Father: Why did you

Father: Why did you
Father: Why did you fail your mathematics test?
Son: On Monday, teacher said 3+5=8
Father: So?
Son: On Tuesday, she said 4+4=8 And on Wednesday, she said 6+2=8.
If she can''t make up her mind, how do I know the right answer? ;->
  

May, 18 2010     236 chars (2 sms)     3592 views       Funny

more Funny SMS Messages

How did an intelligent boy propose to a girl? He took the girl along with him on a boat n at the middle of river said ''Marry me or leave the boat''. :-)

After watchng the pepsi advertisement, a boy suddenly starts kissing his GF.

Gf: ye kia ker rahe ho?

Boy

DIWANO KO IJAZAT NAHI CHAHIYE PYAS BUJHANE KI;-)
Ek bar 1 autorickshawvala no entry se ja raha hota hai......

paR phir bhi use koi pakadta nahi hai!!!


puchu kyu???
























kyunki vo chal ke ja raha hota hai!!! ;->
Urgent msg to all..

if anyone want to donate their eyes..

plz contact.


Umpire Steve Buckner “He want to continue tour to Australia“

“Netra daan maha daan“
--> Ek Pathan Mufafir ne kaha hai : " Mujay Samaj nahi aati Log Mahina mahina kaisay nahi nahatay , mujay tu 28 wain din kharish honi shoro ho jati hai " : D
Khan : Yar Abi Tumhara Amma
Ka Khansi Kaisa Hy?

Friend : Band Ho Gai Hy
Magar Sans Rok Rok K A Rahi Hy

Khan : Koi Bat Nai,Allah Kary Ga,
Wo Bi Band Ho Jay Ga
Aaj tum nein kaha tha naa k aaj tumhara dimagh boht chal raha hai!



to yaar jaldi sey chautha(4th) gear lagana mein nein ghar jaldi jana hai
Khudi ko kar nalaik itna ke book kholne se pehle



Us ka page page tuj se khud poche puttar tabiyat te thek ae na.
Tip Of The Day:
Always Keep Ur Pic in Ur Pocket,
U Kno Y?
WhenEver U Face Any Problem
Just C Ur Pic
& Say 3 Times;


"If i Can FaceThis,
i Can Face AnyThing!
ub tanhai ka ehsas ho,

Na koi apke pass ho,

Na aap kisi ki nazar mein ho,

Na koi aapki nazar mein ho,

To samajh len k aap...???



BATHROOM
mein hein... ;->
Sardar Dharakt pe charha to upar bandar ne pocha : Open kyo aya?

Sardar: Apple Khanay

bandar: Yeh to aam ka darakht hai

Sardar: Pata hai, ais liye Apple sath laya hun
Din Main 5 SmS,





Raat Main 10 SmS,




Haftay Main 200 SmS,





Month Main 1000 SmS,





Mujhay Bhej Kar
Sawab-e-Darain Hasil Karain..
"SHUKRIYA" ;->