Teri Dosti Ko Me Nibhaoun Ga

Teri Dosti Ko Me Nibhaoun Ga
Teri Dosti Ko Me Nibhaoun Ga

Tri Khusiyon Pe Muskuraoung Ga

Badalna Nhi Waqt Ki Tarha A Dost

Warna Ho K Ganja "Ghajini"Ka Hero Banjaunga... ;->
  

May, 13 2010     156 chars (1 sms)     2912 views       Funny

more Funny SMS Messages

ek teacher se puchha gaya ki wo apne bachho ko kya padhate hai?
teacher ne bade aaram se ans diya-
pahle to mai unhe batata hu ki mai kya batyane wala hu,
fir jo batana hota hai mai unhe bata deta hu,
or ant me,mai unhe ye batata hu ki maine unhe kya bataya hai
Ap k khayal ma main apko sms kyun karta hon?


I Miss u..?

I Like u..?

OR

I Need u..?
.
.
.
.
Chal bay


Sms package khatam karna Hota hai...is liye:-
Sardar: Kal Meno 9 Aadmian Ne Kuttia

Pandit: Fer Tu Ne Kuch Nahi Kita...?

Sardar: Maine Kaha Himmat Hy Te Kaly Kaly Aao

Pandit: Fer

Sardar: Fer Saarian Ne Wari Wari Kuttia. . . ;->
Two rules u need to follow in life..
1. HamYis always right.
2. Whenever you feel HamY is wrong, slap yourself & read rule no. 1 ;)
My Marriage is Fixed Surprisd?
Dekho free di party da sun k kivein khush hunde ne.
I know its your birthday today..
I am sure u will give me treat in a big hotel..
so I shall talk to you in person there,
because I don"t know to express my feelings in SMS
Chor 1 ghar me chori karne gaya, tijori par likha tha "TIJORI KO TODNE KI JARURT
NAI,452 No. LAGAO AUR SAMNE WALA LAL BATAN DABAO,TIJORI KHUL JAYGI" Jaise hi
button dabaya alarm baja aur police aayi. Jate waqt chor seth se bola"AAJ MERA
INSANIYAT SE VISHWAS UTH GAYA "! . . . . .
Life Is Difficult, Full Of Trials, Sorrow, Pain . . .
When U Fall Down. . .
JusT Stand Up Straight . . . Be Confident . . .






And Say . . . . .








"OYE YE DHAKKA KIS NE DIA" . . . ;->
Teacher: "pappu ne dopahar ka khana khaya" Es ka future tense batao?

Student: "pappu thori deir baad poti karay ga ...
Najane log q darte hain,
Kuch log to SMS b nahi kerte hain,



Aur kuch aise b hain Ap jaise is duniya mai,

Jo balance b miss call mar k check karte hain . . . ;->
Since our frndship started ...

There hv been so many times


WEN I DISTURBED U ...


IRRITATED U ...


FRUSTRATED U ...

Today i msg u just to say

"I''LL CONTINUE"!!

Aap ka roz subha ko




Hamare ghar aana




Kabhi ghanti bajana




Kabhi darwaza khat khatana



Kabhi pyar se bolna



kabhi ghusey se chillana k





"Ghar Walo"








"Kachra Dey Do" ;->