kya app Australia jana chahtey hein?

kya app Australia jana chahtey hein?
kya app Australia jana chahtey hein?

Agar jawab haan hai to mein app kee madad kar sakta hoon, No visa, no money, jatey hee kaam par lag jana hai,


Infact I have a task to Export 1000 donkeys to Australia. So I have started doing my job.
  

May, 17 2010     245 chars (2 sms)     3781 views       Funny

more Funny SMS Messages

Marriage Is When

A Man And Woman

Becomes One ...

The Troubles Starts

When They Try To
Decide Which One ... ;->
Load Shedding K Fawaaid:

Generator,UPS & Candle Walo Ko Rozgar Ki Farahmi
Bijli Ka Bill Kam Aiga
Mobile Charge Na Hone Se Balance & Time Saving
TV Na Dakhnay Say Gunaho Ma Kami
Sabr Karney Ki Waja Se Jannat Mein Jaaney K Ziyada Imkanat

(A Public Service Msg By K.E.S.C)
(Pak traffic police)

Motorcycle wala: Sir Meray papers to Complete hen!
Phir Chalaan Kyn?

Police: Beta Double Sawaari Khul gai he
or Tu Single
ja raha hai.
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana.
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
''Kafi dard bhara sher hai,

zara dhyan se padhiyega

Ab unhe dekhne ki aas nahi hai

Ab unhe dekhne ki aas nahi hai

kyunkay ab wo

dekhne mein

itni khaas nahi Rahi''
Pathan: Molvi Sahab koi Aisa tareeqa batao k

Main Khaon Piyon, Aur Mera Roza na Tootay?

Molvi: Logon se Mukke aur Laaten Khao.

Aur Ghussa Piyo. Roza Nahi Tootyga.
I know u r too much daring person and like to dare to any game.

I have a special dare 4 u.

Can you do?

if yes then the dare is!


"Bijli k Transformer par khadey ho kar nahana hai".
Re-Remix of "Maujaan
He Maujaan"


Judge Sarey Judge
Sarey Nikal Gaye,


Hun Bumb Sarey Mulk
Wich Bikhar Gahe,


Bugti Nu Marrya,
Bhutoo Nu Marrya,


Kam Dikha K Musharaf
Nikal Gaya,


Hun Faujaan E fauJaaN,


Sham Savery Hun
Faujaan E Faujaan,


Kul Mila K Hun Faujaan E
Faujaan.;->
ALLAH ne
tmhain paida kya k
tm uski ibadat
karo
Rozey rakho
Namaz parho
Quran parho
Uska Zikr karo
Deeni kitabain parho
Per tm

SMS Par rahe ho
SHARAM KARO....

Hi.. Cute, SwEEt, StyLiSh, ChArMiNG & MoST HandsoMe PersoN!
HoW r u..??



KhuSh h0 gAe nA!

Ab ALLAH HafiZ!

MujhE DooSroN k0 Bhi BewAqooF bAnAnA hy... =P ;->

It is my fault:

Ye sab mere ghalti hai.

Me ne hi Michael Jackson ko SMS me likha tha k

"I Don''t Love You"

Muje kya pata tha k wo Bechara ye baat dil per he le jayega. :-)
''If you think there is good in everybody, you haven''t met everybody.''