laugh).
Rabri Devi died and went to heaven (Don''t Laugh).
As she stood in front of yamraj , she saw a huge wall of clocks behind.
She asked, "What are all those clocks?" Yamraj answered, "Those are LieClocks.
Everyone on Earth has a LieClock.Every time you lie, the hands on your clock will move."
"Oh," said Rabri, "Who''s clock is that?"That''s Gautam Buddha''s.
The hands have never moved indicating that he never told a lie.
"And whose clock is that? "That''s Abraham Lincoln''s clock.
The hands have only moved twice, telling us that Abraham only told 2 lies in his entire life."
Rabri asked, "Where''s my Laloo''s clock?"
Laloo"s clock is in my office", replied yamraj, "I''m using it as a ceiling fan.
  

May, 20 2010     710 chars (5 sms)     2997 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mai Aur Tum

Tum Aur Main

Yani Hum Dono

Aaj Raat Ko

Aik Dosre Ko

1 baja K Baad

Akele Mein


Miss calls denge ok :-)
Aaj Apne Dil Ke Derwaze Humare Liye Khøl Do,

Jo Kuch Hai Dil Me Bus Bol Do,

Ager Humara SmS Acha Nahi Hai Tou,

Isi Waqt Apna Mobile Tod Do . . . . . ;->
Shadi ka Vada kia Parveen seApni Mohabat thi Nasreen seAnjane me ye sub keh dia Mehreen seKia hal hua Hoga mera Pucho Samreen seAb Umeed hai Sirf Nosheen se
Question : What is the full-form of Maths?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Answer : Mentally Affected Teachers Harassing Students.................. ;->
Ae Faraz tuje zindgy se mila hai agr koi ghum

Bs phone utha or dial kr
0900-78601

Telefun,Telefun!
Hum apko dekhne ki chahat rakhte hain,
Aapki har baat dil me chupaye rekhte hain,
Najane kub AAP T.V per aa jayen,
Isi liye din raat Cartoon Network lagae rekhtay hain..
ap insan nahi ho our na hi insan kehlane ke layaq ho.

ap to aik farishta ho.

kon sa farishta?

?

?

¿

?

¿

Wo farishta jo jannat se nikala gaya tha.:-)
Kasturi ne Robi se payar karna chor dia..




Rishap ne Parena ka dil tor dia..



Daramo ne ye kesa mor lia..
Phir b hum ne Star Plus ko zor dia.... ;->
Life Of A University Student

Wallet Hy
Paise Nahi
Lecture Hy
Attendance Nahi
Mobile Hy
Balance Nahi
Frnds Hyn
Grl Frnd Nahi
Exams Hyn
Tnsion Nhi
Parhna Hy
Mood Nhi ;->
Suraj Dube Ga To
Chand Nikl Aega
Chand Ajega To Suraj
Nikl Aega
Abhi Waqt Hy Apni
Harkaten
Sudhar Lo Wrna Hr
Shaks Yhi Kehta Nazr
Aega
"AISA KROGE TOU
KON AEGA" ;)
''Ai Khuda aaj barsaat ho jaye,kam se kam ek katori paani bhar jaye,jo SMS nehi
karte ho,uska mobile us me dub jaaye.
Na rahega phone,na bajegi tone!!''
Woman on date with husband''s best friend;

*phone ring*

Woman: Yes? Ok , fine , bye!

Turns to her Lover and laughs: My husband says he is playing golf with U! :-D