Ustad:

Ustad:
Ustad:
Qayamat K Din Zamin Phat Jaye Gi

Asman Tukre Tukre Hojaye Ga Gharz
Hr Cheez Fana Hojaye Gi...

Shagird (Pathan):To Kya Us Din School Ki Chutti Hogi.? ;->
  

May, 17 2010     171 chars (2 sms)     3135 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hum to mohobat k
panchi hain,




piyar k geet gungunate
hain,




Nafrato ka to hume
kuch malom nahi,




Jo bhi bachi milay us pe
line zaror marty hain;->
Dil Torna ha Torr ja , muhkh morna hay mor ja, bus tuj sy ye iltija ha mari,,,,,,, mary tofay to wapis mor jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

name












malika sherawat... ;->
Macchar ne 1 admi ko kata

Admi:
Din me b kat rahy HO
.
.
.
.
.
Macchar:
Kya karo Ghar ma behen ki shadi Hy Or Larky walo Ne 1 liter khoon jahez Me Manga hy;-)
1 Murghi ne apne malik ko khush karne k lea sawa kilo ka 1 anda dia

malik bohat khush hua aur murghi ko shabash di

murghi ko shabash to mil gae magar
Pichware ka dard sari umar na gea

Moral:
ziada efficiency dikhane se apni he watt lagti hai malik ke nahi
A Chinese pair accidentally had twins without getting married, Guess
what they named them... Jo Hua, So Hua.
Good time
Bad time
Day time
Work time
Off time
Night time
Happy time
Sad time
Sleep time
Kisi bhi time
~MERA Sms Aasakta Hai~


Heer : Main Tumhary
Ishq Main Barbaad Ho
Gai, Ruswa Ho Gai ...

Raanjha : Tou Main
Kon Sa HBL Main
Manager Lag Gaya
Hoon... ;->
Experiencd Man Says:

"The Real Problem

Doesnt Start Whn Boy

Starts Luking At A Girl.

It Begins, Whn She

Turns &

Looks Back At D Guy"
If a black cat crosses you, when u r going somewhere, wat does it mean


????


*


?


**


**


**


**


?



*


It means that black cat is also going some where ..........;->
Lub Pe Aati Hai Dua Ban K Tamana Meri
Zindagi Bomb Se Ho Mehfuz Khudaya Meri
Na Koi Bomb Dhamakay Se Ura De Mjh Ko
Muft Me Jame Shahadat Na Pila De Mjh Ko
Mere Allah Lrai Se Bachana Mujh Ko
Or Sikha De Koi Banduq Chalana Mjh Ko
Nam E Islam Ki Hurmat Ko Bacha Le Ya Rab
Waqt K Sare Kamino Ko Utha Le Ya Rab.
Ap k"Chehry"pe Noor ki"Smile"hai
Ap k pas
"Mehnga"Mobile hai
Ap k "Inbox"mein sMs ki "Lambi File"hai
Phr b "sMs"nhi krte ye to "MEMaNo''" wala"Style"hai.