HusbAnd: DeAr tumhAri

HusbAnd: DeAr tumhAri
HusbAnd: DeAr tumhAri Neck pAr ajeeb si chEEz hy jise dekh kAr khuf AatA hy,

Wife: Wo kiA ???

.

.

.

.

.

HusbAnd:TumhArA "FAcE" . . . ;-
  

May, 19 2010     156 chars (1 sms)     2950 views       Funny

more Funny SMS Messages


Meaning of PAKISTAN

P. Pyaar
A. Aman
K. Khushhaali
I. Insaaf
S. Shaanti
T. Tarakki
A. Aazaad adliya
N. Not available here.
How To Find
AVAGADRO''S Number ?














Guess







.......





So Simple











Open The Phone Directory And Search For

AVAGADRO ... ;->
You don''t love a woman because she is beautiful, she is beautiful because you love her
Wife: Darling, wht do u like most among my natural hair, hot lips, speech, sense of humor or my beutiful eyes. . . . ? ? ?

Husband: Darling, tumhari ye mazak karne ki aadat hi mujhe sab se zyada pasand hai. . . ;-
Aaj
Wo
AZEEM
Din
Ha
Jab
Aaj
Se
50
Karor
Saal
Pehlay
Aik
Aisi
Medicine
Eejad
Hui
Thi
Jis
Ki
Waja
Se
Aaj
Puri
Dunya
K
Pathan
Zinda
Hein

HAPPY
"NASWAR"
DAY....
JAisa K aap Sub MUSLIMS ko pata hay K MAHE RAMZAN start ho gaya hai,

Tu Ais LIye Ap Apney Mobile Mein save tamam Dirty Jokes,Pic msgz orr Girls k Numbers
.
.
.
.
.
DELETE
.
.
.
.
KArnay say pehlay Mujhe Farward Kar day
.
.
.
.
.
.
Thanks A Lot
Waisey tou un dono bhaiyo ke pyar ki koi misaal na thi "paPpu"




Par raat ko Cheni ki khatir dono kutton ki tarha lar
paray... ;->
Dr:Aapko kya prblmhai?

Patient:patlay motion

Dr:kitne patlay?

Patient:Bohot paylay

Dr:phr b kitne?
Patient:
Pagal k bache
itne k tu us se kulli kar sakta hai!!!!!
why u feel lonely n cant see anyone arround u
.
.
and d world seems 2 b DARK,
.
.
everything seems FAR,
.
.
com wid Me hold my hand n I''ll take u
.
.
to An
EYE SPECIALIST..............
A man:-SANTA ur son is dead

Hearing this sardar jumps from the 50th floor

35th floor he realizes:- i dont have a son

20th floor:- i m not married

&

3rd floor:- shit i m banta
Ek shareef admi shadi k bad apni B.V ko bola:
Aaj sey tum he meri ZINDAGI ho, PYAAR ho, TAMANNA hoo!

B.V:
aor aaj sey aap he mere leye
FARHAN hain, SAAD hain NOMAN hain
N o t h i n g
I n
T h e
W o r l d
I s
M o r e
E x p e n s i v e
T h a n
H a v i n g
A
G i r l f r i e n d
W h o'' s
T o t a l l y
F r e e
O n
W e e k e n d =P ;)