Is A male or female????

Is A male or female????
Is A male or female????

















socho





Socho


Female
















Why?







Bcoz




A kya bolti tu...? ;->
  

May, 20 2010     187 chars (2 sms)     3380 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jalebi Ko Female Dish Kyun Kaha Jata Hai?
!

!


!


!


!



Kyun K Ye Kabhi Seedhi Nahi Ho Sakti.


I''m Willing
To
Admit That ... !!!


I

M a Y

N o T

A l W a Y s

B e

R i G h T ,



B u T ...



I

A m

N e V e R

W r O n G ... ;->
Pagal Hyn Wo Log
Jo
Pyar Main
Larkion Ko Miss Kerte Hain




Aray Miss Kerna Hai
Tou
Macharo’n Ko Karo






Jo Khud Aa K Un Ko Kiss Kerte Hyn ;->
Tmhain Mlny Ko DiL Kar Raha Hy . . !


Translate It Into English . . . !







My Heart Is"Doing"To Meet U...=P;->
1 bAt soCh rAhE hAiN PAthAn,ZArdAri,PAppu,FArAaz bAith kAr.


Ye sALAy SAntA Or BAntA kidhAr chALE gAe HuMMe MsgZ mE bhEj kAr... ;->

Upss sochnay ki bAAt hy =P
If Some1 Asks Me Whom Do I Love The Most
I Would Sit Next 2 U
Put My Arms Around U
&
Say Proudly
I Love Animals
Especially Dis Monkey
Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do



Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do





Tum Ne Meri Aankh
Main Aansu Dekhy






Ab
Jhank Kr Naak K
Choohey b Dkho ... ;->
Pappu while filling up a form:
What should I write against mother tongue.?
Santa: Very long…..!
BOY:
Ae Bewafa Tu Ne Dil Jala Dala
Dil Jal K Raakh Hogaya


GIRL:
Teri Ye QUrbaani Bekaar Nahi Jayegi
"RAAKH"
Idhar Bhej De "Bartan'' Dhoney K Kaam Aayegi . . .
yun raton ko na jago
so liya karo
yun dil main aansu na roko
ro liya karo
baal to bohat achay bana letay ho
kabhi moon bhi dho liya karo... ;->
"LUCKNOW" Me 2
Bachey Aapas Me Larr
Rahe Thy ...

1st Ne 2nd Se Kaha:
Dekhiye Janab ! Agr Aap
Humari Baat Nhi Mane''n
Gy Tou Hum Aap k
Walid-e-Mohtaram Ki Shan
Me Ghustakhana Kalmat
Pesh Kare''n Gy

2nd: Tou Hum Aap k
Rukhsar-e-Mubarak Pe
Aisa Tamaancha Baja
Laye''n Gy k Gaal Gulaab
Ki Patti Ki Trha Chamakne
Lagy Ga .. ;->
''Ek bar kuch bandar jangal se bhag gaye phir wo hotel mein phuchen unme se ek pizaa kha raha tha ek burger kha raha tha aur kuch bade dhayan se ye message parh rahe the.''