Pathan:- ALLAH tu mujhe

Pathan:- ALLAH tu mujhe
Pathan:-

ALLAH tu mujhe
100 Rs
de ga to
50 Rs
teri rah main dounga


Raste main usko 50 Rs mile

Pathan Bola:-
ya ALLAH

itna bi bharosa nahi tha apney pehle hee kaat liye pasey
  

May, 19 2010     193 chars (2 sms)     3318 views       Funny

more Funny SMS Messages

Badalo ke sath jab hawa chalti hai...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
Aasman mein jab badal garajte hai...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
Barsaat jab shuru hoti hai ...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
...................................
Abey mera chata vapas kar.
Why gals not interest in sports?

Only 1% gals playing games.

Bcoz

Other 99% gals playing in boys life.
Iqbal K Kehnay Pe Jab Basera Kiya
Shaheen Ne Chattanon May...

.
.
.
.
.
.
Usay Bhi firing Kar k Bhaga Diya Pathano Ne...
Pyaare Dost Film MaiN kam akru Gaye??

RLL sirf itna hai k 1 larki apko 1 ghar main lay jai gi

or apko goli mar de gi.

Film ka nam hai " KuTAY KI MAUT "
Man: Sir, my wife is missing.
Postmaster:bhai ye post office hai,
police station me complain dijiyee.
Man:Kia karon, khushi k mare
kuch samajh nahin aa raha
U r My BEST
SMART
CUTE
GENIUS
SWEET
&
INTELIGENT
FRND















NOTE:
All Chahractrs In Dis
Msg r Imaginay
Resemblnce 2
Anyone''s Lyf Is Purely
Coincidental
;->


New Student Remix Of Amplifier:

KaAliyan bariyan we paper nu me laawa,
Speed me 220 di likhaan,
Teacher de saamne me nai rukda,
Em a night writer,
Rem0vAan maAr mar paper nu chehk kad da,
Sarey bchey takde we ki hogaya,
Lagda we aj mera paper hogaya,
Un nu me puchda,
Ni paper sada le ja ni jattiye,
Ni dur isey le ja we ariye,
Ni teacher tu meri, meri, Mein tera student dent.
Bohat Kiya intizar,
Lekin Nahi Aayi Pooonn ....

,

,

Wah g Wah...

,

kiy kehna...

,





Lekin Jab Aayi Pooon,



Sub Ne Kaha...!





Ooon Hooon .... ;->
Suno gaur se PEPSI walo,
Buri nazar na COKE pe dalo,
Chahe jitna DEW pila lo..
Sabse aage hoga Nimbu paani!!


Humne piyaaa hai………….tum bhi piyo!!!!
Do sheikh hotel main aik dosry ko milay,
4 din k bad dono mar gaye,,
.
.
.
.

wajah kya thi..??
.
.
.
wo 4 din aik dosry ko dekhty rahe, k
khana kon mangway ga?
Yun tu baray khush ho rahay thay tum


faraz


magar zamanay ki hansi tu tab nikli jab trophy nakuli nikili

oohhhh.. :))
aap kahin bohat zarori kaam say ja rahay hain lakin achanak apk rastay main aik kali billi aa jay tu iska kia matlab hai?
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
sochain ahi aur sochain
.

.

.

.

.

.

.

.

.
aray bhaee osay bhi koee zaroori kaam hoga isliay tu kahin ja rahi hai :)