packge pe apni grlfrnd se bat kya!

packge pe apni grlfrnd se bat kya!
Pathan : Kal hum Ne raat se subah tak 4 rupe ghnta packge pe apni grlfrnd se bat kya!

Dost: wo Q?

Pathan: humko Molvi ne bola tha k aaj jaagne ka raat hai ;->
  

May, 13 2010     168 chars (2 sms)     3012 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dear Custumor U Have Now Subscribe ''''Kanjusi Package''''
U Can Enjoy Saving Ur Sms’s
Ur Subscrition Title''''Kanjus'''' Is Valid Untill
Allah Give Taufeeq To Send Sms . . . ;->
''1 Girl: Mujhe to Aisa Larka chahiye jo,
Smart
Khubsurat
Descent
Shareef
Stylish
Naik
Ho


2nd Girl: Dafa ho Kameeni

""SADAQ""
Sirf Mera Hai.
Agar koi aj
k din ap se
kahe k
AP KHUBSURAT HO,
SMART HO
GENIUS HO
tu
rakh
k
stupid k moo per thapper do
Q k wo

AuGusT k maheney
mein

APRIL FOOL Mana raha hai.............
A Wife Hit Her Husband Wid Frying Pan

Husband: Wht''s Dat 4 ?

Wife: I Found A Paper In Ur Pocket, Wid d Name "Jenny" On It

Hsband: I Playd RACE Last Week n "Jenny" Was d Name Of My ''Horse''

Wife: Sory !

Next Day Wife Hit Him Agn

Hsband: Wht''s Dat 4?

Wife: Ur ''Horse'' On d Phone An Hour Ago ... ;->
A lady broke a signal & was presentd in front of judge
LADY: Ur honor plz let me go
i am a school teacher I am getting
late for my class

JUDGE: Ahaa so u r a teacher,
I have waited for this moment all my life,
now write down

"I WILL NEVER GO THROUGH A RED LIGHT"

5000 TIMES AND I WILL LET U GO ;->
I


Looked




4


U


Up






Down

Left



Right



Here




There



Everywhere



just




2

sprAy









MORTEIN.... ;->
Aik Admi Apnee Biwi K Hr Kam Me Nuks Nikalta Tha

Agar Wo Anda Boil Ker Dati Tu Kehta K Fry Kerna Tha

Agar Fry Krti To Kehta K Boil
Kerna Tha

Aik Din Biwi Ne Dono Bana Liye

Pehle Tu Wo Dono Andoon Ko Ghour Say Dekhta Raha
Phir Kehnay Laga ..

"Tumhay Akal Kaab Aiy Gee .. Jis Anday Ko Fry Kerna Tha Us Ko Boil Ker Dia Aur Jis Ko
Boil Kerna Tha Us Ko Fry.. " . . . . . . . ["!"]

~Todays FACT~


Guinness Book Of Records
Holds The Record For
Being The Book Most
Stolen From Public Libraries... ;->
Agar English Movies Pakistani Produce karte to un ke nam Khch youn Hotae
1. Cliff Hanger: Latakda Gujjar
2. Superman: Udan aala Gujjar
3. Men in Black: Kala Gujjar
3. Rambo : Khooni Gujjar
4. Revenge: Gujjar da inteqaam
5. Spiderman: Jaaley aala Gujjar
6. Evil Dead: Gujjar di Moat..
''Ashik ban gaya,Mat karo waar,
Bura nahee ye pyaar,Bura hai intezaar.
Letter diyaa to, Thappad mat maro yaar,
Bura nahee ye ikraar,Bura hai inkaar.
Sharaabee bana to,Mat dalo ilzaam,
Bura nahee ye jaam,Bura hai anjaam.''


Aaj kal Molvi b 2 Qism k ho gaye hain.

1 Banda Bus me 1 Molvi ko deikh kr darty darty pochta hy,

"Molvi sab,
ap Darood waalay Molvi ho,
ya Barood waalay.";-)

After watchng the pepsi advertisement, a boy suddenly starts kissing his GF.

Gf: ye kia ker rahe ho?

Boy

DIWANO KO IJAZAT NAHI CHAHIYE PYAS BUJHANE KI;-)