Pathan:- ALLAH tu mujhe

Pathan:- ALLAH tu mujhe
Pathan:-

ALLAH tu mujhe
100 Rs
de ga to
50 Rs
teri rah main dounga


Raste main usko 50 Rs mile

Pathan Bola:-
ya ALLAH

itna bi bharosa nahi tha apney pehle hee kaat liye pasey
  

May, 19 2010     193 chars (2 sms)     3305 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boy: Bus Male Hoti hai ya female?
Girl:female ,har koi ispe charthe hai.
Boy: to Phir woh pregrant kyon nahi hoti?
Girl:kyon k sab peachay se charhte hai.
Teri Or Pervaiz Mushrad Ki Ek Adat Same Hai


Janta Hai Kiya ??

??

??

??

??

??

Woh Bhi Kamina Hai Or Tu Bhi

Real Story

At A Privat Party Meera Was Invited!
Suddenly Meera said Sumthing Dat There Was Pin Drop Silence!

Meera: Waiter Meri Coke Mei SNOW Daal Dien Plz.
Bush & Queen of England were riding in a horse carriage,
one of the horses farted,
Queen feeling awkward & embarrased said
''There are certain things
even Queen of England
can''t control''

BUSH: ''Oh my God,
& i thought it was one of the Horses''
B.B Ne 1 Kutta Pala
Moti Moti Ankhon Wala
Lmbi lmbi Munchon Wala
Mehlon Men Wo Rhta Tha
EnGlish Wine Peeta Tha
Khata Tha Wo Sonf Spari
Nam Tha Uska

Asif Zrdari


6 reasons to prefer GUNS over WOMEN

1.U can trade an old 45 for a new 22

2.U can admire a friend''s gun & He''ll let u try it

3.Ur Gun stays with u even if u r out of munitions

4.Guns function normal everyday

5.Gun do not mind if U go 2 sleep after u use it

6.MOST IMP:
U can buy a SILENCER for A GUN! =P ;)
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??




Socho Socho . . .










"Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??

Wo Kon Se 2 Log Hain Jin Ka Dipartment Alag Hai Magar Kam Ek Hi Hai?

1)Zardari

2)Hamesh.


DoNo ka kAm aWam kO pErshAn kArNa hai ...=P;->
31st March Or 1st april
Fool is Fool dosnt matter.
Wishing very happy, prosperous and joyful
Fool Day to the King of Fools...;->
Whats the common thing between "kabhi alvida na kehna"
"jhoom brabar jhoom" and
"kuch kuch hota hai"???
.
.
.
.
.
.
.
.
Guess..!
.
.
.
.
.
.


.
.
Socho
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.

.
.
.
.
...
.

THEY ARE ALL MOVIES.....!!! ;->


Boy- Dear! Look into my eyes.
What u c?Tell me...!
Girl- True love.
Boy- O anni di e!
Aida wada machhar nazar ni aya?
kad cheti..
Vadi aai true love di... =P ;->
I

Looked




4


U


Up






Down

Left


Right



Here



There



Everywhere


just




2

sprAy








MORTEIN.... ;->