Aaj Sunday He..

Aaj Sunday He..
Aaj Sunday He..


Koshis To Karo..

Kitne Din Hue Tumhe


Nahaye..

Plzz Meri Khatir
Kum Se Kum Aaj To Nahalo


Nahana Buri Baat Nahi
  

May, 17 2010     148 chars (1 sms)     3186 views       Funny

more Funny SMS Messages

Failure Is Not When
Your GirlFriend Leaves
You


















It''s When You
Don''t Try For
Her Sister . . . ;->
Khamosh palko se jb ansu bikr jate han
ap kia jane ap ktne yad ate hen
Abi b usi mor pe khare han jaha
Ap ne kaha ta
tehro hum



PAKORAY le k ate hen!
DiL Ne KahA
ChALo SMS KarAin,

SochA!!
" Dil To PagAL Hy "

Phir KhAyAL AayA
ChALo Koi BAAT Nhi,

JiSkO KarnA Hy..

.

.

.

.

Woh B To
PAGAL He Hy.. ;->
Pathan: hum ko shadi per Susral se BMW mila hy Friend: Lekin mene to tumhare ghar koi car nahi dekhi Pathan: Oye! BMW ka matlab hai.. “Bohat Mota Wife”
Shahrokh Khan Shotting Mian Attnay Busy Hotay Hian K Ghar Ana Bhool Jatay Hian...
Aur Un K Bachay Bhi Bhool Jatay Hian Un Ka Papa Kon Hia...
Achank Shahrokh Khan Ghar Attay Hian Aur Bachay Zoor Se Chalatay Hian....
Mami .. Mami...Dakho To Zara Hamray Ghar Shahrok Khan Aay Hian...
Rule of boys: “Phulo ki mahak ko churaya nahi jata,
suraj ki kirno ko chupaya nahi jata,
kitni bhi soni ho girlfrnd apni,
dusro ki girlfrnd ko bhulaya nahi jata..
Q: What do you call a man who can''t hear anything?
Santa: Anything you want because he can''t hear na!!!
Aik baat bataoon? wo meri chahat nahee zaroorat ban ghayee hai, wo jab b aati hai meri zindagi k sab chiragh roshan karti hai, laikin kabhi hamarey pyar k "dushman" ussey ley jaatey hein,wo b kya karey ussey jana pardta hai aur mein b kuch nahee kar pata,



Koi jaaye aur pyar k "dushmanoon" sey kahey k uss(Bijli) na ley jaya karein.
Who said english is easy???Fill in the blank with YES or No... 1.-----I dont have brain... 2.-----I dont have sence... 3.-----I am stupid..
Butt: Sir hun meri salary wada deyo, mera vyah ho gaya hai. Boss: Factory de bahar hon wale hadseyaan layi factory jimmevar nahin hundi.
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana.
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
The best day to propose a gal/guy




april 1st ............!





















if she/he agrees then its ur luck





















if she/he rejects.......fool..!
sister/brother..... fool april fool.........!!!!!