A Bf Brought Present 4 His GF

A Bf Brought Present 4 His GF
A Bf Brought Present 4 His GF

GF(After Opening)

What D Hell Wud I Do Wid Dis Diwali Rocket ?

BF : U Wanted Stars Na?

Now Sit On It N Get Lost!!
  

May, 14 2010     156 chars (1 sms)     2936 views       Funny

more Funny SMS Messages


Question: Why do some teachers
wear sunglasses?
Answer: Because their
students are very bright! ;-)


Paki-Nursery Poem 2009

Baby Baby ...

Yes Mama !!



Eating Sugar ... ?



Are You KIDDING MAMA ... ? =P =D
1Conductor Ki Shadi Ho Rai Thi,
Jab Uski Dulhan Phero K Waqt Uske Pas

Akar Baiti To Wo Bola

Thoda Pas Ho K Baith,

1Sawari Aur Bait Skti He.


Only One Man

In A Thousand Is

A Leader Of Men ...

And

The Other 999

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Follow Woman ...


"Zarday" Aur "Zardari"
mein kia farq hy ... ?


Ek ko Khushi mein
khatey hyn

Aur

Duusra Khushio''''n ko
kha jata hy ... ;->
EveryOne Thinks Of Changing The World....
But
No One Thinks Changing Themselves....

EveryOne Wants To B In Heaven
But
No One Wants To Die.....
''Bhehar ki gali main paan ki dukan, Devdas ne dekhi Paro Ki muskan, Devdas ne khilaya paro ko paan, Khake paan Paro bolI "Shukriya Bhai Jan"''
Yeh Jo Hai Na... Yeh Jo Haath Mein Pakra Hai...Yeh Sirf Msg Receive Karne Ke Liye Nahin Hai... Iss Se Msg Jaate Bhi Hain...Try kar k dekhain..Hahaha!
Dekhte Hi Dekhte Kya Zamana Agaya,

K Har Kisi k Hath Me Mobile Aa gaya,

JisNe Kabhi Larki Na PataYi Ho''''BABU'''',

Wo Gandu b Date Maar k Aa gaya,

Bari Aag Lagti Hay Us Waqt dimagh Me,

Koi Kahe k Teri Bachi Ka Number Mere Pas Aa gaya,

Ye Ajab zaleel panay Ka Part Hy''''BABU'''',

Pehle 100 Ka Card Aata Tha Ab EasyLoad b Aa gaya,

Ab Poori Raat Sirf Ek Rupay Me Baat,

Saare TharkiYo Ko Ye Package Pasand Agaya;-
Q: Wo kon sa department hy Jis
ma Orat kam nhi kr skti,



Batao


Chalo Mein btata hun.

Ans.
FIRE BRIGADE,

Q K Orat ka kam aag bujhana nhi,

Aag lagana hy


Sardiyon ki aik khubsurat raat thi.
Husband & wife aik garam kamble mein soe hoe the. Aadhi raat guzarne k bad wife ne achanak kaha:
sartaj mjhe shadid piyas lagi hai.

Ye sun kar shoar ne jaldi se pani barh
kar biwi ko day dia or biwi ne ose pi lia.

Moral:
Her husband or wife wala msg ganda nahe hota ;->
" ToDay Iz SunDAY "

Send this SMS to 10 Peoples and INSHALLAH tommorrow Will be Monday !

Monday :)

Believe me it works!! :)