What Is The Meaning Of S.H.O . . .

What Is The Meaning Of S.H.O . . .
What Is The Meaning Of S.H.O . . . ? ? ?


























Sau ( 100 ) Rupay Hain Oye . . . ;->
  

May, 19 2010     134 chars (1 sms)     3196 views       Funny

more Funny SMS Messages

Filmi life or Asli life me kya cheez common hai?
Boy: Film me bahut mushkilo k baad shaadi hoti hai;

ASLI LIFE me shadi k baad bahut mushkiley shuru hoti hai
Teacher Female studant Se

Tabeydar Ka Jumla Banao..

Girl: Jhaphi Kut Ke Je Paven Ik Waar Gujraaa..

Sari Zindgi Rava Gi Tabeydar Gujraaaa....!!!
A Nobel Award Winner Dedicated His Novel To His Wife
And
Wrote Its Dedicated My Wife
Bcoz
In her Absence I Could Complete This Book ....
What husband calls their Wives??????
1st year Barby Doll..........
2nd year China Doll.........
3rd year Baby Doll.........
............&.............
4th year PanaDoll.............
..............HAHAHA...........
Ek sheikh doctor k pass gaya or bola
k ghar ja ker mareez check karnay k kitnay pesay logay?
Doctor:300 rs.
Sheikh:chlain doctor sahab.
Ghar puhanchay to docor ne pocha k mareez kahan hai?
Sheikh: mareez koi nahi hai,
Taxi wala 500 mang raha tha
Who''s The Only Playe Who Knows Each & Every Religious Song. . . ? ?

..

..

..

..

..

..

..

..

..



HAR - BHAJAN - SING
(HarBhajan Singh) . . . ;->
Doctor:
Aap k Shohar ko mukamal aram ki zaroorat hai..!

Ye neend ki goliyan Le Jayen

Biwi:
Ye mein inhen
kis waqt doon?

Doctor:
Jab mein aaon... =P ;->
Karachi Me 500
Grlz Heart Attack Se Mar Gai
0r
255 GrlZ Behosh Hogai





Kyn k














Ksi Ne Afwah Phela Di Ha
K
"HumAyuN"
Ki Mangni Horae Ha =P
Question Of The Year
Students raat ko Q parhte hein?






Q?





Answar:
Q k din me to dhoop parhti hai... ;->
(",)
<))>
_/?_ genius hun bhai genius... =P
Man: Doctor my Wife Recently has Lost her voice.

What should I do to help her to Get it back?









Doctor: Try to come home at 3 in the Morning.
Ppl U Have Seen Sreeshaant Crying After IPL Match

What Do u Think Was The Reason



Is It Due To Harbhajjan Slapped Him ? ? ?





No




Is It Due Sreeshant Considering The Match Win As Emotional One ? ? ??



NO




Real Reason






Guess. . .





Wild Guess. . .



Coz Pretty Zinta Hugge Yuvraaj & Bret Lee But Not Sreeshant . . . ;->
one woman to another: Apki sab say bari taqat kaya hay.?
she replied: Mera Husband..!
1st asked: Aur sab say bari kamzori.?
she replied: Tumhara Husband..