Pathan:- ALLAH tu mujhe

Pathan:- ALLAH tu mujhe
Pathan:-

ALLAH tu mujhe
100 Rs
de ga to
50 Rs
teri rah main dounga


Raste main usko 50 Rs mile

Pathan Bola:-
ya ALLAH

itna bi bharosa nahi tha apney pehle hee kaat liye pasey
  

May, 19 2010     193 chars (2 sms)     3329 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Fauji Ki Mehbooba Nurse Ban Gayi
Tou Fauji Ne Us Ko Khat Likha
''''Darling Mujhe Ye Jaan Kr Bohat Khusi Hui K Tum Nurse Ban Gayi Ho. . . Me Khda Se Dua Krta Hoon K Kisi Haadse Me Zakhmi Ho Ker Tumhare Hospital Pohanch Jaon''''

Kuch Din Baad Mehbooba Ka Khat Aaya
''''Haadsa Tou Nahi Ko Mau''jza Hii Tumhain Mere Paas La Sakta Hai Kyun K Meri Duty METERNITY HOSPITAL Me Hai'''' ;->
Soft Speech
Pure Heart
Peaceful Eyes
Strong Hands
Focused Mind &Determined Decision
Always Make U


"BoRinG"...!!!


So,chiLL maro Or JungLi bn k rahO! ;-)
Teacher: "pappu ne dopahar ka khana khaya" Es ka future tense batao?

Student: "pappu thori deir baad poti karay ga ...
1 admi car main 2 lrkiyon k 7 betha hai.
Car ka No. 2989 hai,
jo Car ka number hai wohi admi ka
un larkyon say rishta hai.Batao kia rishta hoa?
Its challenge 4 u.
.
.
.
.
.
.
.
.
Answer: Nawassi [2 9 89 [Nawasi]]

GooD NEWS:
ACCA Exams wil now b only OBJECTIVE TYPE


Example:

3+3=?


Options:

a. 6

b. Six

c. VI

d. 6.0

Moral:

ACCA is still TOUGH.

Suraj Dube Ga To
Chand Nikl Aega
Chand Ajega To Suraj
Nikl Aega
Abhi Waqt Hy Apni
Harkaten
Sudhar Lo Wrna Hr
Shaks Yhi Kehta Nazr
Aega
"AISA KROGE TOU
KON AEGA" ;)
Boy: I LOVE U...

Girl: ME TOO...

BOY: How much u do u love me???

Girl: As much as u do...

Boy: "U CHEATER...I THOUGHT U REALLY LOVED ME"
U May Have 10 Ppl 2 Talk

U may Have 100 Ppl 2 Care

U may Have 1000 Ppl 2 Love



But

U have Only 1 Crazy Frnd

Who Disturbs U Ne Tym


N


That''s me . . . =)
''Doctor: Mrs. Taniya good news for you!

Girl: What do you mean Mrs. Taniya? Iam Miss Taniya!

Doctor: Oh !! Sorry Miss Taniya...Bad news for you!
:D''
kiya aap k sir pe seenhg hain..?
.
.
.
.
.
.
.
nahin..???.
.
.
.
.
.
.
plzz chek it again...!!
.
.
.
.
.
.
checked..??????
.
.
.
.
.
.
r u sure..???
.
.
.
.
.
.
.
yesss..!!!
.
.
.
.
.
.
koi bat nahin gadhey k bhi nahin hotey...!!!

hows it..!!
Policeman: Tum Ne
Beech Road Pe Bus Q
Rok Di ???

Pathan: Hum Shehr Me
Naya Aya Hy Mgr
Qanoon Nhi Torta,
Wo Samne Dkho Lkha Hy
"BUS STOP"
Tou Hum Ne Rok Dia ;->
Teacher Female studant Se

Tabeydar Ka Jumla Banao..

Girl: Jhaphi Kut Ke Je Paven Ik Waar Gujraaa..

Sari Zindgi Rava Gi Tabeydar Gujraaaa....!!!