Ustad:

Ustad:
Ustad:
Qayamat K Din Zamin Phat Jaye Gi

Asman Tukre Tukre Hojaye Ga Gharz
Hr Cheez Fana Hojaye Gi...

Shagird (Pathan):To Kya Us Din School Ki Chutti Hogi.? ;->
  

May, 17 2010     171 chars (2 sms)     3127 views       Funny

more Funny SMS Messages

Doctor : Aap Ka Weight Kitna Hai ?

Pathan : Chashme K Saath 75 Kgs.

Doctor : Aur Chashme K Baghair ???

Pathan: Wo Tou Mujhe Dikhta Hi Nahi ... ;->
Train mai aik husband apni wife say:
tujh say shadi ker k pachta raha hun
dil kerta hai tujhey kuttay k agay dal dun

samnay wala passenger:wao wao wao wao
Darya-e-Ravi main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai.
1.Do you feel lazy to get up early in the morning ?

2.Does a book work as a sleeping pill?

3.Attend classes only for attendance?
...
4.see the calendar for holidays ?

5.cell in place of a pen ?

If the above is happening with u..
congratulations!

U r a perfect student ;-)
''Is Mulk ko Mulk Banaye Ga Pathan

Her Zulm k Khilaf Awaz Uthae Ga Pathan

Hai Waada Agar Saath Den Sub to

Chand pe Bhi NASWAR ki Dukaan Lagaye Ga Pathan. :-)''
Once an angle came up to me & granted me a wish. I asked for "world
peace". That''s impossible, he said. Then I asked himto give u
brains. He said "Let me try world peace"
In which case-MAN start Swetting

in 10 mins & WOMAN wan 2 go On & On..



Think..


shopping

The sun makes Moon shine.
Electricity Makes Bulbs shine.
Wax makes Candle shine.


But what makes you shine......
Q.What do me and a mirror have in common?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

A.When we see your face we both crack up. . .
1 medical student ne apni classmet ko khoon se luv latter
dekar kaha, muje iska jawab jarur dena, ladke ne ans
diya:- tumhara blood group A+ hai or calcium ke kami hai...
Dil ke zakhmoon ko gr koi shaiyri Kahe tu Seh lete hain...

Takleef Tu jab hoti hai jab koi wah wah karta hai... ;->
In Ghajini
If Amir Khan Was Killed Instead Of Kalpana,
The Movie Will Get A Gross
Collection Of 500 Crores..




How ? ? ?





Then Da Grl Hv To Write 0n Her Body Everythng...;->:-D