ENGINEERING ANTHEM*

ENGINEERING ANTHEM*
ENGINEERING ANTHEM*

Fight fight never surrender,
After may there is december.
Where there is a wil there is a way,
After december there is a may.
  

May, 18 2010     151 chars (1 sms)     3443 views       Funny

more Funny SMS Messages

Manager 2 Sardar :- Aapki shadi ho gayi ???
Sardar :- Ji haan, ek ladki se hui.
Manager :- Shadi to ladki se hi hoti hai...
Sardar :- Nahi ji, meri bahan ki shadi to ladke se hui......
Ek Memon Ne Wakeel
Se Mashwara Krne K Baad
20 Rs Diye

Wakeel Ne Pucha:
Ye Mere Secertry k
Liye Hyn Ya Peon K Liye

Memon Bola:
Ye Tum Teeno''n k Liye
Hyn ... ;->
*~SARDAR: Yaar Tere Bhai di Maut da bara Afsos hoya, Waisy hoya Ki Si?
FRIEND: Goli lagi Si Mathey Wich.
Sardar: Oh Tu
Shukar Kar Akh bach gai..%-)
Sardarni writes massege 2 sardar
''''ghar kab aa rahe ho ? Massege karke batao.''''
Sardar writes 2 her -
''''Nahi bata sakta,balance kam hai'''' ;->
Girl: Main us Aadmi se shaadi kar0n gi, Jo sara din laga rahy magr us sy kch na ho. . . ;)

.

.

.

Boy: Misbah pe nazar hy teri haan... =P

Bari tezz hy tu? =D
U r sweet like Tom,


cute like Jerry,


Naughty like BugsBunny,


Clever like Alladin,


Strong like Popye,


In Short,



Chalte phirte cartoon hain aap...!:-D
Shadi Me Munna Papa Se:
Papa Khana Kab Khaen Ge ?
Papa;Dear Dolha Dulhan Aayen Ge Unko Ye Peson Ka Lifafa Den Ge Phr
Khana Khaen Ge

Munnah: Bhaga Gaya Stage Ki Janib Doolhe Se Kehne Laga Ye Lo 1TT Rupe 2plate Biryani Or Salaad K Pese Kaat Lo... ;->
I Don''t Think So ...



You Are A Fool ...


But


What''s My Opinion
Compared To


That Of Thousand
Others ... ;->
A sweet demand by a kid.

He was beaten up by his mom.

Dad askd what happnd son?

kid said i cant adjust with ur wife anymore,

i want my own
Arz kiya hai


Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->

Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->
Indian Boy: Mere 3 Bhai & 3 Behen Hain. Teray Kitne Hain?

American boy: Mere Bhai Behen Nahi, Par Meri Pehli Mummy Se 4 Papa Aur Pehla Papa Se 5 Mummy Hain .
Shadi Main Larki Ko Itna Kyon Sajaya Jata Hai?


Any Guess?

.
.
.
.

OK

I''ll Tell You...

MAAL Jaisa Bhi Ho.
Packing Achi Honi Chahiye. :-)