Pathan:- ALLAH tu mujhe

Pathan:- ALLAH tu mujhe
Pathan:-

ALLAH tu mujhe
100 Rs
de ga to
50 Rs
teri rah main dounga


Raste main usko 50 Rs mile

Pathan Bola:-
ya ALLAH

itna bi bharosa nahi tha apney pehle hee kaat liye pasey
  

May, 19 2010     193 chars (2 sms)     3304 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tourist: Whose Skeleton Is That?

Santa: Tipu Sultan''s Skeleton.

Tourist: And Smaller Skeleton Next To It?

Santa: Tipu''s When He Was Child
Taecher, Student Se:
Batao Soney Aur Laitne Main
Kia Farq Hy ???

Student: Sr, Hum Soney K Liye
Lait Tou Skte Hyn
Lekin
Laitne K Liye So Nahi Sakte ... ;->
High Level Insult....


Little Johnny Was Sitting On A Bench Eating Sweets One After Another.


Man Nearby:
People Who Eat So Many Sweets Dont Live Long.


Johnny:
My Grandpa Died When He Was 106 Years Old.


Man:
Did He Eat Many Sweets?


Johnny:
No, He Always Minded His Own Business!!;-)
Under The Black Cloth,
Fire Of Love Burn



Nahi Samajh Aayi Na!

Metric Kitha Hunda Tey Samajh Aandi Na


Matlab


Kali Kurti De Thaley
Agg Ishq Di Baley. :-)
''Teri be-Rukhi ka shikwa
main kis sy karon Dost..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
..

.
.
.Yahan her Dost kehta hai,
Tujse SET nahi ho rhi to Number mujhy de de.....
Kabhi Hamare Ghar Mehman Bankar Ana
Hum Tum Ko,
Chicken Biryani,
Qorma,
Tikka Boti,
Seekh Kabab,
Custard
Gulab Jamun,
Ice Cream,
Kabhi Hamare Ghar Mehman Bankar Ana
Hum Tum Ko
Chicken Biryani
Qorma
Tikka Boti
Seekh Kabab
Custard
Gulab Jamun
Ice Cream


Coldrink Ki Tasveeren Dikhaye Ge ;->

Coldrink Ki Tasveeren Dikhaye Ge ;->
aagar apni cuzon phasaani ho tu....


jab wo kitchen ma jaye tu peechay se ja k usko jhapee daaal lo

agar hans paray tu samjho phas gaye
or
agar gussa karay tu shor macha do
"baji dar gaye"
"baji dar gaye"
pathan to doctor : puuray jism
main kaheen bhee ungli lagaon
to bohat dard hota hai doctor
suggested full body XRay
When he checked XRay , he
found frecture in his ungli
Once bread and butter were travelling by plane... plane crash hua...
bread marr gayaa.. lekin butter nahin maraa... kyon ???









Because woh Butter FLY thaa..
I''ve No Girlfriend



I''ve No Girl friend


I''ve No GirL Friend


I''ve No GirL Friend


Tum aPnay wA|i kA Number dE Do


Poori Das Ho jAin gI
Now-A-Days Our "Shoulder Angels" Are Also Disturbed.
Y?
Coz
I Heard Them Talking With One Another
K

"Gunnah Naye Time Par Likhain

Ya Puraney Time Par"
Ager Mahima Chudhary male (larka)hoti to us ka naam kia hota.........
Scroll down..
>
<
>
<
>
<
>
<
>
<
>
<
>
<
<
>
<
>
<
>
<
>
Think Guys Think
<
>
<
>
<
>
<
>
<
>
<
Think Galz Think
<
>
<
>
<
>
<
<
>
<
>
<
>
ANSWER
BAAPHIBAAP Chudhary
MA HI MA to BAAP HI BAAP