packge pe apni grlfrnd se bat kya!

packge pe apni grlfrnd se bat kya!
Pathan : Kal hum Ne raat se subah tak 4 rupe ghnta packge pe apni grlfrnd se bat kya!

Dost: wo Q?

Pathan: humko Molvi ne bola tha k aaj jaagne ka raat hai ;->
  

May, 13 2010     168 chars (2 sms)     3000 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Jab paad diya to darna kya,
Jab paad diya to darna kya.

Paad diya koi Potti nahi ki,
Chup chup k Naak band karna kya.

Aaj karen ge khul k Pakhana,
Jaan bhi le le chahe Zamana.

Poti wohi jo dunya dekhe,
Patla sa dast ab karna kya.

Jab paad diya to darna kya''


Hoslay saray azma baithay,
Hum zamanay k ghum utha baithay,

Jis ki chahat main umer bhar tarpay,
Us ki shadi ki biryani kha baithay:)


Pathan Apne biwi k Saath Ja Raha Tha:


1 Larkay Ne Aankh Maari.


Pathan: Tujhe Sharam Nahi Aati Mujhe Aankh Martay Ho.

Larka: Maine Tujhe Nahi, Teri Biwi Ko Maari Hai.

Pathan: Sorry Yaar! Maine Tujhe Ghalat Samjha. :-)


A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

U

V

W

X

Y











mujhe pata tha pura parhey bina
tujhe Sukoon thori aaey ga le mar

"Z"
Sitaroon se aagy jahan aur bhi hein,
Abhi muhabat k imthan aur bhi hein,
Tum hi nehi jalaty mere dil ko,
University mein ladkiyaan aur bhi hein
* * * * * *

Khuda bachaye hume in haseeno se…
Pappu mulk ko or k.e.s.c ko gusse mai yeh shair arz krta hai..

''''Karachi k Halat Dekh K Rota Hun,
.
.
.
.

Rat mai Chaddi pehen k Sota hun.. ;->
Sardar Ki G.F Ne Ksi Or
Se Shadi Kr Li
Wo Roz Us K Ghar k
Samne "Poty" Kr k Ajata
Dost: Ye Kia Hrkat Hy?
Srdar: Usy Btana Chhta
Hon k, Us k Pyar K Bina
Bhuka Nhi Mar Rha ...
Interesting but True:

Q. Kya shadi Jannat ka darwaza hai?
A. Jee haan! magar bahir jany ka..!!

Q. Insan apni bewuqufi par kab khush hota hai?
A. Shadi k din..!!

Q. Kya zubani larai mein aurat say koi jeet sakta hai?
A. Jee haan! Dusri aurat..!!

Q. Talaq ki sub say bari waja kya hai?
A. Shadi... =P ;->
Congratulation!

Aamir khan ne Apni Film k Second Part k liye Aap ko chun lia hay

Jis Mein Aap kaa Bohut main role Ha

Film ka Naam ha,''Begarat Zameen Par''
Sardar ko DRIP Lagi
Thi
Jb DRIP Khtm Hony
Lagi Tou Us Ny Apne
Bhai Sy Kaha
"Jao Sister Ko Bula
Lao"
Wo 3 Din Baad
Punjab Se Apni BEHEN
Ko Le Aaya ... ;->

Pathan Pizza-hut Gya
Tou Waiter Ne Pizza La
Kr Rakh Dia
Pathan 1/2 Ghntey tk
Betha Raha Phir
Chillany Lga

O Kocha Naan Rkh k
Gya Hy Salan Tmhara
Baap Layega ... ;->
Dur Se Dekha To Sher Dikh Raha Tha.
Dur Se Dekha To Sher Dikh Raha Tha.








Agar Tum Me Dum He To Aage Badho Aur Dekho Ke Kya He.