U.S.A ne bridge

U.S.A ne bridge
U.S.A ne bridge bnaya jo 2citys ko milata ha
British ne esa bridge bnaya jo 2countrys ko milata ha PAKISTAN ne esa brige bnaya jo direct ALLAH TALA se milata ha
  

May, 19 2010     162 chars (2 sms)     2495 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pakistani Cricket team ko Hollywood Movie ki offer Hui Hy.
Yousuf Hero hoga.. Movie ka Naam Hy..
.
.
.
.
.
























11 IDIOTS =P =X
FOOL ne
FOOLon ki
FOOLWARI main
FOOL ke saath wish kiya hai
u r the most
BEAUTIFOOL
WONDERFOOL
and ColorFOOL
amngst all FOOL’s
HAPPY APRIL FOOL’s DAY

HAPPY APRIL FOOL - 2008!!!

Chaloo yah karoo shabash

















Here is a car........
........................-----;--,
...............___/_,{)..|__;.__
............/..._.............:......_..\
...........''--(_)------------(_)---''
























And here is the key.......

-.--.
/.-.''----------.
\''-''.--"--""-"-''
-''--''


































Ab jaldee se saaaf karo main ne bohut zaroori kaam se jana hai...
KamEEnAy

BeghAirAt

KutTAy

BehAyA

ZalIl

mAnhOOs


jAhIl

GadhAy

MaIn FuZool mAin yeh Sab tUmhAre bAraY mAin SoChtA rehTa Hoon..
MeRe yEh SochnE Se pEhlE hE SmS kArdiyA kArO =P *
'Katrina:
Me Tuhmare liye sub chor dungi,
Salman:
Ami Abu?
Ktrina:G
Salman:
Khana pina
Katrina:G
Salman:
Friends?
Katrina:G
Salman:
"Jo ye msg parh raha hai os"
ko B?

Katrina:
Zuban sambal k bat kar Salman!

Me sb ko chor sakti hun lekin apne bhai ko nhi.
Bhaiya G smile'
Wife: Main tumhari yaad mein
15 din mein hi aadhi ho gayi hun,
mujhe lene kab aa rahe ho?

Husband: 15 din aur ruk jao ......... ;->
Ek Larka Dr Sy Lagta Hai Ma Andha Ho Gya Hon

Dr. Ny Uski Ankhon Ko Check Kia
Or Kha Nahi Beta Tmhari Ankhein Tu Theek Hain.

Larka. Tu Phr Newspaper Me
Mujhy Maira Roll Num Kyun Nazar Nahi Aa Rha ?
Jab Tujh Ko Koi Zakhm Laga

Tou Libaas Apna Phaar Dia

Garebaan Apna Chaak Kia

Aur Zakhm e Lipat Gaya


Yahi Tou Kaam Hai Merq




Sunny Plast Naam Hai Mere.......... ;->
Phone na kia karu DEAR
Mama hoti hain NEAR
Papa se lagta hai FEAR
Baat nahi hoti CLEAR
Dewaron k b hote hain EAR
IS liye SMS karu DEAR
No FEAR n everything CLEAR
Wh8 d Hell !!

Are
U
Mad ?

U
Don''t
Hve
Ne Work
2 Do
So
Doing
Sch
Type Of
Nonsense

Reading
A
SMS
Worth
Nthing

But

Really
It
Suits
U

So
Going On
Nonsense ;->
Ek Bueaty Parlor K Publicity Board Pe Likha Tha..

"Parlor Se Niklne Wali Kisi B Haseen-O-Jameel Larki Ko Na Chairaa Jaye Ho Skta Hai Wo Ap Ki Saas Ho" . ;->
Most Touching Lines
Said By A True Lover
To His Love While
Break Up ...


























"Chal Bey Chal Mere
Gift Wapis Ker ... " =P ;)