Walking on hillside,

Walking on hillside,
Walking on hillside, Santa fell down a deep hole.
Banta: Are you ok?
Santa: Fine thanks!
Banta: Did you break anything?
Santa: No, theres nothing down here!
  

May, 19 2010     161 chars (2 sms)     3041 views       Funny

more Funny SMS Messages

When u fall in Love no power on earth can keep u away 4m ur loved one,But only one power can keep u in ur senses,Guess what?"Abbay di juttian"
1 Aadmi Ko Darya K Duusri Taraf

Aata Piswaney Jana Tha

Tou Batao Wo Kis Terha Jaye Ga ???
































Jahil Soch Kia Rahe Ho

Aatey Ko Koi Piswata Hy Kia ??? ;->
Hi.. Cute, SwEEt, StyLiSh, ChArMiNG & MoST HandsoMe PersoN!
HoW r u..??



KhuSh h0 gAe nA!

Ab ALLAH HafiZ!

MujhE DooSroN k0 Bhi BewAqooF bAnAnA hy... =P ;->
samachar patro ke kuch majedar add.
)==>kya aap anpadh hai?
nisulk madad ke liye likhe.
)==>auto repare-nisulk pik-up or dilivery.
ek bar hamari sewa lijiye or aap
fir kahi nahi jayenge.
)==>teacher chahiye-pre-schol ke liye teen saal ke teacher ki jarurat hai,
anubhawi ko wariyata di jayegi.
)==>second hand caar-dhokha khane ke liye kahi or kyu jate hai/hamare paas aayiye
)==>kutta bikri ke liye-sab kuch kha leta hai,
bachho ko to bahut pasand karta hai
Question: Mard ziyada sharif hote hain ya Auratein?


A: Mere khayal Mei Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Mei
Umar Sharif,

Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
hain.
Jab k Aurton Mei sirf 1 Babra Sharif hi hai or wo kitni sharif ha ye ham sab janty hain
Kya aap panchvi pas se tez hain?
To batao?

Agr ram seeta hai,
To ram kya hai?

Socho socho

Simple hai yar


"Darzi"


Samjhay panchvi fail :-D
Raat Ko Hamesha Kapray Utaar K Sona Chahiye.../

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Rassi Say...!
Q k Barish Ka Kuch Pata Nahi Hota.......
Ek pathan ka school main 7th class main new admision howa .

Teacher.beta batao Allama iqbal koN hain?

Pathan.hum ko kya pata hum to school mai naya hai..
Friendship Is A Sea
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Go Deep In It
Go Deep
More Deep
Chal Bus kr Hunn Dubb K Mrna Ee..
''Phulo me gulab acha lagta he..
Neend me khwab accha lagta he..
Aap bhale he hame sms nahi bhejo,
Hume to aapki kanjusi ka ye aandaz accha lagta he!''
How To Find
AVAGADRO''S Number ?














Guess







.......





So Simple











Open The Phone Directory And Search For

AVAGADRO ... ;->
U R the one who is CHARMING
U R the one who is INTELLIGENT
U R the one who is CUTE
and I am the One who is spreading these RUMOURS