Is A male or female????

Is A male or female????
Is A male or female????

















socho





Socho


Female
















Why?







Bcoz




A kya bolti tu...? ;->
  

May, 20 2010     187 chars (2 sms)     3362 views       Funny

more Funny SMS Messages

Yamraj ne BHUKAMP bheja

Chitragupt : Maharaj aapne bhukamp kyu bheja

Yamraj : Kya kare...
March ending hai TARGET pura karna hai...!!!
Us Bewafa Ki Yaad Main Jam Hathon Main Utha Liya.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Phir Uthai Bread Lagaya Jam Or fatafat Kha lia. :-)
Aj Agr Ap ko koi kahe k Aap

"Khubsoorat"
"SMART" or
"GENIOUS"

Ho

To rakh k moun pe thapr dena

Or kehna

Bad_Tameez!
"MUSLIMAAN"
APRIL FOOL nahe mnaty ;->
U R Many Kilometers Away From Me

But

Still I''am Watching U

Through 3 Diferent Places





1- Cartoon Network

2- National Geographic

3- Animal Planet . . . ;->
Dil Cheer k B Dekho Ge To Dard Dhoond Na Pao GA





DOST





Q K



.



.



.



Dard Mere Dil Mai Nahi

"Sar" Mai Hy

(,")>/)( <"\_ UuFF penadol hai tmhary pas...
1 darzi logon k kpry le kr farar hogya

Koi kehta mri shalwar

Koi kehta meri qameez

1 patan b ro rha tha Logo ne pocha q ro Rahy ho?

Pathan:Hmara naap ly gya
Before the clock strikes twelve let me take the opportunity
to let you know that you have grown a year more...
Happy birthday...
Once a husband and wife were preparing to go office and the wife thought she would drive today for the office.

Wife : Chalo na car me kahin ghumne chalte hai, aur car me drive karungi!

Huband : ��Agar tum car drive karogi to jayenge car mein, aayenge akhbaar mein”!!


A Bf Brought Present 4 His GF

GF(After Opening)

What D Hell Wud I Do Wid Dis Diwali Rocket ?

BF : U Wanted Stars Na?

Now Sit On It N Get Lost!!
(Champions Trophy FINAL ''09)

Aus won the toss & decided to bat first

AUS V/s Pak

AUS: 323/7 (50)
PAK: 325/8 (48.4)

(peshawar TV)
=P ;)
''Bus itna he Kaha tha Barson ka Payasa Hon FARAZ...



Us nay Pipe Moun me dal kr motor hi chala dali..''
Police wale ne carwale ko roka- "yeh suraksha week hai. Aap belt pehn
kar car chala rahe hain, isliye aapko Rs 5,000 ka inaam
dia jata hai. aap is inaam ka kya karoge ?"

car driver- "mein iss inaam se apna driving license banwaunga"

pichli seat par baithi uski maa boli- "iski bat ka yakin mat karo.
ye sharab pi kr kuch b bolta hai."

uske papa bole- "muje pata tha ki chori ki car me
hm zyada dur nhi ja payenge."

Tabhi dikki se awaz ayi-
"bhai hmne border par kar lia kya ?.............. "