Pathan:- ALLAH tu mujhe

Pathan:- ALLAH tu mujhe
Pathan:-

ALLAH tu mujhe
100 Rs
de ga to
50 Rs
teri rah main dounga


Raste main usko 50 Rs mile

Pathan Bola:-
ya ALLAH

itna bi bharosa nahi tha apney pehle hee kaat liye pasey
  

May, 19 2010     193 chars (2 sms)     3334 views       Funny

more Funny SMS Messages

pathan: yaar mere liye kisi achi si larki ka rishta bta
Dost: Aik larki hai B.com ki
pathan: yaar kisi b qoum ki ho bas parhi likhi honi chahie
Aey Phool yeh Phool mere Phool ko dedena..

Aey Phool yeh Phool mere Phool ko dedena..

Agar woh Na mane toh usein Swimming Pool mein dahkha dedena..
Wah Wah Wah Wah!!
Night was dark, moon was high, boy stopd his bike, girl asked him y, he came clos 2her, she felt shy.
he went near her & told her 2 words..

PETROL KHATAM.


Muqadar mein "raat" ki neend nahi to kya howa "JAn|x"

Hum b muqadar ko choona laga kr din ko so jate hain...! ;->
Mubarak Ho Chief Justice Bahal Ho Gaya Aur Ab Pakistan Taraqi Kare Ga,
Atta,
Ghee,
Bijli,
Petrol,
Gas Free Milega.


.

.

.



Tumhe Nhe Chief Justice Ko.. ;->
''Bhool kar b kisi ko na rulana,

Zindgi main sab ko hasana,

Dushman ko b galay lagana,

Phir b koi ghum day to,

Maray ko phone lagana,

THOK DEIN GAY saalay ko''
Qabr Ma frIshtE 1 AdMi ko Mar

rAhE thE pHr b w0 hANs rHa

tHa frIsHtE nA wJa p0cHI to

usNe kHa k "Mai kHudksH haMLa

Mai Mra hu yE sIr

MerA ha 0r JIsM kIsI or ka.
Ek Kisan Gadi me Gehun le Ja raha tha
Police ne usko rok liya

Sipahi: Kya h isme?
Kisan: Gehun


.


Sipahi: Abe Hath mila main bhi GAY Hun
Dehshat Gard Itnay Ho Gaye Hain
Mulk Mei "Faraz" , , ,

Humne Muhallay Ki Cricket Team
Se Bhi Naam Katwa Diya Aaj... =P ;->
''MUNNA BHAI

abay sarkit
ye beta
agar bina daaton kay kutta katy to kya kerny ka

SARKIT

simple bhai
boly to
bina sui k 14 injection lagany ka...''
''Hindu Pati Shadi k Baad: Main Shadi Se Pehle 20 Aurton K Sath So Chuka Hon...




Patni: Mujhy Pata Tha K Jab KUNDLI Mili hai.

To Adatain Bhi Zaror Milti hon gi''


Din Main Sota Hy
Raat Ko Jaagta Hy
Din Mein Laita Rehta
Hy
Raat Ko Khara Reha
Hy



















"Choukidaar"

Tu Kuch Aur Samjha Na
Be-Ghairat Aadmi ;->