Why pakistan is in trouble

Why pakistan is in trouble
Why pakistan is in trouble ? Population: 16 crore
4 crore retired
3 crore in state govt don''t work
2 crore in school
2 crore under 5 year
2 crore unemployed
2 crore house wives
99,99,998 are any time in jail.
The balance is you & me. you are busy in checking SMS.

HOW can i handle pakistan alone?
  

May, 19 2010     308 chars (2 sms)     3188 views       Funny

more Funny SMS Messages

... Money Talks ...



I Don''t Deny ...



I Heard It ...



When I Took It Out From Pocket ...


It Said Good-Bye ... ;->
Kitni hasin ho tum, khud ko duniya ki nazar se bachaya karo
Aankhon mein kaajal lagana hi kaafi nahi…
plz gale mein nimbu-mirchi bhi latkaya karo
O
Mere
Makhna
Meno
Yaad
Rakhna

Har
Vely
Hasna

Koi
Problem
Howy
Tou
Dasna

Kisi
Hor
Naal
Na
Phansna

Bas
Maire
Naal
Vasna

O
Mere
Makhna
Kesa Hy Ye Sms Zarur Dasna . . . ;->
''Doctor: Mrs. Taniya good news for you!

Girl: What do you mean Mrs. Taniya? Iam Miss Taniya!

Doctor: Oh !! Sorry Miss Taniya...Bad news for you!
:D''
''bethay thay darya k kinary tujh ko bhulany fraz


..
..
achanak koi begerat peechy sey dhakka dey gya''
Kal Kare So Aaj Ker

Aaj Kar So Ab. . . .





Kal Kare So Aaj Ker

Aaj Kar So Ab. . . .






Abay Kerta Hii Rahega Tou Dhoyega Kab ? ;->
Angraiz:
Hum Pehle Shakhs Hain Jo Chand Pe Sab Se Pehle Gaye..

Pathan:
Hum Wo Pehla Shakhs Hai Jo Suraj Pe Sab Se Pehle Gaya!

Angraiz:
Tum Agar Suraj Pe Jate To Jal Jate..

Pathan:
Hum Koi Pagal Hai, Hum To Raat Main Gaya Tha!
Zardari to Shopekeper:
Aaj k bad mera kutta bhi dukan pe aye to tumhain uski izzat karni hogi..

Shopekepper:
Bohat behtar janab appka kutta aye ga to main samjhun ga k aap aye hain:-)
HelLo


U R So


eet!


S eet!


w
S eet!


w
S eet!



S eet!w


Sorry the word does''t fit for u !!
Viaah De Mauqe Te Jado Dolli Turi Te Duhe Da Mobile Vajya

Us Te Ringtone Te Gana Lagya C

"Dil Me Chupa K Armaan Le Chale
Hum Aaj Apni Maut Ka Samaan Le Chale" ;->
New style of proposing a girl.. "i hv spent many sleepless nights in ur Luv n i dont want my son 2 do d same 4 your daughter so lets make them brother n sister
Aye load shedding kerne walo,
Baat hai bilkul saadi,
Jese jese barhy ga andheera,
Wese wese barhy gi aabadi.