kya app Australia jana chahtey hein?

kya app Australia jana chahtey hein?
kya app Australia jana chahtey hein?

Agar jawab haan hai to mein app kee madad kar sakta hoon, No visa, no money, jatey hee kaam par lag jana hai,


Infact I have a task to Export 1000 donkeys to Australia. So I have started doing my job.
  

May, 17 2010     245 chars (2 sms)     3765 views       Funny

more Funny SMS Messages

Laado De Lashkare Jag Mag Kapre Sare!

O Laado Sabun...
O Laado Sabun...
















Ye Comercial BREAK Tha

Now

U Continue Ur Work Jo Kr Rahe Thay ;->
Doctor- Mrs.MEGHA
Gud News
4 U!

MEGHA- What Do
U
Mean By Mrs.MEGHA!
I''m Unmarried.

Doctor- Miss MEGHA,
Bad
News
4 U!
Ek Sardar Ko Apna Gadhha Bechna Tha

Unho Ne Apne Ek Dost Ko Letter Likha

"Agar Tmhen Kabhi Kisi Gadhhay Ki Zroorut Ho Tohmujhay Yaad Ker Lena !"
True bravery is to arrive home …
fully drunk..
a late night out..

and mom waiting with a jharu
in hand and you ask

“hey mom, abhi tak jaag rahi ho.”
peshawar NDRA men pathano ke naam

Rishwat khan

Zillat khan

Mutafiq khan

Ajeeb khan

Hairat khan

Makan khan

Ma''loom khan

Pathjhar khan

Zameen khan

Akhrot khan
Brrrr...
BBRRRR...
BBBRRRRR....
brrr...
BBbRrrRRR

BRRRRR...


PAppu CocaCola Pee raha hai... ;->
"MY Principle"

If someone throws a stone at you, throw a flower at him....

But, make sure that the flower is still in the pot.....!!
Hamse SMS ka panga acha nahi





Dost









Choti si Memory wala tera mobile hai
Kuch to Khayal kar.
Do U Know The Rules To Succeed In Life. . . ??
.
.
.
.
.
.
.
.
Nahi Pata.
.
.
.
.
.
.
Ok

.
.
.
.
Nahi Pata Tou Scroll Q Kr Rahe Ho. Mujhe B Nahi Pata . . . ;->
Bank Main Meyan Biwi Ka Joint Account Tha
Aik Roz Bivi Check Le Kr Ponchi
Aur Boli Mai Dus Hazar Ruppe Niklwana
Chahti Ho Lekn Kayal Rahe Jo
Hisa Mere Meyan Ka Hai
Aus MAI Se Dejye Ga . . . . . :->



Examiner:y r u under tension?
Did u forget hall ticket,ID,or calculator?

stdnt-No Sir!

By mistake i brought tomorrow exam''s Chit today:-)
Arz kiya hai


Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->

Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->