Father: Why did you

Father: Why did you
Father: Why did you fail your mathematics test?
Son: On Monday, teacher said 3+5=8
Father: So?
Son: On Tuesday, she said 4+4=8 And on Wednesday, she said 6+2=8.
If she can''t make up her mind, how do I know the right answer? ;->
  

May, 18 2010     236 chars (2 sms)     3591 views       Funny

more Funny SMS Messages


Mobile bana hai har larki ki shan

Call kr k larkon ko karti hain ye pareshan

MISSBELL or Sms kr k kehti hain meri jaan

Teri awaz sunne ko tarastey hain mere kaan

12 boyfrnd bana kr akarti hain pehalwan

Apni frndz ko hr raaz bata kr karti hain heran

Kehti hain larkon ko ullu banana hy buhat asan,

Hosh kar ay mere yaar ankhen khol k pehchan,

Mat aa in k chakkar me ye sab hain shetan,

Ab kisi ki call aaye To usko bolna G bhabi jaan.
Agar MARD Ka Bacha Hai To Neechay Aa...

.
.
.

Darr Gaya Kya? Aur Neechay Aa Salay!

.
.
.

Bhai Asslam-o-Alaikum!
Kese Ho Aap?
Aaj Kal SMS Nahi Aarahy Aapke. :-)
Pathan suhag rat ko gun utha kr room se bahir nikla,

B.V.Khan sab suhag rat to mana lo, kahan chale ?


pathan, arey khana kharab ki bachi
hum suhagrat manaye ga
to mohale ki chukeydari kon kare ga . . . ;->
''¤'' INVITATION ''¤''

Mr & Mrs
"Dahi Bara"
Request The Pleasure Of Ur Company To Attend The Marriage Of Their
"Son"
"Kaka Gol Gappa"
With
"Bibi Paapri"

R.S.V.P
Mr & Mrs. Kachori
Mr & Mrs.Samosa
Venue
Pastry Hall near Bhail Poori Chowk
Chatni Bazar
Papar Nagar.

Aana Zarur mery Ras Gully
Mery Aziz Ham Watno Ham Ne Load Shading Ka Khatama Kr Dia Hy

Ta K Factrian Chal Paren Or Log Kam Pe Lag Jain Warna Log Wakilon

K Long March May Shamil Ho Jain Gey Jasy He Long March Nakam Ho Ga Apko

Phr Se Load Shading Ke
Khush Khabri Sunai Jaige... =P

Apka Khadim
Asif Ali Zardar
Mr. 100% . . . ;->
Meri jis se hui shadi wo thi itni saadi,
ghoongat me sharma k boli Bhayya ye kia ho raha hai,
main ne kaha chup Raho Baji hamara tumhara Nikah ho raha hai..:-)


Ghareeb Aadmi Aik Kaam Dil Khol Ke Karta Hai Socho Kia?
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
3 Rupay May 500 Sms ... =P ;->
Biscuit walay ka love letter..

Dear MARIE!
2day is GOODDAY.
U have Krack''jacked my little heart.
Now im in 50-50 position.
Plz dont play Hide n Seek..
Tumhara TigeR... ;->
Tum Bohat Hi

Sweet

Cute

Decent

Good Looking

Nice

Intelligent



Lardke Ka SmS Parh Rahe Ho...
# Bhikari Pathan Sy!
Mujhy Khaany Ko Kuch Mill Sakta Hai.

Pathan: Kal Ki Roti Kha Lo Gy?
bhikari: G Han Bilkul.

Pathan: Acha To Phir Kal Time Se Aa Jana... ;->
Today is Newspaper,
Yesterday is Wastepaper,
Life is Testpaper,
and
Friendship is Bestpaper,
so don''t use it as Tissuepaper''.:-P
I"ll always remember The day I married you,
Without you my love, my beauty,
I don"t know what I"d do
Your loving and thoughtful,
Just to mention two,
I adore your sweet smile
It makes me want you.Happy Anniversary