Pathan:- ALLAH tu mujhe

Pathan:- ALLAH tu mujhe
Pathan:-

ALLAH tu mujhe
100 Rs
de ga to
50 Rs
teri rah main dounga


Raste main usko 50 Rs mile

Pathan Bola:-
ya ALLAH

itna bi bharosa nahi tha apney pehle hee kaat liye pasey
  

May, 19 2010     193 chars (2 sms)     3332 views       Funny

more Funny SMS Messages

I

.


...


..


KNOW


.


...


..

U
.

...

..
R

.

...


..
SO
BUSY

.

...


..

IS LIYE

.

..

...



SMS MEI KUCH NAHI LIKHA K AP KO PARHNA PRAREGA...;->
Arz Kia Hai..
Dil Ko Dil Se Rah Hoti Hai..


Wahh..


Uufff..
Ye Kiya Keh Dia Meine..


DilKo DilSe Rah Hoti Hei..


Gooli Maaro To Thaäa Hoti Hai....!!
Sardar car ki battery change karwane gaya ...

Mechanic - Sahab, Exide ki daal doon ?

Sardar - Nahin yaar, dono side ki daal de, warna phir problem hogi.
There''s a way of
Transferring funds
That is even
Faster than
Electronic banking ...

























It''s called Marriage ... ;->
Q: What Is The Defnition of Globalisation..........????



Ans: Princess Diana''s Death-


Shocked .....


Why


Lemme Explain.....!!!

"A ENGLISH princess, with an EGYPTIAN boyfriend, crashes in a FRENCH tunnel, driving a GERMAN car, with a DUTCH engine, driven by a BELGIAN driver, who was drunk on SCOTTISH whisky, followed by ITALIAN papparazi, on JAPANESE motocycles, treated by an AMERICAN doctor, using BRAZILIAN medicine......." ;->

KArAchi RoCk3rS
Y did Shahrukh khan change his luk evrytime he tried a new watch..?















Coz "HAR GHARI BADAL RAHI HAI ROOP ZINDAGI" . . . ;->
Bas kar yaar, mera pura inbox full ho gaya hai tere sms se..........

Ye tareeqa hai mujhe SMS NA KARNE WALE LOGO K LIYE "GANDHIGIRI" se samjhane ka tarika.
1 pathan bhagte bhagte ruk gaya..
.
Kyun?
.
.
.
Yaaaar os ka sans phool gya tha, Jaan ly lo pathano ki.
tum b na
jaan le lo pathano ki
Teacher To Student:
Tmhai''n Apne Papa Se Kitne Paise Milte Hyn ... ?

Student : Mjhe Kia Milenge, wo Tou Khud Mummy Se Le Ker Jate Hyn ;->
Boy: Me Tum Se Shadi Nhi Kr Skta
Is lye Ye Lo Apne Luv Letter
Aur Mjhe Mere Wapis Kerdo

Girl: [Badi c Basket Saamne Rakhte Huey]
Is Mein Se Jo Tmhare Hyn Nikaal Lo ... ;->
1 Bhangan 2sri Se
Mjhy Tou Aisa Larka
Chahiye Jo
Charsi Ho
Sharabi Ho
Mela ho
Badbudaar Ho

2sri Bhangan: Chal
Kameeni Msg Padhne
Wala Sirf Mera Hy ... =P ;)
Son: Mom! Papa Bohat Shareef Hain.

Mom: Woh Kese?

Son: Jab Bhi Kisi Larki Ko Dekhte Hain.




Foran 1 Aankh Band Kar Lete Hain. :-)