What Do U Get ?

What Do U Get ?
What Do U Get ?
When A Cow Dances.
.
.
.
Think
.
.
.
.
.
Vey Simple....
.
.
.
.
.

GUIDANCE.... (Gui-Dance)....!!
  

May, 18 2010     131 chars (1 sms)     3055 views       Funny

more Funny SMS Messages

"~"loVe"~"

Starts Frm Eyes,

Grows With Gifts,

Ends With Tears

But 2day

''''loVe"

Starts Frm Mobiles,

Grows Wd Balance Share,

Ends Wd
Number Buzy;)
Hum to mohobat k
panchi hain,




piyar k geet gungunate
hain,




Nafrato ka to hume
kuch malom nahi,




Jo bhi bachi milay us pe
line zaror marty hain;->
“SUB KO SEND KREN PLZ”
@
Gujrat k sath 1 elaaqa jiska
name “Lala Mussa” hy.
Wahan 1 insaan Paida huwa
hai jo andy deta hai..
(Astaghfirullah)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo b
100 Rupy Darjan… =D
Wo Kia Cheez Hy
Jo Biwi Apnay Husband Ko Sari Umar Nahi Deti
Bar Bar Magney Per Bhi Nain Deti.
Aur Yeh Illegal Bhi Nain Hy??



Guess??


Come On Yar?



Sakoon
''Film k poster k uper kisi peer k urras ka poster lag gaya dono thory phat gay or txt ye ban gaya
1 ticket me 2 mazy movie k bad langer b hoga Hazrat Allama MOlana Gujjar Badmash Sultan Rahi k ful action khawaten k liye pardy ka khas intazam Nargis k dill fareb raqs me shariq ho k sawab-e-daren hasil karen!''
Ek aadmi raat ko 3 baje utha or, Tahajjud parhne k bad dua mangte waqt bola..

''mere Mola sab so rahe hain or mai teri ibadat kar raha hoon,

to saath wali charpai se Aawaz aai

''Bahi tu apni dua maang humari kyun shikayat kar raha hai... ;->
Doctor implanted a new ear to a man.
Man: you idiot you gave me a woman's ear.
Doctor: it makes no difference.
Man: it does, Now i hear everything but understand nothing.
1 Aurat Ne Bare Fakhar Se Kaha
Kuda Ka Shukar Ha k Is Ne Mujhe
Mard Nahe Banya Agr Mard Hoti
Tou Phr Mujhe kisi
Aurat Se Shadi Krni Parti.>
18 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
......18 yr old girl-- get lost ! no !
.
.
.
5 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
.
18 yr old girl-- OMG ! he's shoo cutee (^_^) yes yes i will !!

This iz Cheating..

How Did Aamir Got
Sch Solid Body In
''Ghajni'' ?





Coz Of
Short Term Memory
Lost




How ... ?




Every Time He Did
Exercise n Forgot
After 15 Minuts ... ;->
Identification of Student
1.Books in bag,Faisalabad
2.Books in hands,Sialkot
3.Rolled books in jeans,Lahore
4.Without books but mobile in hands,Karachi
We Rock
A Girl fell Down from 20th floor, :O

A Boy Caught Her on 15th floor,
N' Asked Her; "Will U Hug Me ??" :)
...She Replied: "Of course Not.."
...The Boy Dropped Her..:O

She was Caught
On 10th floor by another Boy,
He asked Her: "Will you Kiss Me..:* ??"
"No, Not at All.." She Replied..!
He Dropped Her too..! :(

She Prayed for a Last Chance;
When a Boy Hold Her on 5th floor..:))

She Immediately Said:
"Ok I will Hug you, n' Kiss U, :* :))

The Boy Dropped Her Saying:
''Aawara kahin Ki..'' :( :O =P =D