Pathan:- ALLAH tu mujhe

Pathan:- ALLAH tu mujhe
Pathan:-

ALLAH tu mujhe
100 Rs
de ga to
50 Rs
teri rah main dounga


Raste main usko 50 Rs mile

Pathan Bola:-
ya ALLAH

itna bi bharosa nahi tha apney pehle hee kaat liye pasey
  

May, 19 2010     193 chars (2 sms)     3316 views       Funny

more Funny SMS Messages

A BIRTHDAY WISH REMINDS U THE FIRST CRY
MAMMA...
START UR DAY WITH HER ...SWEET BLESSINGS
THE DAY WILL BE YOURS .
MANY HAPPY RETURNS... MY DEAR

Youn Galliyon Main Muje Bad-Naam Na Kia Ker
"JAn|x"

Muje Bura Kehte Waqt Log Tera Naam Bhi Lete Hain... =P ;->

Banaras Chowk Pe 1
Pathan Gun Le Kr Khara
Hogaya . Jo b Wahan Se
Guzarta
Us Se Poochta: TUM KON?
Man : Mahajir
Pathan Shot
DhUzZzZ

Pathan: TUM KON ?
Man : Bihari
DhUzZzZz


Pathan: TUM KON ?
Memon : Bhai Main
Goonga Hon

Pathan : Jao Yaar
Bezaban Ko KonMaray ... ;->
PHYSICS TEACHER: Now
As You All Know The
Law Of Gravity Explains
Why V Stay On Earth ... !

PAPPU: but Sir!
Where Did People Stay
Before The Law Was
Passed ? ;->
Mene dil se pucha:
Mujhe rat bhr neend q nahi ati?
Mere dil ne kaha

Dramy baz ,Tu dopehr ko jo so jata ha
<('.')Oh shit
(0)>
/"\ Me samja pyar ho gaya hai mujhe,,;,
''You are one of the most CUTE persons in the world!!


Just a second, don''t misunderstand.
CUTE means:
Creating
Useless
Troubles
Everywhere..''
'Larki dosri Larki se:
Yaar yeh Handsome larkay kaisay hotay hain?
.
.
.
.
2nd Larki:
Pata nahi behan Main tu khud kabhi "Karachi" nhi Gayi..
Main kitna tum py marta hun,
Aur kitni Mohabat krta hon.

Bas ik shikayt hai tum sy,
Main jab bhi perhnay lagta hon.

Tum chupky sy ajati ho,
Aur aky mujhy behkati ho.

Na jany kiya smjhati ho,
Aur apny pass bulati ho.

Yeh soch zra,
Ae mairi jaan!

Kuch kaam bhi hai is duniya ke,
Har waqt ki chahat theek nahi.

Aghosh teri to phir bhi sahi,
Lekin yeh waqt hai perhny ka.

Ja aj mujhy tu perhnay dy,


Ae NEEND..!
Mujhy kuch krny Dy.
Meine kaha pyar mein kuch bhi kar sakta hun Daaaaarling...
.
.
.
.
Usne muskra ke kaha:WATAN CARD to dilwa do Qk hamare shahar mein bhi selaab aaya tha.
Agr apko 18 sal ki larki jhuk kr salam kry to apko uski kya chez nazr ayegi?













Us ki achi tarbiat..


Bhai hath j0rta h0n kbi to sahi s0cha kro =P ;->


''Badtameez'' Friends are always ''bdtmz''.

They receive many msgs but they send ''ikka dukka'' msgs in a week.

Actually they r spacial kind of ''bgairat''.

They become more ''Dheet'' after a lot of ''baisti''.

They are bikhari infront of frndz. but very Sakhee 4 their girlfrnds n boyfrnds.

And they never eat ''SHARAM''. :-P
Lady : So, you want to become my son-in-law? Boy: Not really, but I don''t see any other way 2 marry ur daughter!