once there was a crow,

once there was a crow,
once there was a crow,
nashe wich betha se oh,
usne peg laye c do,
Oh tally gaya c ho,
ik chidi rahi c ro,
crow ne ched diti c oh,
chidi de piyo ne fir kutteya crow,
crow sharminda gaya c ho,
hu chidi nu behan kehnda hai oh...

Moral:- PEG LA KE KISI DE DHI BEHAN NU NAA CHEDO...
  

May, 19 2010     290 chars (2 sms)     2628 views       Funny

more Funny SMS Messages

800 kamro ka mehal ho
motiyo se sja ho drbar

Income ho arbon me

Or 200 mercedes car

Sb mil skta he sapno me

Islye jagna ha bekar

Soja merey yaar
Ab terey sath "Gold Leave" kon piyega "ZARDARI"

Sheerey Smoker AUnti ki to Chohti hogayeee..
Papu k abu ka printing press hai.

pehly jub bijli hova kerti thi to papu ko pora din press pay kam

kerna perta tha mager jub say ap ki hokamat ai hai tab say na bijli

hoti hai na mujhy kaam kerna perta hai..

Pora din moj masti main guzerta hai..

Ferq to paraa hai . . !

Jeo Musharaf . . . ;->
Ek Khubsurat Larki
Bank gai Aur
Bank Manager Se Pucha:
"Me Joint-Account Kholna
Chahti Hon..."

Manager: "Ye Tou Achi Baat
Hy, Aap Kis K Sath
Joint-Account Kholna
Chahti Hyn ...? "

Larki: "Mujhe Ziada
Nakhry Dikhany Ki
Aadat Nhi

Bas





Jis K Paas Bank Balance
Ziaa Ho, Us K Saath Khol
Loongi ..." ;->
Wohi Sheikh sb k batay ne kaha abu meri shadi pe atish bazi bhi honi chahye.. Sheikh sb kehtey beta fiker na karo koi patkha thuss nai hoga .. jab barat le ker gaye to Sheikh sb sub se agay they orr mou se awazen nikal rahe they.. THA THA THA .. DUZZZ DUZZ DUZZ... Wah sheikh sb ..
Santa cuts sides of the capsule
before taking it?
Guess why?
.
.
.
.
.
.
.
To avoid the side effects!
If You Find A Cute Friend ...

Hold Him With Both Hands

Bcoz

A Gud Friend Comes Once In A Lifetime ..



Ok




Ok






Ab Chorho B, Mjhe Der Ho Rahi Hy ;->
A 60 years old bachelor advertises his Zaoorat-e-rishta
after 1 month he got a letter "mian sahib" is umar mein RISHTA nahi FARISHTA aata hay.
I Thought Of Suicide Went 2 Railway Trak but got ur SmS & aftr Reading it I thought of Life, U Inspired Me
Coz
If A uselass Person Like U Is Alive Y Shud I Die?? :-D
Subah
SMS
Sham
SMS
Din Men
SMS
Raat Men
SMS
Ghar Men
SMS
Office Men
SMS
Jeena
SMS
Marna
SMS
Akhir Kya Hai
Ye SMS ?
?
?

!


S= SUB Ko
M= Mohabat Se
S= Satao.
B4 u speak.
(listen)

B4 u pray..
(forgive)

B4 u quit..
(try)

B4 U hate..
(love)













B4 u die.
(Apni Property Mere Naam Kar dena)
During the match

batsman LBW hoa

1 pathan 2sre se :log hm ko pagal samajhty hn,
yahan to sab pagal hn,

lagi batsman k hy aur cheekh bowler raha hy.