"LOVE"

"LOVE"
"LOVE"
In France is a Comedy,
In England a Trgedy
In Italy
a Wonder,
In Germany
a Drama,
But
In Pakistan
National game
Hai sub khelo...
  

May, 25 2010     145 chars (1 sms)     3241 views       Funny

more Funny SMS Messages



Mera number hai
0321-6307893
aur mera netw0rk hai,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Warid





Kyun k mujhe kutty ne nahi kata
k main zong use kar0n;-)
Chaar Haathi He.
3 Haathi Laal Chaddi Pehne Hue He, Aur Ek Ne Pili.

Bolo Aisa Q ??

.
.
.

Q Ki Jungle Me Sale He... 3 Laal Chaddi Pe Ek Pili Chaddi Free He :)
Zindagi Mai 1 Larki Itni Pyari Lagi

Us K Hath Ki Daal B Hamen Nihari Lagi

Jane Kia Jado Tha Uski Personality Mai K

Married Hone K Bawajud Hamen Kunwari Lagi ;->
Why women Love gold more
than men ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because gold has 24 carrot
whereas man has only one carrot.


Kid:
Aunty, mummy ne chini mangi hai.

Aunty chini daitay howa,
“acha aur kia kaha mummy nay?”

Kid:Agar woh kamini na de,
to Pinki aunty se lay aana.
''Tum Sa koi Pyara koi Masoom Nahi Hai.(\./)/.".) "^----;";_\,,/"( , , )/ \ / Kia Cheez ho Tum Khud Tumhain Maloom Nahi Hai''
T-Shirt Line :

I Was Thinking

Of Becoming

A Doctor,

I Have Handwriting For I
''Pani me tairna machli ka style
Hawa me udna "POPAT" ka style
Different sms bhejna,phone karna humara style
Fukat ka sms padna,phone sun-na Aapka style..''
Gareeb shohor bola:
Lagta hai ab dosto ke
aage hath phailana
paren ge....




Biwi:Jaldi se tum hath
phaila lo, warna mujhe
taangein phailana parein
gi........................-;>

To Be Great
Is To Be Misunderstood ...
And
I m Always Misunderstood
Therefore
I m Great ... =P ;)


~AtTiTuDe PeRsOnIfIeD~

Once Pathan Goes To An Eye Doctor To Check His Eye Sight

Doctor Askd him:
"What Was Your Old Number ?"

Then

He Said:

0300-******* ... ;->
Chubby Cheeks,
Dimple Chin,
Browny Lips,
tiny eyes&
Rosy Tongue
Actually I ws pointing out d similarities b/w U & vodafone dog.
it''s gr8!
Are u twins?