Teri Dosti Ko Me Nibhaoun Ga

Teri Dosti Ko Me Nibhaoun Ga
Teri Dosti Ko Me Nibhaoun Ga

Tri Khusiyon Pe Muskuraoung Ga

Badalna Nhi Waqt Ki Tarha A Dost

Warna Ho K Ganja "Ghajini"Ka Hero Banjaunga... ;->
  

May, 13 2010     156 chars (1 sms)     2919 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ye Badalti Rutai''n
Ye Dubte Huey Arman
Ye Terti Hui Musafatai''n
Ye Jalte Diye
Ye Pighalte Huey Badan
Ye Bhujti Shame''n
Ye Kch Or Nhi Srf
.
.
.
KESC Ki Beghairti Hy ... ;->
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??




Socho Socho . . .










"Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??
Ek waqt tha Aap k msg aise aate thy jese kisi ne aap ki KHOPRI pe PISTOL rkhi hui hy

or aapse msg krwa rha he

mgr ab lagta he...


GOLI MARDI..

~ Truth ~

G o D
m A d E
m A n ...

M a N
m A d E
m O n E y ...

M o N e Y
m A d E
m A n
M a D ... ;->
Tum sab dost meri zindgi ho,

aur,

.

aur,

.

.

aur,

.

.

.

aur,

.

.

.

.

aur,

lahnat hai aisi zindgi pe.
kyun duaein maang rahe the humari haar ki ! Indian bhaiyon ?

Yahi soch lete k Cup Sania k sasural mei he aa raha tha. . . ;->
''Dill torne walon ko saza Q nhe milti
Hr ksiko pyar krne ki dua Q nhe milti
Log kehte hain ishq to ek bimari hai

To phr MEDICAL STORE pr iski Dawa Q nhe milti.?''
From Where Would A Lizard Gets Its Tail When It Breaks ??



















From The Re-Tail shop .. lolzz :-D
''kash tum BAKRI hote,
hum tume GHAS khilate or pyar se tumare SING
hilate or puchte msg bhejne me
kanjus kon tu ya main?
to tum pyar
se bolte MAI..MAI..MAI''
Ekaadmi tha..!

woh kisiko msg nahi karta tha...!
kisiko call nahi karta tha...
fir bhi uska balance jata tha...

y




kyunki woh ek tang pe khada tha..!
Juice Piyo
Pepsi piyo
Coke Piyo
Marinda Piyo
Dew piyo
aur piyo
Kyonke , Pampers ab sirf 99 ruppees main hain :)

Jab Light Jati Hy Tou . .

Defence women says: Oh my God ! Hey Guards, Turn on the generator

Women of Gulshan say : Lo gai light UPS start hy koi chk karo

Kharadar women: Mariviya KESC wara kutay ja bacha heen hul shakoor maum-batti baar.... =P ;)