What Is The Meaning Of S.H.O . . .

What Is The Meaning Of S.H.O . . .
What Is The Meaning Of S.H.O . . . ? ? ?


























Sau ( 100 ) Rupay Hain Oye . . . ;->
  

May, 19 2010     134 chars (1 sms)     3193 views       Funny

more Funny SMS Messages

Nargis ne ek school mai urdu teaching start ki aur 1st day hi us ko nikal diya
Nargis to students: parho
Alif, bay, pay, tay
way gujra way way gujra way.
''Aisa DOSTANA hamara, Mai KASHTI tu kinara, Mai DHANUSH tu teer, Mai MATAR tu paneer, Mai VARSHA tu badal, Mai RAJMA tu chawal, Mai HOT tu cool, Mai APRIL tu....?''
Identification of Student
1.Books in bag,Faisalabad
2.Books in hands,Sialkot
3.Rolled books in jeans,Lahore
4.Without books but mobile in hands,Karachi
We Rock
Aik Sheikh Sahab Ko Current Lag Gya.

Bachon Ne Kaha Aba Jan Ko Bachao.

Sheikh Sahab Kehtay Hain: "Mujhay Choro, Daikho Bahar Unit To Nahe Gir Rahay Hain?" :-D
Agar koi app ko dukh de,taklef de, apko rone pe majbour kare to ap b usko rula sakte hain pata hai kaise?? uski ankh main unghi mar k:-)
Height oF Joke:
Gandhiji Joined Gym At D Age Of 18.
Sm1 Said:Wah Kya Body Hai!

Since Den He Stopped



Wearing Shirt!!
WAPDA walon ka kehna hai k sirf June tak hi awam ko loadshedding ki takleef bardashat karni hogi
Qk
.
.
.
.
.
.
.
.
Uske baad to aadat ho jayegi.
Kesy hain?
Halaat
Waqiat
Mashiyat
Urdu
English
Or
Islamiyat
Aap k shehar k wo
Rastay
Galyan
Sarkain
Or
Muhallaat
Azeez Rishtedar
Parosi
Puphiyan
Mamun
Chachy
Chotay
Baray
Jawan
Borhay
Bhai
Dost
Yar
Ghamkhuwar
Rafiq
Raqeeb
Or
Wo
Gharib
Bhokay
Or
Khan
Wo Tbligh walay
skool k Asatza
Masjid k Molvi Sahiban
Or Un k shagird
Shareef
Bdmash
or
Shetan
Sb theek hen na?
Or koi reh tu nhi gaya?
Sab ko mera Salam dijiye ga.
A Boy Was Following A Girl,

Girl:Don''t FolLOW Me,Becoz

My Mother Iz Coming Behind U,

Boy:Don''t U Worry,

My Father Iz FolLOWING Her"
Aapki Aur Aapki Poori Family Ki Next Week

Hamare Ghar Daawat Hai...

Ammi To Mana Kar Rahi Thin K

Aatta Chawal Gosht Sab

Mehenge Ho Gaye Hain...

Magar Maine Unse Kaha K

Aane Wala Apna Rizq

Saath Le Kar Aata Hai...

To Apna Khana Saath Le Kar

Aana Waise Hum

Log Biryani Shoq Se Khate Hain...OK...
Man 2 Pathan: Khanji kal maine apko phone kia par apne uthaya nai.
Phathan: Kyun uthata. Yeh jo maine 30 Rupaiyye deke Gana lagwaya hai, woh tera Baap sunega?
Suppose U Were An Idiot . . .




















Sorry Dude No More Supposition



















U Are An Idiot . . . :