Is A male or female????

Is A male or female????
Is A male or female????

















socho





Socho


Female
















Why?







Bcoz




A kya bolti tu...? ;->
  

May, 20 2010     187 chars (2 sms)     3391 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jaan
.



Jaan



Jaan


Jaan
Jaan chor do meri


Mere sMs k Deewano


Hr wqt Mobile hath me liye


mere sMs ka wait krte rehte
ho... =P ;->
Definition Of A
Professor ... !!!
























A Professor Is One
Who Talks In
Someone Else''s Sleep ... ;->
sms ME and win BUMPER PRIZES

PLASMA TV
.
.
ka khali dabba

FERRARI CAR
.
.
ka photo

SINGAPORE JANE
.
.
wale plane ko bye bye ka moukka

aur
.
.

mera sath dinner
.
.
wo bhi aap k ghar par
Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Main Reason :

..
..
..
..

Yeh Decide Kar Rahe Thay k SIKH kon le ga Aur PATHAN Kon Le GA !!!


Kid: Daddy ye school kia hota hy?

Father: Ye wo jaga hy, Jahan Parents ko loota aur Bacho''n ko koota jata hy... ;)
Wo Dekho!

Ammi.

Abbu.

Bhaiya.

Baji.

Jaldi Aao.

Amazing...!

Us

Gher

Mein

Light Hai ;->/
American Agency
Black Water K
Khilaaf Hum Nay
Aik Agency
Banany Ka Socha
Hai. U R Requested
2 Join Us
0ur Agency
Name z





"Soda Water" ;->
Kal Shab Jo Dehka Khawab Jo Me Sotay Me..

Ho Ho...

Kal Shab Jo Dehka Khawab Jo Me Ne Sotay Me...

Kisi Kuttay Ko Mar Diya JOOTA,,,,

"BUSH" Ke Dohkay Me..!!
Ek Din Hum Un K Ghar Gaye







Wo Soye Huey Thay









Ek Din Wo Humare Ghar Aaye






Hum Soye Huey Thay




Moral. . .
Jesa Karoge Wesa Bharoge . . . ;->
Aaj boht dino k baad kissi ko ankh mari hai,
aur jawaban pardi aik sandal karari hai,

a mehboob kaisay sahein ghey hum ghum terey,
Tu vessey hee hum sey 80 kilo ziada bari hai,

na poocho mein kitna dat jata hoon apni baat par,
sandal kha k b kehta hoon "Episode Jaari hai"
A Sardar moving around in market with Parrot on his shoulder. Passerby asks,"Kidhar se laya yeh Janwar?"Parrot replies, "Punjab se laya" ;->


Ek khan zameen per lait kr phone kr raha tha.

Ek admi ne pucha yeh kia kr rahay ho.

Khan bola is me say awaaz aarahi plz try late kar./<