ENGINEERING ANTHEM*

ENGINEERING ANTHEM*
ENGINEERING ANTHEM*

Fight fight never surrender,
After may there is december.
Where there is a wil there is a way,
After december there is a may.
  

May, 18 2010     151 chars (1 sms)     3430 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Usay pyar kar k meri kismat hi jag gai,

wah wah

Usay pyar kar k meri kismat hi jaag gai,

Maine itne love letter post kiye k wo
"POSTMAN k sath hi bhag gai.:-D''
T-Shirt Line :

I Was Thinking

Of Becoming

A Doctor,

I Have Handwriting For I
Good morning...Have u done two of the most important things when you woke up today?....
1)Pray, so that u may live...

2)Take a bath-so that others may live too!!!!

1 Arbi Bath Room Main Phone kar raha tha..

Pathan Ne sunna to Ander Ja Kar Khoob Mara Arbi ko..?

Logon Ne Pathan se Pocha kyn Mara hai..?

To Pathan Bola "Yeh Kambakht Bathroom Main Beth kar Tilawat Kar Raha tha"..:-)
Jo
sagar
ne kaha
lehron se,

Jo
ped
ne kaha
patto se,

jo
phoolon
ne kaha
kaliyon se,

wohi
main
tumhe
kehta hun,

aey


chal chal

hawa

aane de
"FUCK-YOU"








Shocked


It means:






F=flowers 4 u.

U=unlimitd hugs 4 u.

C=chocolate not sweeter than u.

K=kisss 4u.

U= you always on my mind. . . . ;->
Arz kia ha..

Karachi main agar agaye talibaan..

Wah wah..

Kia arz krdia ha mene

karachi main agar agaye talibaan,,

to kesi lage gi burqay main shiri rehman.
Ur Friendship Means So Much To Me . . .


That

If V Were Da Last People
On A Sinking Ship. . .


N V Have A Single Life Jacket
Den I Will . . .





















I Will Miss U Yaar . . .
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Is Mein se 1 Mising Hai?


2 dafa kyun parh rahay ho
Sharam ka maqam hai
ABCD Mein ''1''
Kahan Ata Hai?
"I terrorist From My Soul Constipation".

Tarjama

"Mujhe dar lagta hy meri rooh qabaz hone".
Sardar wins 20 cr from Rs. 20 lottery ticket.
Dealer gave 11cr after deducting tax.
Angry Sardar:
“Give me 20 cr or else return my 20 Rs back.”
Girl:”Is dress ka kya price hai.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”Sirf 5 kiss,
.
.
Girl:”Aur us dress ka.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”10 kiss..
.
.
.
.
Girl:”Dono dress pack kardo, bill daadi
dengi..:p:p