Father: Why did you

Father: Why did you
Father: Why did you fail your mathematics test?
Son: On Monday, teacher said 3+5=8
Father: So?
Son: On Tuesday, she said 4+4=8 And on Wednesday, she said 6+2=8.
If she can''t make up her mind, how do I know the right answer? ;->
  

May, 18 2010     236 chars (2 sms)     3606 views       Funny

more Funny SMS Messages

Is kadar hum aapko chahte hai ki duniya wale dekh ke jal jate hai, yu toh hum sabhi ko ULLU banate hai, lekin aap thoda JALDI ban jate hai...
Agar tumhari zindagi k aakhri pal reh ghaye hoon to tum kya karo ghey?

"mujh sey maafi mango ghey"!

Chalo mein tumhein kehta hoon k meinein tumhein maaf kiya ab..........
Baap: Beta Shadi K Din Susral Walay
Ghari Dein Tu Suit Mang Lena. Scooter Dein Tu Car Mang Lena,
Dokan Dien Tu Ghar

Beta: Dady Larki Dein Tu Oski Maa Mang Lon?

Tum


bin


hum

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Alhamdulillah" bohot mazay mein hain;-)


Hmari Life Bhi Cirket Ground Hai Or Hum Playerz.
Jo 1st Time Larki K Saath Pakra Jaye
"Knock Out"
Hota Hai,
Jo G.F Ko Milnay Ja Raha Ho Rastay Me Accident Hojaye,
"RUN OUT"
Jo G.F Ki Deewar Phlangtay Huay Pakra Jaye,
"CATCH OUT"
G.F K Bhai Mar Mar Kr Tangain Tor Dain
"LBW Out"
Ap Ka Dost Ap Ko Larki Ban Kr Bewaqoof Bnaye,
"Stamp Out"
Or Kuch Pedaishi "CLEAN BOLD"
Hotay Hain.
Ye Log Sirf Taalian Bja Kr Guzara Krtay Hain.
Beta bola "papa papa mujhe bandar dekhna hai".
Papa bole, "Nahi bete, abhi nahi".
"Papa kyon ?" ..........
"Bete abhi bandar SMS padh raha hai"
Whats the name of the girl who is small and has a small heart ??



...
.


..


...

'' Asha ''


---- dil hai chota sa... choti se asha...... ;->
Top 6 Reasons To Be A "Charter Accountant"
.
.
.

1- Hate To Sleep

2 - Like To Study Forever

3 - Enjoyed Life [A/c Student Ov C.A]

4 - Cant Live Widout Tension

5 - Want To Pay For His Sins In This World

6 - Dun Wanna Marry Before 40 Years Ov Age ... ;->
Lo0gon ki beghairtian to check kro
zara. . .
PAppu

.

.
Maiyat mai aker p0chte hain khana kub lagega... ;->
Mere mobile ka Accident ho gaya Hai

Oor Dr Jazz ne Kaha Hai Bohat se Sms

Ki Botel charhni Paregi so Plz donate

Much more sms IT''S URGENT It''s in ICU.
Aaj ek din aur jee lo
Aaj ek khuwaab aur dehk lo
Aaj ek Dua aur maang lo
.
.
Aaj ek sms aur karlo
.
.
.
kia pathaa...
kal balance ho na ho!!.....
What''s The Main Reason For Divorce?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Marriage !