I LOVE YOU..!

I LOVE YOU..!
I LOVE YOU..!

:

I REALLY LOVE YOU..!!

:

I Love You More Than Any Thing In The World...!!!


Yehi Kehna Chahta Tha Majnu Apni Laila Se..


Par Bichare Ko English Nahi Aati Thi...!!!
  

May, 17 2010     199 chars (2 sms)     3461 views       Funny

more Funny SMS Messages

"Jis Ka Kaam Usi Ko Saajhay"


Exapmle>


Hamesh Reshamya In
"AP Ka Surror"


Flop . . . .


Is Film Ka Naam Hona Chahiay Tha,
"AP Ka KasoOR"
1 pagal dusre pagal se (maiyusi k sath):

Sab log hamen pagal kyun kehte hain?

Dusra pagal:
Tu dafa kar yaar. Yeh le lemo ki lassi pi....!:p
What does a buffalo produce during an Earth Quake?

A: Milk Shake
Agar aap Gul Ahmad k kapray pehnay gay tu..

.

.
to

.

.
to

tu bichara Gul Ahmad kia pehnay ga?
Are u free now Whn u get time call me.I need 2talk 2u abt somethng personal?








Arabian sea is for sale...Shall we both buy it?:-)
Main
Agar
Kahon
Tum Sa
Haseen
Kainaat
Main
Nahi
Hy
Koi ...


















Tou Yaar Yaqqen Mat Krna
Insan Pareshani Main
Kuch Ulta Seedha Bol Jata Hy ... ;->
kya meri nak tedi hai. ankhen mendki jesi hai. surat se besharm lagta hoon, pagal hoon akal nahi mujhe... phir kise ne aisa kiyo kaha meri surat tumse milte hai.............?
Kisi se nahi kaha teray fasanay ko...janay kaisay khaber hogai zamane ko...Gatter band hogaye saray shaher k...Tum bagarat ko kis ne kaha tha nahanay ko.

~ Truth ~

G o D
m A d E
m A n ...

M a N
m A d E
m O n E y ...

M o N e Y
m A d E
m A n
M a D ... ;->
Interviewer:what is skeleton?
Sardar:Sir, skeleton is a person
who started dieting but forgot to stop it..!!!
Pathan Pilot Kamyabi K Baad Apna Jahaaz Land Kernay Pe Bohat Khush Hua..

Nichay Utarnay Pe Staff Ne Usay Hatho Hath Lia Or Airman Uski Wardi Utarnay Me Help Karnay Lagay..

Pathan (Fakhar Se):
Aaj Main Ne India K 4 Jahaaz, 2 Helicopter Or 1 Aabdoz Ko Mara Hai..

Airman:
Wo Sub To Theek Hai Lekin Sir G Ap Ne 1 Ghalti Ker Di Hai..

Pathan:
Kon C Ghalti?

Airman:
Bas Ap Isi Khushi Me India He Land Kar Gaye Hain..=P:-D
Sardar saw a very high Airtel Tower
& red light glowing on the top,
seeing this he said ?India is developing fast,
see there are traffic signals for Aeroplane in the air