Mosam ne li angrai Or hm ne Chori Razai,

Mosam ne li angrai Or hm ne Chori Razai,
Mosam ne li angrai
Or hm ne Chori Razai,

mungphali se hui laraai
icecream ghar me I,

coffee se mu mor lia
cold drink se naata jor lia,

SEASON''S
GREETINGS 4u.
  

May, 18 2010     172 chars (2 sms)     3380 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher: Oye Tumko KUTTEY par Mazmoon
Likh kar Laney ka kaha tha?

Pathan: Hum kya karey, jab Hum ne KUTTEY par Pen rakha tö wo Hamara tang par
Kaat krar bhag gaya
Aik Din Geo K Saat Aur Aik Raat Shehnaz K Saat Pappu...




"Kia Ye Khula Tazad Nahi Hai" ;->
Jiddat k iss daur mein,
Shadi ho LAHORE mein..

Pyaari si ik biwi ho,
Jaisay rangeen tv ho..

Gol matol sey saalay hon,
Jaisay dahi k pyaalay hon..

Pyaari si ik saali ho,
Biwi k baad ghar wali ho..

Jiddat k iss daur mein,
shaadi ho LAHORE mein..
D¡L Ka Sab Se Barra Connection Kis K Sath Hota Hai?

?

?

?

?

Apko To Pata
Hona Chahiye

?

?

?

?

?


Poket Sayyyyy
It''s v easy
2 eat Sweet Choclate,
Speak Sweet Words,
Watch
Swet Dreams
Bt
It''s v Difficult
2
Find A
Sweet Person. bt I Salute U
"Tusi menu lab ei lya"
Brrrr...
BBRRRR...
BBBRRRRR....
brrr...
BBbRrrRRR

BRRRRR...


PAppu CocaCola Pee raha hai... ;->
I travel on bike because i dont have the thing causing motion due to circular motion of rubber shafted along the rod able to track direction over the movement of pistons due to the action of carbon n hydrogen producing flames in a chamber end resulting in the irreversable reaction of energy and gas and causing the friction of rubber along the concrete pebbles.

Aasan Lafzo Mein..
I Don''t Have A
Car... =P ;->
Sunday mean

S=Sote raho

U=Utho der se

N=Nachte raho

D=Dekhte raho TV

A=Aram hi Aram karo

Y=Yaad karo sirf humain hii

So njoy ur SUNDAY ;->


Ye Keh k Pappu Ko
Chorh Gaya Raja















Ye Keh k Pappu Ko
Chorh Gaya Raja











Double Sawari Band
Hy, Tu Bus Pakar
Send me msgs only in these timings

MORNING
6AM TO 12PM

NOON
12PM TO 4PM

EVENING
4PM TO 8PM

NIGHT
8PM TO 6AM


baki time tang na karna
Wife : Do you want dinner?
Husband : Sure, what are my choices?
Wife : Yes and no.
Aaj ek mukabla ho rha.
Mukablay main bohat say log hisa lay rhe hain.
Is ki entry fees koi bhi nhi hay.
Is main hr ek kay liye dawate aam hay.
Jetnay walay ko 500 rupay milay gay.
Mukabla yeah hay kay kon is number pr
03216307893
Ziada easy load krwata hay.
Best of luck... =P ;->