kya app Australia jana chahtey hein?

kya app Australia jana chahtey hein?
kya app Australia jana chahtey hein?

Agar jawab haan hai to mein app kee madad kar sakta hoon, No visa, no money, jatey hee kaam par lag jana hai,


Infact I have a task to Export 1000 donkeys to Australia. So I have started doing my job.
  

May, 17 2010     245 chars (2 sms)     3762 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mumy:beta q ro rhe ho?
Beta: mumy papa ne muje kissi nhi ki.
Mumy:beta ap ne papa ko tables nhi sunaye honge
Beta: kam wali ko kon se tables ate hain.
....Go To HELL....



Gusa Mat karu yar winter a gaya hai aur suna hai waha kafi garmi hai .. Sardiyaan Achi Guzr jaye gi Ok??

So

...GO TO HELL....
Once Ther Was A Man By Name Bhagwan. A Beautiful Girl
By Name Raani Falls
In Love With Bhagwan. After Few Days Of Their Affair,
Raani Dies. Why??
.
.
.
.
.
.

.
Kyonki Woh Bhagwan Ko Pyaari Ho Gayi!!
Mere mobile ka Accident ho gaya Hai

Oor Dr Jazz ne Kaha Hai Bohat se Sms

Ki Botel charhni Paregi so Plz donate

Much more sms IT''S URGENT It''s in ICU.
Pathan To Imran Hashmi
Tum Buht Jhota Hai

Imran Hashmi : Kiun ?

Pathan : Kitni Baar Bola Aik Baar Aja Aja Aja Aaja
Hum Teen Baar Aya Par Tum Hum Ko Milta Na

"Intiqam Ka Behtreen
Tariqa Ye Hai k
Dushman Ko Dost Bana
Kr Dhoka Do ..."






Janab Asif Ali Zardari ;)
Raat ko Pocha Mujhse cHanD sitaron Ne,

Tujhe BhuLa DiYa keYa Tere Jigri Yaron Ne,

Mene B Muskurate Howe Keh diYa,

Lage Honge Kamine BachiYan Phansane Main..
Kia aap k0 pata hay ??


B00ks samnay rakh kar b na perh panay wali bemari ka nam kia hay ??



.


.


.


.


.


.


.


"BE-GAIRTI'''':-):-o
BOYS Are the most busy generation
in the world.
On bike 1 hand on clutch
1 hand on accelerator.
1 leg on gear
1 leg on break.
1 ear on music
1 ear on mobile
1 eye on Road
1 eye on girl
Nose on breath,
Lips on cigrate
All tensions 1 Time
Phir b Log larko ko Farig
kehte Hain…
That’s Not fair…
To cry is to know that youre alive
But
My river of tears has run dry I never wanted to fool you
But
A cold heart is a dead heart And it feels like I''ve been buried alive by love
If I should die before I wake There ai''nt no one my soul to take If I wake before I die, rescue me with your smile. . .

Top SEVEN funny SMS characters, by rank:

<[;-{) Pathan

#:@ Sardar

[]:-( Fraz

{:-< Zardari

;^O Shaikh

B~) Meera

&
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

d;^> Pappu

Tu kia samjha k main TERA nam laine lagga hon,
nahe JAn|x abhi tou itna mashoor nai hua... =P ;->
An application:
Dear sir,

Arz way k ajj kal mera school vich Dil nai lagda,
te raat nu neendr v nai aandi,
kyun k school vich kurriyan bohat ghat ne,
Te meri class vich te ik v nai,
te jairriyan ustaniyan ne,
oh sab ehniyaan kojiyan ne k veikhan nu Dil nai karda,
te madam v koi khaas patakha nai,
hor nai te kuj "kam vaaliyan" hi sohniyan rakh lavo.
Tuhadi Mehrbani hosi,
Urs faithfully,

ROSHAN KHAYAAL STUDENT"