friendship is about

friendship is about
Friendship is about. bringing out the positive when everything
seems negative...being accepted for who you are...being
able to pick up right where you left off...sharing, talking,
and laughing...Friendship is about us, and for that I"m grateful.
And I hope you have the best birthday ever, friend!
  

May, 03 2010     302 chars (2 sms)     3243 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sine me dil,
Dil me dard,
Dard me yaqin,
Yaqin me khyal,
Khayal me khwab,
Khuwab me tasvir
Tasvir me sirf ap!
Itna Darawna khuwab?
Baap re Baap
WHY R DOCTOR’S PRESCRIPTIONS IMPOSSIBLE 2 READ??????????

ANS : BCOZ THEY HAVE AN EXCLUSIVE MSG ONLY 4 D CHEMISTS….
“MAINE PATIENT KO LUT LIYA HAI,AB TERI BAARI HAI……..”
JISKA EK BI DOST NA HO USKO KYA BOLTE HAIN???

..

..

..

..

..

..

..

..

"Koena Mitra" (koi-na-mitra)
''Asslam-o-alaikum---
"Good Morning"
!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

Ab Neeche kia nashta dhoond rahe ho?
Aik bar keh to dia''
During Survey

Yousaf Raza Gilani To Man: P.P.P Ki Hakomat Ne Apko Kya Dia?

Man:
Haha
hahaHa
hahahaha
hahahahaha
hahahahahaha
hahahahahaha
hahahahahah
Hahahaha
hahaha
Haha
Ha

Moral bY

Yusaf Raza Gilani: Dekha Awam Hum Se Kitni Kush Hai..
Chand per ap ka naam likney ko jee chahta hay
Laykin pehli baat tu yeh hay k mera hath nahi jata hay
Aur dosri baat yeh k yeh khayal mughey sirf doophar main he aata hay
I''m so proud of
.... M Y S E L F ....

I finished a
Jigsaw Puzzle
In 6 months

And

The box said
2 - 4 years ... =P =D
Teacher 2 Santa : Wht Iz Ur Father Name?
Santa : "Google Singh"
Teacher: Y 2 Strange?
Santa : Saala Hr Waqt Mujhay Dhondta Jo Rehta Hai.


1 memon mutthi me ropiya lie jaraha tha

Thori der bad mutthi kholi hatheli
pe pasina dekh kr memon bola

Na ro mere rupay me

tujhe hergiz kharch nhi kroga.. ;->
some 1 asked me 2 describe u in 2 words....
he xpected me to answer d word the best.....




but i didnt answer i just simply smile n said''''no comparison''''.
''2 pyaj,
3 lahsun,
5 gm jeera,
3 kali mirch,
2 spoon namak,
4 spoon oil,
1 cup water
Aur thoda sa hara dhaniya.
Pata hai Main kya bana rahi hu?
.
.
.
.
.
.
.
Tumhe ullu!''
Sardar : Was thinking .
Sardarni : Kya soch rahe ho?
Sardar : ye START TV walo ko pata kaise chalta hai
Sardarni :Kia?
Sardar : yehi k " Ap dekh Rahy hain STAR PLUS " !