"LOVE"

"LOVE"
"LOVE"
In France is a Comedy,
In England a Trgedy
In Italy
a Wonder,
In Germany
a Drama,
But
In Pakistan
National game
Hai sub khelo...
  

May, 25 2010     145 chars (1 sms)     3244 views       Funny

more Funny SMS Messages

Child:Chacha Jan Plz Close Ur Eyz
Chacha(Surprised):Y?
Whts New?
Child:Mom Sayz,When Ur Chacha

Will Close Their Eyes

We"Ll Find Allot Of Wealth


Heart Of Boys are Like a Temple !!

Holy
Truthful
Pure




That''s Why



When Boys Say.
''I Love You''.

.

.

.


Girls Remove Their Sandals.
KHAN Ne 1Bacha Agwa Kia
Or Taavaan K Lye Sticker Pe Ye Likh K Bache Pe Chipkaya:
10 Lakh Kal Subah Pul K Neche Pohnchado?
Aur Bache Ko Ghar Wapis Bhejdia.
2sre Din Wo Pul K Neche Gya To Usy Pese Milgye
Or Sath Sticker Pe Likha Tha:
Khuda Qasam
Pese Ka Gam Nai,
Gam Is Bat Ka Hy K
KHAN Ne KHAN Ko Looota ;-
2 Dost
Year 1980
A=Yar ye Light kb Jati hai
B=Pata nhi, shaid Saal men 1 Bar.


year 1990
A=Yar ye Lite Q Jati hai
B=Pta nhi, shaid Transfrmr Badlty¿hen


year 2010
A=Yar ye Lite kb aye gi
B=Jub Hmary Elaqy ki Jae gi tb Tmhary Elaqy ki Ayegi


year 2014
A=Yar ye Lite ay gi Aaj?
B=Nhi Aaj lahore me hai, rwp/islmbd ki Bari Kal hai


year 2030
A=Suna hai Purane Waqton me Lite hua Krti thi
B=So Ja Lite wite Kuch nhi Hoti, Sub Tera Wehm hai..:
Kid: Ammi aaj abbu ne bus main mujhse kaha k Aunty ko bethne k liye jaga de do.
Mom: Phir tumne jaga di?
Kid: No.
Mom: Q?
Kid: Main to khud abbu ki goad main betha tha.
Rule
The
HELL
Rather
Than
Being
Slave
At
Heaven :-)
Breaking news..

abhi abhi mili tazza khabar ke anusaar pata chala hai ki......



Australia ki oneday team me Steave buckner ko jagah mil gaye hai..


lekin abhi tak ye pata nahi chala hai ki wo team me karenge kya....!
Mafi nama"
Agr
meri
missbell/sms
se
Aap
preshan
ya
tang
ho to
bila jhijhak
apne
mobile
ko
khench
k
diwar
pr
de
maren
na rhy ga phone!
Na bajy gi tone.
Hey Dude
A Piece Of Advice
For You ... !!

Never Think Yourself

As An Ugly Person

Always

Consider Yourself

A Beautiful












Monkey ... ;->
All Schools, Colleges and Universities of Pakistan will remain close till 11th November!



For details visit:



www.inni-vi-lut-nai-pai-hoi.com
:-)
Football Main Kitni Side hOti Hyn
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Nahi Maalum . . .? ? ?






2 Sides Hoti Hyn












Inside Aur Outside . .. ;->
Teachr : Tumhari Writing
Din-Ba-Din Kharab Hoti Ja Rahi Hai

Student : Sir Is Lye Kyun

K Mere Papa Ki Wish

Hai K Main Doctor Banno.