packge pe apni grlfrnd se bat kya!

packge pe apni grlfrnd se bat kya!
Pathan : Kal hum Ne raat se subah tak 4 rupe ghnta packge pe apni grlfrnd se bat kya!

Dost: wo Q?

Pathan: humko Molvi ne bola tha k aaj jaagne ka raat hai ;->
  

May, 13 2010     168 chars (2 sms)     3017 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Sardarji goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead. The manager comes running and asks him, "Prahji, aap kya kar rahe ho?" To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai "Wash Basin".
GURBAT MITAO OFFER OF ALL GREEB CUSTOMER

easy tamam cutomers jo k nihiat gurbat ka shikar hain or un
k pass galti se mobile fone or connection hy un k liye speacail
offer hy k wo iss number 0321-6307893 per MISS CALL kerain
or free BALANCE hasal kerain.
.
.
NOTE:
yeh offer un hazrat k liye hy jin ka balance ZERO hy
AgAr aap kisi Larki ko kahain
I LOVE YOU aur Larki aap ko kiss kar
ke apna mobile numbr Day dy
to
.
.
aap
Iss ko kya
kahain gay

Zahir he
.

.



KHUWAB.. :-D
Agar Tum 90 Baar Koi Gunaah Karo
Phir Bhi Sirf 45 Baar Pakre Jaoge . . .


Batao Kyun . . . ? ? ?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
Because










Sin 90 = Cot (Caught) 45 ;->
Nursery,


Baloch Colony,



Karsaz,



Airport,



Malir,



Quaidabad



Laloo khait

Laloo khait

thakk..

thakk..



Rok ustaad





Utray ga

FARAZ...


A very old lady teacher of English
ask this question with the class:

When I say “I am beautiful”, which tense is it?

One pupil answered: Its the past tense of course.
LUV D WAY IT RUBS AGAINST D SOFT PINK FLESH N MAKES A
CREAMY FOAMY LIQUID AS IT THRUSTS IN&OUT,UP&DOWN,CAN`T
WAIT 4 NEXT TIME.LUV MY TOOTHBRUSH
Height Of Smartness. . . . .

Professor: Only Wise Men Hesitate. . . Fools Are Always Confident. . .



Student: Are You Sure Sir. . . ?
What''s Better Then

"PRESENCE OF MIND"

In Case Of Accident .... ???


.


.


.



.


.


.


.

"ABSENCE OF BODY" ... ;->

Tickt chkr; "bachy ka tckt half nai pora hoga,
iske umer 12 se zeada hai"

fadr angrly; "iske umer 12 se zeada kese hoskte hai? 12 sal tou mere shadi ko hue hain"

t.C; "me yahan ticket chk krne aya hun,
gunahon ka aeteraf sunne nai..." =P ;->
Aye khuda aaj barsaat ho jaaye
kam se kam 1 katori paani bhar jaaye....

jo mujhe sms nahi karte ho
unka fon us me doob jaaye
na rahega fon na bajegi ringtone. . .;)
Father:The school report gives you ''D''

for conduct and an ''A'' for courtesy.

How did you manage that?

Son:Whenever I punch someone,

I apologise