I LOVE YOU..!

I LOVE YOU..!
I LOVE YOU..!

:

I REALLY LOVE YOU..!!

:

I Love You More Than Any Thing In The World...!!!


Yehi Kehna Chahta Tha Majnu Apni Laila Se..


Par Bichare Ko English Nahi Aati Thi...!!!
  

May, 17 2010     199 chars (2 sms)     3484 views       Funny

more Funny SMS Messages

apsa koi haseen
Dilruba o Dil nasheen


Apsey pehley kaheen





















hum ney dekhey hein kayeen
Kuch Admi Dozak Mein Bohat Garmi
Mein Bary Aram Se Soye Pare Thy,


Ek Farishte Ne Dusre Se Pucha Yar Ye
Itny Aram Se Dozak Mein
Soye Huye Hen To Dusre Ne Kaha,


Ye Sab Karachi Se Ayen Hen
Garmi Aur Loadshading K Adi Hy.= P ;->
Husband:Tumse shadi kar k mujhe ek baat ka to fayida huwa,

Wife:Konsa ?

Husband:Mujhe apne saarey gunaahon ki saza dunya mein hi mil gayi.


Once A pig fell in luv with a chicken & they both kissed each other.
Nxt day
Pig died of bird flu & chicken died of swine flu

AJAB PREM KI GHAZAB KAHANI =P ;)
What Is D Moral Of The

Movie ''Love Story 2050'' ?































Thandi Ke Mausam Me Kabhi


"Ice Cream"


Nahi Khana Chaiye. :)
Ek Faqeer Ne Doosre Faqeer Se Poocha: Tum Ne Wo Bridge Wali Jaga Q Chorh Di Wahan Tou Khoob Kamai Hoti Thi
Pehla Faqeer: Mene Wo Jaga Apne Chote Bete Ko Birthday Pe Gift Ker Di . . . ;->

Bhar k Aakho Mai Khumar


Jadu Nagri Se Aaya Hai


Tera Humsafar

(\./)
/.".) "^---- ,,
\,,/"( , _ ,_ ; )
// // ''

Pathan ki bivi ka rang boht kala tha,

Ek din bivi ne Orange Colour ki Saarhi pehni aur pucha: Kesi lag rahi hun?
.
.
Pathan: Aise jaise SURMEY ki Factory mein aag lagi ho.
1st girl- my dog is smart! At 9 am he takes newpaper from newpaper boy nd brings it to me.
2nd girl- I know.
1st girl- how?
2nd girl- my dog told me!!



Dosto JUNG m kuch nhi rkha AMAN hi sb kuch hy ye baat maan kr INDIA ne PAKISTAN ko apni BACHIYAN deni shro krdi hain
jesy k
MALIK k liye SANIA MIRZA

WASIM AKRAM k liye
SUSHMITA

Mere liye KAITREENA KAIF

Aap k liye AASHA BHOSLY

Aman ki aasha jagao
india se bachiyan book karwao.
MATHAMETICAL POEM.Hum to na 3 me hain na 13 me,Hum se Q 5,7 karte ho,9,2,11 kar k hum ko,Chup k oron se bat karte ho,302 lage gi tum ko,Qatl ki wardat karte ho,420 hai vo jis k liy,Zulf lehra k rat karte ho..!


Agar
Is
Waqt

Aap
So
Rahy
Thy

Aur
Mere
Msg
Se

Bohat
Tang
Huye
To.

MISSION
SUCCESSFUL. ;-)