im willing to a

im willing to a


I''m Willing
To
Admit That ... !!!


I

M a Y

N o T

A l W a Y s

B e

R i G h T ,



B u T ...



I

A m

N e V e R

W r O n G ... ;->
  

May, 06 2010     173 chars (2 sms)     2924 views       Funny

more Funny SMS Messages

stupid questions with smart answers....
boy:may i hold u r hand?
girl:no thanks its not heavy.
boy:plz say u love me..
gorl:u love me..
girl:if we get engaged will u give me a ring?
boy:sure whats u r mobile no..
girl:darling,i want to dance like this for ever
boy:dont u ever want to improve...


New Student Remix Of Amplifier:

KaAliyan bariyan we paper nu me laawa,
Speed me 220 di likhaan,
Teacher de saamne me nai rukda,
Em a night writer,
Rem0vAan maAr mar paper nu chehk kad da,
Sarey bchey takde we ki hogaya,
Lagda we aj mera paper hogaya,
Un nu me puchda,
Ni paper sada le ja ni jattiye,
Ni dur isey le ja we ariye,
Ni teacher tu meri, meri, Mein tera student dent.
I know its your birthday 2day.. i am sure you’ll give me treat in a big hotel.. so i shall talk to u in personal there, coz i dunno to express my feelings in SMS”
Exams ke 4 din pehle syllabus dekha to yaad aaya,
Kuch To Hua Hai Kuch Ho Gaya Hai,
Exams ke din paper dekh kar yaad aaya,
Sab Kuch Alag Hai Sab Kuch Naya Hai?
Why isn''t Akshay Kumar''s wife
not a big star as he is?






bcoz



Twinkle Twinkle ''little'' star.!
Meine Poora Din Usay YAMAHA Pe Jholay Diye Pappu,



Sham Ko Kehne Lagi Main Te HONDA He Le Saan... ;->
Mother 2 Docotr On Phone: Mari Beti Ko Current Laga Hai

Me Kia Karon??

Doctor: Pehle Ap 2 NAFAL Shukranay Ke Ada Karein Ke Apki Tarf Bajli Aarahi Hai..
Scotland yard ki team dobara pakistan aayi hai

.

Ye pata karney k liye..

.

.

K,

.

Arbab Ghulam Rahim k muun pe jo chapal mari gayi uska no. kia hai?
I Like You


I Like You


I Really Like You

I Really Really Like you....

Kyunki Geeta mai likha hai

"PAAP SE NAFRAT KARO PAAPI SE NAHI"..!!!
''Agr Private Primary Student Mistake Kray To Teacher Kehta Hai K
Write An Essay On
“My Friend”
5 Times. . .
Or Agr Government Student Mistake Kray To Master Subah 8:30 Murga Bnata Hai,Or 2:00 BJAY Kehta Hai K Chalo Ab Dafa Ho Jao Chutti Ho Gai Hai.
Student Tang AA K Kehta Hai Sir 30 Mints Or Ruk Jain,
Master:KYUN?
Student:Sir [...]''


Aamir Khan Ki Film "Ghajini"
Dekh K Adnan Sami Ne Faisla Kia Ha
K Wo B Ek Film Banaye Gay Aur
Us Film Ka Naam Hoga





"WAZNI"...=P;->
Dosti pake dosti eve ni nibhai jandi,
is dost nimane di tenu kade yaad ni andi,
har vale kara pehala mein hi sms,
je tu kar dawe ki teri shaan ghat jandi