Pathan:- ALLAH tu mujhe

Pathan:- ALLAH tu mujhe
Pathan:-

ALLAH tu mujhe
100 Rs
de ga to
50 Rs
teri rah main dounga


Raste main usko 50 Rs mile

Pathan Bola:-
ya ALLAH

itna bi bharosa nahi tha apney pehle hee kaat liye pasey
  

May, 19 2010     193 chars (2 sms)     3307 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kuch Admi Dozak Mein Bohat Garmi
Mein Bary Aram Se Soye Pare Thy,


Ek Farishte Ne Dusre Se Pucha Yar Ye
Itny Aram Se Dozak Mein
Soye Huye Hen To Dusre Ne Kaha,


Ye Sab Karachi Se Ayen Hen
Garmi Aur Loadshading K Adi Hy.= P ;->
Let''s boycott Indian new movie 3 idiots.

We all protest for they did not cast you in the movie. After all,
you are the most well known idiot alive. ;)
Zarori Elaan

City Mein 7 Khudkush Hamla Awar
Dakhil Ho Chuke Hein!

Agar Ap Mulk-O-Qoum Ki
Salamti Chahte Hain,
To






Unki Lambi Umer

K Liye Dua Farmain...
Degrees Of Girl!!

B.A= Beautiful Angel,

B.E= Beautiful Eyes

B.sc= Beautiful Structure

B.L= Beautiful Lips,

MBA= Marriad But Available.
How Paki''s professors speak English:
*don’t dare talk in front of my back!
*both of u three get out of the class!
*y r u so late……say yes or no!
*take 5cm wire of length!!
*all of u stand in a straight circle!
*quiet…..the principal jst passed away!
*I hav 2 daughters both of them are girls.........
Sholay mein ABRAHAM LINCOLN ka double role tha.....
batao kaise....????

.
.
.
.

Amitabh Bachan''s biased coin....having two heads.....
mufti muniBurehman ney kaha hai
k rozy 30 rkahy jhey ghy
kisi ney pocha is saal kiyooon..
jawab mila
,
,
,
,
,
,
,
,
Kis Ne Kaha Tha Pepsi 65 ki Kardo
ab bughtooo.
Khuda kare tera mobile kho jaye.
Mile mujhe aur mera ho jaye.
Karu SMS ladkion ko naam tera aaye.
Maar tujhe pade aur
kaleja mera thanda ho jaye.
''You Know
Why Divorces Are
So Expensive ... ?

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

Because
They Are Worth It.......... =P ;->''
an arab was being interviewed at a US checkpoint.
you name pls. " abdul aziz "
sex? " six times a week!! "
no, no, I mean male or female! "
doesn''t matters, sometimes even camel!!! "
Mulk e aziz ki salamti k liye student ko
1 hafta kya?
Aik saal b ghar ma bhetna paray tou
b is qurbani k liye hum tayyar hain
From,
NALAIQ STUDENTS ORGANIZATION.
Girl: Janu Ki Tussi Mere Waastey Asmaan Tuun Chan
Tod K Leya Sakdey O ... ???

Boy : Haan Main Chan Lain Jawan Tey Tuu Pichoo''n
Nawa Chan Charhaya HoWay ... ;->