Identification Of Students ...

Identification Of Students ...
Identification Of
Students ...

Books In Bag,
Faisalabad

Books In Hands
Sialkot

Rolled Books In Jeans
Lahore

W/o Books
But Cell Fones In Hands
Karachi ... ;->
  

May, 17 2010     179 chars (2 sms)     2427 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Larkey Wale:
ap ki beti kuch karti he?.
Larki wale:
Haan MASHA ALLAH rozana 5 rupe mein 500 sms karti he.''
1 srdar ji khali katori mein roti dubo k kha raha tha
Waiter ne dkha to pucha: Ap kia kr rhe hain?
Srdrji: Me maths ka teacher hu, Mene daal suppose ki hui hai!
Acording 2 a recent
survey
Men say
d 1st thing they notice
abt a woman is their
eyes
&
Women say
d 1st thing they notice
abt men is
aThey r bunch of liars ;)
1 Khusra Vote Mangte Hue

"Hamen Vote Do,

Mai Yakeen Dilata Hn Agar Mein Kamyab Hogya To Phr Kisi K Haan Bhi Kaka Paida Hoa To

"Govt."

Us K Ghar Muft Nachay Gi.
Plz pass this SMS to all ur friends. A person urgently needs 3 bottles of.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pepsi (chilled) with chips. It''s urgent Cell no & name is as displayed
Hamy a.K.a Efie a.K.a FebZ
03343004071
:)


Son : Papa,Aapko Yaad He Apne Kaha Tha

Agar Me Exam Me Paas Ho Jayunga

To Mujhe 5000rs Doge.

Father: Haan

Son: Gud News He,

Apke 5000rs Bach Gaye
''Ek Doctor Pe Bijli Ka Taar Gir Gaya:

Doctor Tarap Tarap k Marne He Wala Tha,

K


Usay Yaad Aaya

K

Bijli 2 Din Se Band Hai. :-) jwan banda kadi pouul wi janda we ki banaya mere kagzan da yar pata karna''
Catch her by her waist


Bring her home


Keep your hand on her neck


Put your lips on her lips




And have a nice .....






Drink!

COCA COLA BuuRrrrrrrrrrrrr :)
Plz Is sMs Ko Kal Parhna



Ruk Jao


Ruk Jao Plz


Ruko Na


Ruk Ja


Ruk Oye


Ruk Na


Mujhe Pata Tha Tum meri bat nh mano gy


Me Msg Hi Kal Bhejonge...
Gud Nyt.
zindagi main tum buhat gay jaoo gay
*
*
*
*
*
*
*
*
jahan bhi jaoo gay
*
*
*
*
*
*
*
*
loog yehi kahain gain
*
*
*
*
*
*
*
*
chal be chal
AGAY NIKAL !!!!!!!!
Best Punishment That U Can
Gve Him A Mobile Wid A
Set Of Girl''s Phone Numbers & Put Him
In A Palace Where There is No Network... ;o)
Lady 2 accountant: can i met 2 manager,
"...Y NOT..." He is always ready to met beautiful women,
Ok then tell him that his wife has come to met him... :P