I LOVE YOU..!

I LOVE YOU..!
I LOVE YOU..!

:

I REALLY LOVE YOU..!!

:

I Love You More Than Any Thing In The World...!!!


Yehi Kehna Chahta Tha Majnu Apni Laila Se..


Par Bichare Ko English Nahi Aati Thi...!!!
  

May, 17 2010     199 chars (2 sms)     3479 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Voh Sadak Ke Us Paar Thi Hum Sadak Ke Is Paar The
Kuch Hum Aage Badhe, Kuch Voh Aage Badhi
Hum Kuch Aur Aage Badhe, Voh Bhi Kuch Aur Aage Badhi
Hum Aur Bhi Aage Badhe, Voh Bhi Aur Aage Badhi
Ab Hum Sadak Ke Us Paar Hein, Aur Voh Sadak Ke Is Paar Hein.''
Rabb Kare Sade Yaar Muskraunde Rehen,
Sohnia Nu Tarpaunde Rehen,
Yara Nal Mehfila V Launde Rehan,
Kuri Na Fase Koi Gal Ni, Customer Care Nal Kam Chalaunde Rehan.
Thora Garam Thanda Zyada Piya Karo

SmS Zara Naya Kiya Karo

Agar Samjh Na Aaye To Hum Se Puch Liya Kro

Hum SmS K KiñG Hain

Hm Se Roz New SmS Le Liya karo.
Sardar’s wish : when i die,
I wanna die like my grandpa
who died peacefully in his sleep
not screaming
like all the passengers in the
car he was driving..
Raheel :
Awaaz Sunai Deti Hai, Aadmi Nahi Dikhta.

Dr:
Aaisa Kab Hota Hai?

Raheel :
Phone Karte Waqt
Free Call From Any Network In Zero Balance.
Use Bellow Trick
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Call Customer Care & Enjoy..!!
Ab to Dukan Par Bhi Ye Board Lagay Hain FARAZ.

Cheeni Maang Kar Sharminda Na Karain.

Cheeni Ek Jang Hai, Isi Liye Band Hai.

Namak Baray Shoq Se, Cheeni Aglay Chock Se. :-)
Zindagi main 3 cheezain muqadar walo ko milti hain:

eik,
Acha or mukhlis dost

dusra,
Sacha Pyar

or
Teesra....
.
.
.
.
.
.
Meetha kharbuza... ;->
Ek Pathan job k Liye Form Fill kr Raha Tha,
Form mein eik Option tha k Aap ka Star Kya Hai?

Pathan ki samjh me Nahi Aaya

Usne kisi aur k Form main Dekha.
Us ne Apny star ki Option me Cancer likha huwa Tha.

Pathan ne kuch Socha,
Phir Apny Form Per Bawaseer Likh Dia. :-)
I''m so proud of
.... M Y S E L F ....

I finished a
Jigsaw Puzzle
In 6 months

And

The box said
2 - 4 years ... =P =D
Why Did Scientist Install A Knocker On His Door?








.
.
.
.
Bcoz
He Wanted 2 Win
No-Bell Prize....!!!
Man 2 pathan: Khan ji kal mainy apko phone kia par aap ny uthaya nahi?

Pathan:
Kyun uthata..,
Ye jo meiny 30 Rupye dekar GAANAA Lgwaya hai wo tera BAAP sunega.