"LOVE"

"LOVE"
"LOVE"
In France is a Comedy,
In England a Trgedy
In Italy
a Wonder,
In Germany
a Drama,
But
In Pakistan
National game
Hai sub khelo...
  

May, 25 2010     145 chars (1 sms)     3264 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Aur Killing sMS

Killing sMs





Naalayakon

Mein sMs Ka Khoon Kar Raha Hun Aur Tum Log

Sirf Scrol Kiye Jaa Rahe Ho !!!

Dusht , Paapi Rakshasi Daitya !!!


Mother 2 Docotr On Phone: Mari Beti Ko Current Laga Hai

Me Kia Karon??

Doctor: Pehle Ap 2 NAFAL Shukranay Ke Ada Karein Ke Apki Tarf Bajli Aarahi Hai..
Plz,,,
HELP My Frnd....
Gul Khan
Gul khan boht pareshan hai...

Kya koi usay bta sakta he k ramzan ki jhandia kaha milti han ?
Not every flower can represent love but roses did it. Not every tree can stand thirst, but cactus did it. Not every monkey can read SMS but hey you just did! Enjoy your day, and dont forget to smile!
Kam¡yab INsaN Banne K 3 Tareeqe:









1.


2.


3.


.


.











Bh00tn¡ K,
Pehle INsaN T0 Banja..
Ph¡r S0ch¡y0 Kam¡yab H0ne Ka... ;->
Is dil mein yaadon ke mele hain, tum bin bahut akele hain, sab kuch chodke tume SMS kar rele hain, dekho hum kitne wele hain.
If A Gorilla Catches U,
What Will U Do?

?



?





I Know U Both Will Start Playing...

Its Natural When Close Friends Meet!!

Girl to Boy: Hum apney betay ka naam kia rakhain gey?

Boy!

Very Simple..
Ager shadi se pehley hoa to..
Asif Zardari,

Oor ager baad main hua to Nawaz Sharief..:-)
Shrabi eye donate karne gaya,
Counter clerk bola: kuch kehna chahte ho?
Shrabi : eyes jise lagao use bata dena “ye do peg ke baad khulti hain...
Tchr: Papu tum kal school kyo nahi ay?

Papu: sir gir gaya tha or lag gai thi

tchr: Kaha gir gaye thay or kia lag gai thi?

papu: Bistar par gir gaya tha or Ankh lag gayi thi sir


You Know That
Old Saying

"Strike While The Iron
Is Hot ??"

Well That''s A Pretty
Dumb Sating

Coz

"I''ll Betcha
A Cold Iron Will Hurt
Like Hell Too" ;->
Sardar : Sitting on The Top of the Mountain and Studying….
When a person asked what he was doing….
He replied… Oye!! Higher Studies Yaar…!!!