packge pe apni grlfrnd se bat kya!

packge pe apni grlfrnd se bat kya!
Pathan : Kal hum Ne raat se subah tak 4 rupe ghnta packge pe apni grlfrnd se bat kya!

Dost: wo Q?

Pathan: humko Molvi ne bola tha k aaj jaagne ka raat hai ;->
  

May, 13 2010     168 chars (2 sms)     3006 views       Funny

more Funny SMS Messages

SPECIAL OFFER,
BRING A CHIT ON EXAM DAY,
SCRATCH AND SHOW IT TO YOUR NEAREST TEACHER &
WIN FREE TRIP TO PRINCIPLE’S OFFICE & ENJOY 3 YEAR
VACATION AT HOME.
Ek truck doosre ko khench k ja raha tha ,, Yeh dekh k ek sardar zor zor se husney laga or zameen pe lotpot ho gia or bola " ek rassi ko uthanay k liye 2 2 truck"

Agar buses k naam Pakistani actress pr hote..

REEMA over load hogae,

SAIMA k neeche aa kr 1 rahgeer halaak,

Accident me SANA ka front miror toot gaya,

Tez raftaari k ba''is, LAILA mor kat''te hue ulat gae,

MEERA pr sawar ho jao,

SHAHIDA MINI ka tyre puncture hogaya,

NIRMA thuk gae,

RESHAM ko loot lya gaya,

BABRA SHARIF ki bearing rod toot gae,

NIGHAT pr pathrao,

Aur ANJUMAN ko jala dia gaya... ;->
Husband: Dekho Mujhe Gussa Mat Dilao Mere Andar Ka Janwar Jaag Jayega . . .

Wife: Jaga Lo . . . Waise Bhi Choohey Se Kon Darta Hai . . .;->
Sardar radio thek krwany gya
.
dukandar: Radio thik hy mosam ki khrabi ki wja se ni chal rha
,

,
Sardar: A le 100 Rupya Mosam Nava Pa dy.
A mathmatical question!

36 + 30 + 38 =???


Ans?


104



no yar

once again

36 + 30 + 38 = Bhabi



confused???


Yar apni Sania bhabi. :-)}

Dil me Pyar Hai !

Ankho me Nasha Hai !

Baaton me Maza Hai !

Andaaz hee Juda Hai !

Dosti me Wafa Hai !

MASHALLAH isi Liye to Har Koi Mujh pay fida hai.. ;->
Pathan went to meet a Frnd On Eid Day.

Frnd:
Eid Namaz kahan parhi?

Pathan:
Sath wale ground me.
Ajeeb namaz thi,
na sajda,
na rukoo,
aur
Molvi k agay koi charpai rakh k so raha tha.

Frnd:
Oye Pagal, Wo to janaza tha kisi ka.

Pathan:
Oho, Mein to buht se logo ko galay mil k Mubarakbad bhi de aya..


Sardarji & his wife going to city in auto.
Driver adjusted miror.
Sardarji shouted you are seeing my wife.

Go & sit back. I will drive auto…:D
1 pathan or uski B.V riksha main aakar beithe

to driver ne shisha set kiya

pathan chillaya or bola

tum hamara B.V ko dekhta hai

tum peche betho riksha ham chalaye ga,


Muqadar mein "raat" ki neend nahi to kya howa "JAn|x"

Hum b muqadar ko choona laga kr din ko so jate hain...! ;->
Boy: Boys r Inteligent Than Girls!

Girl: Any Proof ?

Boy: You Always Say Inteli-GENT
But
You Never Say Inteli-LADY.. ;)