Pathan:- ALLAH tu mujhe

Pathan:- ALLAH tu mujhe
Pathan:-

ALLAH tu mujhe
100 Rs
de ga to
50 Rs
teri rah main dounga


Raste main usko 50 Rs mile

Pathan Bola:-
ya ALLAH

itna bi bharosa nahi tha apney pehle hee kaat liye pasey
  

May, 19 2010     193 chars (2 sms)     3312 views       Funny

more Funny SMS Messages



Love Tip:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Don''t Love"...!!!
Baba Saxidas Ji Ne Aaj Kal Ke Patiyo Ki Udaasi Ko Dekh Kar Bola.

Aaj Ka Har Mard Bechara Do Mushkilo Mein Fassa Hai.

1. Biwi Makeup Kare To Kharcha Bardasht Nahi Hota.

2. Aur Makeup Na Kare To Biwi Hi Bardasht Nahi Hoti.
Wife : Tum Toh Chahte Ho K Main Mar Jaon

Aur Meri Tamam Cheezai''n
Tumhari Ho Jaye''n.

Hasband : Lehhh, Eddddi Tu Benazeer''..

Teri Dosti Main Deewane Ho Gaye,

Tujhe Apna Banate Banate Begane Ho Gaye,

Pukaar Le Ek Baar Pyar Se Mere Dost,

,
,
,

Bandar Ki Awaaz Suney Zamane Ho Gaye.
Jo Kehte The Hmain Tm Manngo To Jan Bi Hazir Hai…



Aj 20 Ka Load Manga To Kehty Hain Sub Dukanain Bnd Hain… ;->
Do you know similarity between Dinosaurs and Decent girls?

Both don''t exist .
Salmaan Khan- Aaj Mere Baap K Pas 14 Cars Hai

18 Bikes Hai,

4 Bunglow Hai,

3 Farmhouse Hai,

Tumhare Paas Kya Hai?

Abhishek Bachan Mere Paas Teri Lover Hai
i was worried in dream
2nite
i saw
all the devils of the world have died,
can u give me only 1sms2 make me sure that
u r still alive .
U r very special 4me.I''m very concerned about your safety.

But

I can''t be with u always.

So

plz,Take Care of yourself

when

U jump from 1 tree 2another.
Wife: Suno Jii DR ne mujhe ek mahinay ka aaram ke liye kisi Hill Station par jane ko kaha hai Hum Kaha Jayegaye?

Husband: Dosray DR ke Pass


Memon 0r sunao thanda piyo ge ya garam?

Mehman:thanda or garam dono!

Memon:jao shazia ek glass fridge se or ek glass geezr se pani la do... :p ;->
Raat bhar sisakty rehna bs ek shakhs ki khaatir,

Isy agar ishq kehty hain to wAllah meri Toba ... !!