"LOVE"

"LOVE"
"LOVE"
In France is a Comedy,
In England a Trgedy
In Italy
a Wonder,
In Germany
a Drama,
But
In Pakistan
National game
Hai sub khelo...
  

May, 25 2010     145 chars (1 sms)     3260 views       Funny

more Funny SMS Messages

4 Log badnaseeb hain.>
(1)who jo Maa Baap ki qadar na kare .
(2)who jo ustad ki qadar na kare
(3)who jo waqt ki qadar na kare
(4)who jo mere SMS ki qadar na kare,
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji kapde kyu nahi pehantay thay?

Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke Salmaan Khan thay!!!
Aap
IdEal
moDel


aChey


Sachey



piYarey



EemaNdaR



MukHLis



WaFadAr



Naik
.


.



.
logon sey
door raha karo

Warna
woh bi "khraab" ho jaengey..
2 pathan chhat pe so rhe the
ek dosre se bola

“yar maachis kahaan hai?”
2nd :”teeli jala k daikh lo”
Koi ladki hume thukraaye,
Uss ka hume gam nahi,
Koi ladki hume thukraaye,
Uss ka hume gam nahi,
Arre badnaseeb hai woh ladki Yaaroon ,
Jiss ke nasib me hum nahi.
Agar Aasman tak mera haath jata,
Agar Aasman tak mera haath jata,



To phir mein normal insan na hota, waisey tum kya samjhe they?
mere marne ke baad mera janaza unki gali se nikla
mere marne k baad mera janaza unki gali se nikla
wo khidki pei aai aur boli
SALA YEI BHI TAPAK GAYA
Teacher: ''jinke ghar sheeshe k hote hen..

Ye line poori karo.
Student:Wo.
Wo.
Wo.
Wo.
Wo

light band kar k kapre badalte hen... ;->
Phool Gir JATe hAin
JAb AAP AATe ho
Phool Gir JATe hAin
JAb AAP JATe ho

.
.
.
.
.
.
.

AnDhe ho..!

zArA DheyAn se chAlA kAro GAMlon se Q TAkrATe ho.. :->
Press down if you think you are MAD,
I can’t believe u did that!
Again?
For God Sake!
Why u still doing it?
Truth is out now!
MENTAL CASE:P
Customer to waiter: Everyday you charge me money for a cup of coffee. It will be wonderful if you serve me coffee free of cost today.

Waiter: Sir, everyday you drink coffee from a filled cup. It will be wonderful if you drink it from an empty cup today . . . ;->

Dozkah mein
Drogha k khoff se sary gunhagar imandari
se apne apne gunah paper pe likh
k hall se ja rahy thay k aachanak 1 aawaz i:

" EXTRA SHEET KHAPPAY " ;->