kya app Australia jana chahtey hein?

kya app Australia jana chahtey hein?
kya app Australia jana chahtey hein?

Agar jawab haan hai to mein app kee madad kar sakta hoon, No visa, no money, jatey hee kaam par lag jana hai,


Infact I have a task to Export 1000 donkeys to Australia. So I have started doing my job.
  

May, 17 2010     245 chars (2 sms)     3775 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar darvaze pe GUN liye khara tha
Wife: y r u standing here?
Sardar: Sher k shikar pe ja raha hon
Wife: To jao na..!
Sardar: Kase jaon baher KUTTA khara hai
Husband:u will never succeed
in making DOGS obey u. . . !

Wife:Nonsense. . . . it’s only a matter of patience,
I had a lot of trouble with u at first. . . ;->


Apne Sasur Ka Dulaara Hun Main

Apni Biwi Ko Bhi Pyaara Hun Main

Filhaal To Ye Sab Sapne Hain

Kyonki Abhi Tak Kunwaara Hun Main... ;->
Robert: Boss, mere teesra baccha hua hai. Kya naam doon?





Ajit: Cha Ling Chu.








Robert: Cha Ling Chu kyoon?









Ajit: oh dear robert, tumhe pata nahi," Duniya ka har teesra bacchaa Chinese hota hai! "-

,,
(''.'')
<((>
If a boy gives a love letter 2 a gal, people call him “Loffer”
But if a gal gives a letter 2 a boy, they call it “Offer”.
Feel the difference;)

Pathan:
Yaar Bakray Ki Zabaan Khao Gay?
2nd:
Nahi, Main Moun Say Nikli Hui Cheez Nahi Khata..
1st:
Acha,
To Phir Ye Lo,
Anda Khao..!!
WhaT wiLL a kiD SinG wHo paSsed hiS KG ExaMs...?





GuEsS..








pLz yaAr iTs siMpLe..../













hE wUd siNG.../






KG Kiya Re
KG Kiya Re
Father:baap

son:abu telephone kis ne bnaya?

Father:Garaham bell ne.

Son:us k baap ne q nai bnaya?


Girlz college mai teacher ne kaha:
"Agar aap koi lafz 3 baar dohraenge tu woh aapka hojaye ga,,,,,"

Saari larkian kehne lagi...
"hAmY"
"hAmY"
"hAmY"

Silly Gurlz... ;->

New Remix Song. . .


KhalBali Hai KhalBali
Emergency Ki Hai KhalBali

Musharaf ko Chor K Benazir Dubai Chali

Imran ko Hai Chul Bari

Altaf Bhai Ki Tou Nikal Pari

Qazi Ki Hai Sulag pari

Aitezaaz Ki Hai Farmaish Bari

Supreme Court Hai Ziddi Bari

Apne Pakistan Ki ho gayi Khatya Khari

Khalbali Hai Khalbali
Emergency Ki Hai KhalBhali . . . ;
Aapki Or Apki Poori Family Ki Next Week Hamare Ghar Aftari Hy,
Ghar Waley To Mana Kar Rahey They K,
Aata, Chawal, G0shat Sub Mehenga Hogaya Hy,
Magar
Meine Kaha K Aane Wala Apna Rizq 7 Le Kr Aata Hy,
Lihaza Ap Apna Aftari Ka Smaan 7 Le Kr Aana,
Waise,
Hum Log BIRYANI Sh0q Sy Khatay Hain
OK
"Aana Zar0or"
thought of the day

kabi yeh mut socho k tmhare girlfrd ne tmhey kitna romantic sms bheja hey.


hamesha socho usey kis ney bheja hey.

SmS KinG