In World,we

In World,we
In World,we have only POSTMAN,but no POSTWOMAN ,why?

Bcos ,they take 9 months for DELIVERY
  

May, 20 2010     94 chars (1 sms)     2254 views       Funny

more Funny SMS Messages

Step by step the journey goes on,
Little by little it may seem so long.
Forget about your past, you can"t change it,
Forget about your future, you cant predict it.
Just think about present, you can handle it.
Enjoy presents every moment & be happy....
HAPPY BIRTHDAY to U....!
(Bechara Mard)
Mard agar aurat par hath uthai to zalim,
agar aurat se pit jaye to buzdil,
aurat ke agay chalay to Firoun,
peeche chale to zan mured,
aurat ko kisi ke sath dekh ke laray to jealous,
agar kuch na kahe to beghairat,
agar ghar se bahar rahe to awara,
ghar mein rahe to nakara,
bachon ko dantay to jabir,
na dantay to laperwah,
aurat ko kam se rokay to daqianos,
na rokay to aurat ki kamai khanay wala.
.
.
Haye Mard bechara jaye tu jaye kahan...
Man:Janab Main 20 K/M Per Hr Ki Raftaar
Se Ja Raha Tha,
Mgr Phir Bhi Meri Car Ko Taiz Raftaari K
Ilzaam Me Band Kr Dia Gya,

Judge:Is Baat Ka Kya Saboot Hai?
K Tum Sach Kah Rahay Ho?

Man:Janab Is Se Barh Kr Or
Kya Proof Ho Ga K Us Waqt
Main Apni B.V Ko Lenay Susral Ja Raha Tha,
1 tha Chooha..
.
.
.
.
.
.
.

Aur nahi hai bus 1 hi tha@
Teacher: Bachon Batao Pakistan
ne Jo Atom Bomb India pe pheka tha
aur India ne use Pencil bana
diya uska naam kya hai?

STUDENTS: ADNAN SAMI

Ek Aadmi Doosrey Se:

"Bhai Ye Larki Kia
Hoti Hy ... ? "

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Doosra:

"Pata Nahi Bhai , Main
Tou Khud "SAWAAT"
Mein Rehta Hoon... " ;->
AgAr AapKo ZAmEEn sE 1OO Rupee MiLAin tou kAbhi Bhi ApNi NeeyAt kO khArAb mAt KijiyE,

BALkE Un PAison sE kiSi QAreEbi DukAn sE MErE NuMbEr pAr
''EASY LOAD'' kArwAdAiN..

ALLAH AppKo 200 Or degA . . . =P ;->
Palmist Larke Ka Haath Dekhkar bola:

"Beta Tum Bahut Pahroge"

Ladka: "Saale,Pahr To Main 3 saal Se Raha Hu,

Yeh Bata Paas Kab Hounga...??"


Koshish karien k woh SMS bheja karain jo hamien pasand hoon..
ab aap hamari pasand poochien gay..
To hamien EASY LOAD walay SMS bht pasand hain.
In Olden Days,
If A Student Was In D Principal''s Office It Meant He Was In Trouble!

Nowadays,
It Means D Principal Is In Trouble!
1 Pathan Ko Road pe say 100 Rupay Ka note mila
Jis par likha tha,,
.
.
. "Eid Mubarak"

PatHan Ne Note Pocket mein dala or Bola


"khair Mubarak" ;p : )
Koi to hath utha kr MAANG raha hoga,
Koi sur sangeet RAAG raha hoga,
Yun to sms krnay ko or bhi hain,
Per hum ne socha is waqt 1 tu he Bewaqof JAAG rha hoga ;->