Is A male or female????

Is A male or female????
Is A male or female????

















socho





Socho


Female
















Why?







Bcoz




A kya bolti tu...? ;->
  

May, 20 2010     187 chars (2 sms)     3360 views       Funny

more Funny SMS Messages

IT''S A GIRLS WORLD :-

If a Girl laughs loudly shez cheerful, If boy Laughs loudly he''s Mannerless...

If Girl talks sweetly she is charming, If Boy talks sweetly he''s a flirt...

If a girl is shoping she''s trendy, if boy is shopng he''s wastin money...

If Girl is silent,she''s feelin sad, If a Boy is silent,he''s being rude...

If Girls walk in a group its a Group, If boy walks in a group its a Gang...

If girl cant come 4 a date, she''s busy. If boy cant, he''s lier...
SARDAR Apne NOKAR Se:
"Garden Main Paani Dalo".

NOKAR:
"Sahab Barish Ho Rahi Hay".

SARDAR:
"Saaley, Kaam Choor! CHATRI Pakar K Daal".....!!!
Nursery,


Baloch Colony,



Karsaz,



Airport,



Malir,



Quaidabad



Laloo khait

Laloo khait

thakk..

thakk..



Rok ustaad





Utray ga

FARAZ...
Main Tmhare Ghar K
Bahar Kaafi Der Se
Khara Hoo
Shayad Bell Khraab Hy
Darwaza Kholo



























Aisa Bol Ker Kisi Ko
Tung Nahi Krna
Chahiye ... ;->
Actually I wanted to kill u for not messaging me..



but



But I can''t

According to section
340/B(1953)

Killing a Bander Is Punishable Offence.
Clerk ne oFFice fone karke boss se kaha: Sir mai 1 Week tak oFFice nahi aaonga, Meri Bewi taang torr bethi hai..
Boss: (Gusse me) Magar 1 Week tak TUM kiOn nahi aaogEy.?
Clerk: Actualy Sir aAp samjhe nahi, meri Bewi ne jo taang torri hai,
"WOH MERI HAI"
Benazir ko goli lgi,
bkhtawar asfa rone lgi,
rote rote bhok lgi,
khale bilawal mom phli,
mom phli me dana nhi,
zrdari tmhara papa nhi
pnjab wale bche, musharf bhai sache, sache sche jayenge shekh rashid ki dulhan layenge,

conda leza kali, so nkhro wali,

ek nkhra tot gya bush ka mu toot gya.
''Jis tarha heere ko heera katta hai... Sone ko sona katta hai...Lohe ko loha katta hai.. Theek usi tarha dekh lena ek din.. Tumhe kutta katega...''

SMS Packages band hony per 4 log bohat khush hongay.

Socho Kon?

.
.
.
.
.

1. Faraz


2. Pathan


3. Sardar


4. Aap Samajh To Gaye Hongay. :-)
Pathan Ny NADRA K Office Mai Ja K
Ek Baat Boli Jsy Sun
Kr NADRA Waly Pagal Ho Gye.

Pathan Bola,

"I.D Card K Golden Numbers Dikhao?" =P
''MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka''

Jab Tum Umeed Se
Ziada Mal-o-Daulat
Jama Ker Lo

Tou Mulk Chorh Do
Ye Tumhare Haq Mein
Behtar Hy ...

( ASIF ZARDARI ) ;->