A Bf Brought Present 4 His GF

A Bf Brought Present 4 His GF
A Bf Brought Present 4 His GF

GF(After Opening)

What D Hell Wud I Do Wid Dis Diwali Rocket ?

BF : U Wanted Stars Na?

Now Sit On It N Get Lost!!
  

May, 14 2010     156 chars (1 sms)     2920 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 yehi baat mujhy chain
se sony nahi deti.
“DOST”
K
pakistan bhar ki auraton
ko
Aetemad ariel par Q hy.
(,”)/’hum mar
<\/ gya hen
_/\_ kya??
''1 student exam k paper pay apne hath ka diagram bana raha tha to nigran nay pocha k iss paper main to hath ki diagram ka swal nahi hai

student reply.
sir main diagram nahi bana raha paper banane wale pay lanat bhaj raha hon''
''Sehwag''s son : Are dekho maa.
Papa sixer pe sixer mare ja rahe hain.
Sehwag''s wife : Beta ye
ADVERTISEMENT hogi.''
Kisi nay dil badal liya,
Kisi nay dharkan badl li,

Aap k paas kuch nahin tha badalnay ko,
to
aap nay masjid main ja kar chappal badal li:p

Balance Sharing Day

Today Is Balance Sharing Day,

So Send Me Maximum Balance & Give The

Proof Of Ur Friendship

With Me

Happy Balance Day... ;->
Hi,
Doing nothing?
Then make a place,
4 Me in ur heart!!
I may come there any time!
Urs faithfully,
Heart Attack
Many many happy returns of the day and May u Live lOng as
Long as more Than Devil.
''Kash tum waday nibha jatay, Kisi surat dil mera behla jatay
Agar “Cornetto” k paisay nahi thay to kia hoa, 5 rupay wali “Qulfi” hi khila jatay

Dil se Jab Hum Tumhe Yaad Karte hain.

Aap Ka Sapno Main Hum Didar karte Hain.

Jab say Dekha Hai Aap Ko Qareeb Say.

Ab To Bas TOBA ASTAGHFAR Karte Hain.''
U r My BEST
SMART
CUTE
GENIUS
SWEET
&
INTELIGENT
FRND















NOTE:
All Chahractrs In Dis
Msg r Imaginay
Resemblnce 2
Anyone''s Lyf Is Purely
Coincidental
;->
"==LyF Ki RiNgToNe=="

Gham Ko Karo Delete
Khushi Ko Karo Save

Rishton Ko karo Recharge
Dosti Ko karo Download

Dushmani Ko Karo Erase
Sach Ka Karo Broadcast

Jhoot Ko karo Switch Off
Tention Ko Karo Not Rechargeable

Pyar Ki karo InComing On
Nafrat Ki karo OutGoing Off

Lanuage Ko Karo Control
Hansi Ka Karo Outbox Full

Aansu Ka Karo Inbox Khaali
Gusse Ko karo Hold

Muskan Karo Send
Help Ko Karo Ok

Self Ko karo Autolock
Dil Ko Karo Viberate

Phir Dekho Lyf Ki Ringtone Kitni Polyphonic Ho Jaye Gi....... :->
in HOSPITAL
aaa ja tainon akhian udeek dian
dil wajan marda
aaa ja bijliay wasta e bimar da


aaa ja tainon akhian udeek dian
Kal 100 logon ko
bewakoof banaya..

kaise?
niche dekho..
.
.
.
aur niche...


Bas,
Aise hi..
Ha...Ha..
Ab 101 HOGAYE !