packge pe apni grlfrnd se bat kya!

packge pe apni grlfrnd se bat kya!
Pathan : Kal hum Ne raat se subah tak 4 rupe ghnta packge pe apni grlfrnd se bat kya!

Dost: wo Q?

Pathan: humko Molvi ne bola tha k aaj jaagne ka raat hai ;->
  

May, 13 2010     168 chars (2 sms)     3003 views       Funny

more Funny SMS Messages

A lady went to a restaurant and ordered a bowl of soup.
Lady : Waiter, what is this soup called?
Waiter : It is called special chicken soup.
Lady : But I see no chicken in it!
Waiter : That''s why it''s so special!
Main Khud Bhi Usay Bhulana Chahta Hoon
Pappu. . . !!!

















Pr Kya Karoon...

Ammi Roz Subha 7 Badaam Khila Deti Hain... ;->
pathan: yaar mere liye kisi achi si larki ka rishta bta
Dost: Aik larki hai B.com ki
pathan: yaar kisi b qoum ki ho bas parhi likhi honi chahie
Pervaiz Elahi To Ch Shujaat, Paa Ji 5 Sal Pehle Tou Sirf Gujrat k Log Hum Pe Laanat Bhejtay Thay Or Aaj 16 Crore Awam Bhej Rahi Ha ..

He Replied: HAR QADAM TARAQI KI JANAB :)

D0sto0

Ghajini Daikhnay k Baad Andaza Hua k Aap ka Do0st Bhi Amir Khan Say kam Nahi Hay.


Mai Bhi Parhta Hun
Samajhta Hun

Phir 15 Min Bad Sab Bhool Jata Hun

The SMS Of The Year 2009:

Woh Mujhse Meri Girlfriend Ka Pata Puchta Hai.

.
.
.
.
.

Kitna Pagal Hai, Apnay He Ghar Ka Pata Poochta Hai. :-)

BHAKT - Bhagwan mujhe wardan do ki mai marne ke bad phir zinda ho sakun..

BANGWAN- Ye mere bas ki bat nahi hai putra, ye sirf Ekta Kapoor kar sakti hai... ;->
1 Larkay ko kia chaiye?

1 Larki jo Pyar de

1 Larki jo acha khana banaye

1 larki jo paisa kamaye

Aur aisa naseeb ke tino larkiyaan ek dusre se mill na sakaye
Can you guess, whats the ring tone of Osama..!






No !!not an Urdu song,







English music !! No ways..








It''s... Main yahan hoon, yahan hoon yahhan hoon yahaan.... ;->
American Police chOR pakrnay k Liay Soonghnay wAllay kuTTay rakhtay hain,,
Jab k Pakistani POLice Kuttay Nahi rAkhti kYUn k wo SoonghtAy hUay POlice Station Puhanch jatay Hain..
Sardar Bunks office n goes to home.
He saw his wife with his boss.
He comes back running office and says,
‘baap re, boss ne dekh liya hota to maar daalta.
Do U know the fullform of COLLEGE- C-Come,O-On,L-Lets, L-Love, E-Each,G-Girl,E-Equally......Thats why boys go to college regularly....