Our education system

Our education system
Our education system has a drawback;
it does not teach us teamwork.
When we solve our tests collaboratively,
they call it cheating... ;-)
  

May, 19 2010     142 chars (1 sms)     3269 views       Funny

more Funny SMS Messages



Apne Sasur Ka Dulaara Hun Main

Apni Biwi Ko Bhi Pyaara Hun Main

Filhaal To Ye Sab Sapne Hain

Kyonki Abhi Tak Kunwaara Hun Main... ;->


When U Take My Name
Slowly, I Die In The
Spot ...






Samajh Aai ???









Nahi Aai !!









O Yaar !!
Jaddon Holi Jaee
Lena Aen Mera Naam
Main Thaan Marr Jaandi
Aan ... ;->
Teacher : Studnt Ko Doodh K Faiday Batate Hoe Bolaa..

6 Cheezon K Nam Batao Jin Me Doodh Hota Hai

Studnt : Kheer, Custrd Aur 4 Bhains
Arz kiya Hy Tawajo Fermaen..

Kameez Teri Kali..
Kameez Teri kali..

Wah Wah!

Tay Changa kita Paa Li... :p ;->
A Small Advice.
































Dont Press The Mobile Like This.
It Wil Damage Ur Keypad!
Sardar Apni Girl friend Ko I Love You Kehta hai or gir jata ha
I love you kehta ha orr phir girr jata ha. Girl :yeh Kia kar rahe ho ?
Sardar: Oye I''m falling in Love :) Haha
Girlz college mai teacher ne kaha:
"Agar aap koi lafz 3 baar dohraenge tu woh aapka hojaye ga,,,,,"

Saari larkian kehne lagi...
"hAmY"
"hAmY"
"hAmY"

Silly Gurlz... ;->


A man was crying over a grave and repeating,
Why did you have to die?
Another man approached him and said,
Sir, I dont wish to interfere with your private grief
but for whom do you mourn so deeply?
Your child?
Your parent?
The mourner took a moment to collect himself,
then replied,
My wifes first husband.
Ap k"Chehry"pe Noor ki"Smile"hai
Ap k pas
"Mehnga"Mobile hai
Ap k "Inbox"mein sMs ki "Lambi File"hai
Phr b "sMs"nhi krte ye to "MEMaNo''" wala"Style"hai.



Ho Gaii Teri Shakal Kaali





Ho Chuki Aliya Ki
Bahaali






O Mardood Zardari






Ab Tou Khol De Bike Ki
Double Sawari
Beta:
Papa aap ko Cancer howa hai phir aap sab ko AIDS kiyun bataatay ho?



Baap:
Taakay mere merne ke baad koi teri maa ko hath na laga sake.
A lady delivered twins. Suprisingly one is a boy and another is a dog how it is possible?

Bcoz her husband is HUTCH DEALER....

wherever u go out network follows