Mosam ne li angrai Or hm ne Chori Razai,

Mosam ne li angrai Or hm ne Chori Razai,
Mosam ne li angrai
Or hm ne Chori Razai,

mungphali se hui laraai
icecream ghar me I,

coffee se mu mor lia
cold drink se naata jor lia,

SEASON''S
GREETINGS 4u.
  

May, 18 2010     172 chars (2 sms)     3370 views       Funny

more Funny SMS Messages

A man walks into a barber shop and asks; "how much for a hair cut?" The barber said $12.50. The man asks; "and how much for a shave?" The barber said $1.50. The man then says SHAVE IT ALL.
AAj apko pani se coca-cola banana sikhata Hu
1botle pani fridge me rakho 2ghante baad nikalo
paani 1dum thanda hoga
aur

''THANDA MATLAB''

Coca-Cola
Sum1 Kills AMIR''S GF

& He Loses His Memory.

Thn He Tries To Findout D Killer.

Suspense:AMIR Himself Is D Killer.

Now Enjoy Watchng GHAJINI :-P
I

.


...


..


KNOW


.


...


..

U
.

...

..
R

.

...


..
SO
BUSY

.

...


..

IS LIYE

.

..

...



SMS MEI KUCH NAHI LIKHA K AP KO PARHNA PRAREGA...;->


The hmuan mnid deos
not raed evrey lteter
sarelpatay but a wrod
as a wlohe jsut keep
the frist and lsat
letetr at the rghit
pcale

Thhik aiagn !!! ;->
Yaar kal 125 LOGON ko bewakoof banaya.




Na yaar kaise?
.
.
.

Niche deakho.
.
.
.
.
.
BUS
AESE hi banbya ab 126 ho gay hain.

Pakistanion ki pehchan kiya hia?


Stop!
Don''t Press down..!!






I Said Stop..!!


.


.
.



.
.
.


.
Kambakhtoon ko jis baat se mana karo Vohi kartay hain..!!
Ek Larka,Ek Larki AHA Aadhi raat ko AHA Jungle mei OHO Jhari k Peeche AHA Sab se chup k OHO Daba daba k AHA Chus Chus k OHO Aam Kha rahe thay Ahahaha
Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->
What is the part of Female''s Body which has

Hair All Around

Abit wet Inside &

Drops water when Excited
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Don''t Think Wrong Stupid
It''s Eye
A sardar went to a doctor...
Sardar: Doc i hav sevior loose motions and i m not able to stop it , i tried everything .... everything
Doc: Did u try lemon
Sardar:Ya , but when i removed it ... it started again
Lo Bhai Mitro

Jo Marzi Ho Jave

Ajj Leni Hi Leni Ae

Chahe Sabut Hove

Chahe Fatti Hove

Chahe Khulli Hove

Chahe Band Hove

Chahe Koi V Rung Hove. . .

Je Kisi Kudi Ne Na Diti Ta Kisi Munde Di Hi Le Leni Ae. . .

Par Leni Zarur Hai. . .

Kyun k. . .







Hun Exams Aa Gaye Ne Te Hun Kitaan Ton Bagair Guzara Nahi Hona . . . ;->