What Is The Meaning Of S.H.O . . .

What Is The Meaning Of S.H.O . . .
What Is The Meaning Of S.H.O . . . ? ? ?


























Sau ( 100 ) Rupay Hain Oye . . . ;->
  

May, 19 2010     134 chars (1 sms)     3208 views       Funny

more Funny SMS Messages

ek admi apni family doctors ke paas ja kar bola:

"doctor saab, bibi ke liye jukam ka, bete ke liye khansi ka, beti ke liye bookhar ka, mammi ke liye peeth dard ka, papa ke liye ghutno ka dard ka dawai likh dijiye"

doctor saab ne sab ka dawai likh kar phir woh admi se pusha, " baki sab log ghar mein thik thak hai na??
Police ne larka aur lrki ko motar cycle pe jatay rok kr pocha

Kya lagti hai yeh tmhari?

Lrka:Wesay to kuch nhi lagti,
Break lgaon to thori thori sath lgti Hai..
Kitne Dino’n Se Seyah Libas Pehne Phir Rahay Hain,
.
.
.
Ke Koi Hamein Muft Shampo De Or Kahay
“Your Licence To Wear Black” ;->
1 waqt tha ap k message aise ate the jaise kisi ne ap k sar pe pistol rakha howa hai
aur wo ap se message karwa raha hai magr ab lagta hai k us ne goli mar di.
''Hum to yun hi" K.E.S.C" truck k saath khare thay .
Ae dost...
.
.
.
.
.
.
.
Log aaye aur lanat de kar chale gaye..:-)''
My nights are going sleepless,
my days are going useless.
So I asked GOD,
“is this love?”
GOD replied,
“no dear, result is near”
1 Andha Police Mein Bhrti Hony K Lye Gya

Officer Ne Poocha Tumhein Hum Kis Liye Rakhein

Andhey Ne Foran Jawb Dya
Andha-Dhund Firing K Lye. . .
Ek Khan Sahb Sey Koi Puchta Hey K "Time Kya Horaha Hey" ???

Khan: Baj Kr 10 mint
Fir Puchta He Boltey Hen
Khan: Baj Kr 15 mint
Fir Puchta He Boltey Hen
Khan: Baj Kr 20 mint

Thak Har K Banda Bolta Hey K Kya Baj Kr ???
Khan: Kaisey Bta0n Merey Ghari Mein Ghantey Ki S0en Hey Nhi Hey
Roza Hmain Sabr Krnay K Dars deta Hai,
Is Liay aP Sab Log Ramzan Shareef Me
Loadsheding Per Sabr Kr K Sachay
Muslman Honay kA Sabot Dain.

ManjAnib
Wapda
K.E.S.C
P.E.P.C.O

Thanx
Regards

Raja Pervaiz Ashraf... ;->
Whats
difference
between
first NIGHT
&
LAST NYT?
.
.
.
If
u
sleep
on
FLOWERS,
its 1st NIGHT!
.
.
.
If
u
sleep
wid
FLOWERS
on
u,
its
LAST NIGHT..!

D¡L Ka Sab Se Barra Connection Kis K Sath Hota Hai?

?

?

?

?

Apko To Pata
Hona Chahiye

?

?

?

?

?


Poket Sayyyyy
K.E.S.C Light Controller

Niyat Krta Hoon Main
2 Ghante Light Le Jane Ki
Wasty Apni Hukumat K
Zulm Ghareeb Awaam Pr
Haath Mera Switch Ki taraf

Le Phir Gai ... ;->