kya app Australia jana chahtey hein?

kya app Australia jana chahtey hein?
kya app Australia jana chahtey hein?

Agar jawab haan hai to mein app kee madad kar sakta hoon, No visa, no money, jatey hee kaam par lag jana hai,


Infact I have a task to Export 1000 donkeys to Australia. So I have started doing my job.
  

May, 17 2010     245 chars (2 sms)     3769 views       Funny

more Funny SMS Messages

WEN thing go fills ur Heart Wen tears flow in ur eyes, Always say These Words... . . . . A Ganpat Chal Daru La ....;-}
Ager Duniya Ko Kuch Kar Ke Dekhna HAi Tu Sunooo Meri Baat ......
Hathi Ke Upar Ulta Khara Ho KAr Photo Khihwao ab Photo Ko Ulta KAr Ke Duniya Ko Dikhayooo... ;->
Pakistan means

P=Pistol

A=Atom bomb
K=Khud kash hamla
i=Ilim ki kami
S=Sarkon pe pani
T=Trafic jam
A=Awam''s sleeping
N=No response
Yhe he pakistan meri jaan
Pathan India gya whan barish ho rahi thi,
wo mander me ja kr bagwan ko bahir phank ker bola,
.
.
"Kdi na wi lya kr maama"... ;->

Dad Tumharay Un-Fit. . .


Mom Tumhari Submit. . .

Wahan Doctor Tha
Miss-FIT. .

Isi Liay To Hr Koi Tumhain Dekh Kr Bolta Hai
"O" Shit"
JuDGE: U r crossing the limits.
Lawyer: Kaun saala aisa kaehta hai
Judge: How Dare you call me SAALA ?
lawyer: My LORD ,I said Kaun Sa Law Kehta hai :)
Zara Sochain ......






Aakhir Hum Main Kia
Ghalti Hy k








Hum Par Khuda Ka Azad
Ramzan Main Hi Kyun
Aata Hy







2005 Main
EARTHQUAKE







2008 Main
ASIF ZARDARI ... ;->
Boy Frnd,Girl Frnd Sim Conection K Hisab Se

Jazz B/F:Hello Darling
Lrki:Or Sunao

U.Föne B/F:Kia Tmhre Dil Me,Me Hun
Lrki:Tum Hi To Ho

Zong B/F:Tmhe Chand Kahun Phul Kahun
Lrki:Sub Keh Do
Tlnr B/F:Kya Hr Lrki Bewfa Hy
Lrki:Yhi Hy Dhun Sb Ki

Warid B/F Tmne Acha Nhi Kra.
Lrki:Dekha Kya Hota Hy When U Zem It.
Husband & wife are like liver and kidney.
Husband is liver & wife is kidney.
If liver fails, kidney fails.
If kidney fails, liver manages with other kidney.
Us ki ankhon mein lagta tha k mery pyar ka nasha hai
"paPpu"



Wo to baad mein pata chala kameeni CHARAS peeti thi... ;

1 Admi ka inteqal ho gya.
Uska dost us ki BV k paas aaya Or bola:
Kya main us ki jagah le sakta hoon?
BV:Mujhe koi Etraz nahi
QABRASTAN walon se pooch lo..=P;->
Pathan:yar zara toothbrush dena

Mere brush ka 1 baal toot gya hai,
DUKANDAR:1 baal toota hai?
to nya Q le rhe ho bhai?

Pathan:jo toota hai wo akhri tha ;->