jab se Parvez Masharaf sadar bana hey.

jab se Parvez Masharaf sadar bana hey.
jab se Parvez Masharaf
sadar bana hey.


myri os se nahi banti hey es lia na wo mojee msg karta hey na mey os ko
sms karta hou.








HA HA HA HA HA HA HA HA HA
  

May, 19 2010     177 chars (2 sms)     3308 views       Funny

more Funny SMS Messages

Heart Of Boys are Like a Temple !!

Holy
Truthful
Pure




That''s Why



When Boys Say.
''I Love You''.

.

.

.


Girls Remove Their Sandals.
Q :
Mere Pass Chakku Hai
Churi Hai
Gun Hai
AK47 Hai
Tere Pass Kya Hai??



Answer :


Mere Pass




Mere Pass




NOKIA Hai Aur Usme

BL 5C No. Ki Battery Hai.
Jis TRAIN mai
SUNDAR-SUNDAR
LARKIYA safar kar
rahi ho us TRAIN
ko kya kahoge.?

SoCho!!!

its simple yaar..




























"MAAL GARI"
Class Rooms R Like Train 1st 2 Bench R

Executive Coaches Reserved For VIP

Middle 2 R General Compartment N Last 2 R Sleeper Class. . !!

Class Rooms R Like Train 1st 2 Bench R Executive Coaches Reserved For VIP

Middle 2 R General Compartment N Last 2 R Sleeper Class. . !!
Yaad Kere Hain Tumhain Tanhai Main

Dil Dooba Hai Ghamo''n Ki Tanhai Main

Humain Na Dhonndo Dunya Ki Parchai Main

Hum Milenge Tumhain Tumhari Girlfriend Ki Razai Main . . .

HaPpY WiNtEr. . .
Bhai Call me fast aik bt krni hai zaruri. W8ng


















Malom tha kanjos Nechay aa jayga par call nhi karyga.
Shrminda Tb Nhi Hoty
Jb Zuban Se Buri Bat Nkal Jaye
Or Shrmnda Hm Tb B Nhi Hote
Jb Dil Se Kisiki Yad Nkal Jaye
Arey
Shrmndagi To Us Wqt Hoti Hy
Jb Shadi Me Khamoshi Ho
Or
ZOR SE PAAD Nkal Jaye :P ;->
chandni raat main sone se pehle.

khawbon ki dunia mein khone se pehle.

maine socha tumhe yaad dil doon.

maine socha tumhe ehsas dild doon

*

*

*
susu kar k sona.

Aankhon me Jab Kabhi Tasveer Aap ki aati hay...


.

.

.


.

Hum..

Lahol Wala..

Parh lete hain..

Tabiyat Sanmbhal..

Jati hay...
Ek kanjoos k ghar aag lag gai
Wo apne ghar ko bacha na saka
.
.
.
Kyun k wo sari raat fire brigade walo ko....
.
.
.
?
?
Miss call hi karta raha ..!!
Aaj Mere Paas
Mobile Hai
Number Hai
Battery Hai
Balance Hai
Tumhare Paas Kya Hai?
Hai Koi Msg?
To Bhejo
Agar Nahi
To Mobile Pheko,




My dear,
GOOD NEWS 4 U

Meiny ghor se dekha hai.


k aap ka naam





N_R_O LIST me nhi hai.

BE HAPPY ;->