packge pe apni grlfrnd se bat kya!

packge pe apni grlfrnd se bat kya!
Pathan : Kal hum Ne raat se subah tak 4 rupe ghnta packge pe apni grlfrnd se bat kya!

Dost: wo Q?

Pathan: humko Molvi ne bola tha k aaj jaagne ka raat hai ;->
  

May, 13 2010     168 chars (2 sms)     3013 views       Funny

more Funny SMS Messages



Kid: maa mujhe bhai chahiye.

Maa: Beta tmhare Abbu Dubai gae hue hain, woh ajaen phr sochengay..

Kid: Maa, Q na hum unhain Surprise dain..
Mujhy






Tum







Se






P....




Py....





Pya........





Pyaz(ONION) katwani hai omlete k liye..


kaat dogi na....
plz... ;->

1 Pathan Exams Main Apne Friend ki Copy Kar Raha tha:

Examiner ne Pakar lia or usey Utha k Dosri Jaga Bitha Dia.

Pathan Writes at the End of Incomplete Question,

.
.
.
.


Baqiya Hissa Roll no. 54234 k Paper Per Mulahiza Farmayen. :-)


Gadhi Ne Gadhe Se Pucha
Aaj Mai Kaisi Lag Rahi Hu?
.
.
.
.
Gadhe Ne Kaha
Bilkul "Kareena Kapoor."

Bapo Ne Kaha Zong Ka Msg Pakage Krwalo,

Maa Ne Kaha U-F0ne Ka Msg Pakage Krwalo,

Paro Ne Kaha Mobilink Ka Msg Pakage Krwalo,

Aik Waqt Aye Ga Jab Sab Kahain Ge Dev Babo,

Ptcl Ka Msg Pakage Krwalo... ;->
Dirtiest Message Of All Tym .....

Sardar g In a Plane
Feels Vomiting & ask 4 a
Vomit Bag, Air Hostess
Gives Him The Bag After
Few Minutes When She
Comes Back Evry1 Was
Vomiting Except Sardar g
She Was Surprisd & Askd
"Sardar g In Sab ko Kia Hua?"
Sardar g: "Me Ulti Kiti Ena Lokan
Nu Buri Lagi Te Me Wapis Pee Gya ... "


Before Marriage:-

He: yes! atlast it was so hard 2 wait
she:do you want me 2 leave?
He: No! don’t even think about it
She: do you love me ?
He:ofcourse! over n over!
She:have u ever cheated on me?
He:No!y r u even asking?
She:will u go on wid me on picnic?
He:every chance I get!
She:will u hit me ?
He:R u crazy?I’m not that kind of person!
She:can I trust u?
He:yes..
She: Darling!

After marriage…
Now simply read from bottom to top


We Must Believe In
LUCK ...


For


How Else Can We
Explain


''The Success Of Those
We Do Not Like ...!" ;->
Smile is the Second Best Thing You Can Do With Your Lips...

Of Course you know the first one :)

?

?

?

?
Its Keeping Your Mouth Shut! :-)
Dost Mere Marne K baad
Mera Janaza Us Ki Gali Main Ghuma Dena

Agar Wo Dikh Jaye Tou

Ek Baar Mera Hila Dena













Kya.....????




















Gandi Soch Rakhne Wale Aadmi




Abay Mera Haath Bye... Bye K
Liye... ;->


Q: Ghairat kia hai..?









A: Ghairat wo cheez hai
jo agar ap ko aa jaye to
mera inbox kabhi
bhi khali na rahey... =P ;->
Breaking News!

Nipa Chowrangi Per 3 Taxi
Or 2 Bus Ko Na Maloom Afraad Ne Roka
Or Us Main Sawaar Hokar



Apne Apne Ghar Chale Gaye.:-D