khush naseeb

khush naseeb
Girl: Peer ji.. Mere 2 Affairs hain..
.
.
Un Dono mai se kis k sath Shadi hogi??
.
.
Wo khushnaseeb kon hoga??
.
.
.
Peer: Pehle se Shadi hogi... aur... doosra Khushnaseeb ho ga...
  

Aug, 07 2013     180 chars (2 sms)     4334 views       Funny

more Funny SMS Messages

Main kitna tum py marta hun,
Aur kitni Mohabat krta hon.

Bas ik shikayt hai tum sy,
Main jab bhi perhnay lagta hon.

Tum chupky sy ajati ho,
Aur aky mujhy behkati ho.

Na jany kiya smjhati ho,
Aur apny pass bulati ho.

Yeh soch zra,
Ae mairi jaan!

Kuch kaam bhi hai is duniya ke,
Har waqt ki chahat theek nahi.

Aghosh teri to phir bhi sahi,
Lekin yeh waqt hai perhny ka.

Ja aj mujhy tu perhnay dy,


Ae NEEND..!
Mujhy kuch krny Dy.
Ak pathan ki shade hue wo apney biwe k pas giya biwe ne kha kya chahtey hu muj se
pathan itraa kr bola bs rozana ak Naswa ka packet
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana.
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
Jo jeeta woh sikandar
Jo hara woh jail k andar,
..>Jo SMS bhejay usko jaadu ki jhappi,
Jo na bhejay usko arbab raheem ki pappi.
Pyarey Bhaiyya!!



27 October ko Hamara VaLima hai,
Zaroor ana..
Mere MoBiLe mein BaLance nahi hai..

Is Liye "UN" k MobiLe se MSG kr Rahi hoon.


Aap ki Behen

KATRINA KAIF......... ;->
SANTA: Kal meri biwi kuwe mein gir gayi,

bahut chot lagi usko..bahut chila rahi thi..

BANTA: Ab kaisi hai..??
...
SANTA: Thik hi hogi, kal se kuwe se aawaaz nahi aai.
*. . .Agar teen din tak subha neend se jag ker kangha na kia jaye to hair style Veena Malik jesa ho jata hai.. ;)






*. . .Zubaida Apa k stylish totkey. . .*
''Doctor: Mrs. Taniya good news for you!

Girl: What do you mean Mrs. Taniya? Iam Miss Taniya!

Doctor: Oh !! Sorry Miss Taniya...Bad news for you!
:D''
Father Askd 2 H¡S SOn:Tum Baar Baar Matric Me Fail Hotay Ho Tum
Ne Aj Tak Kuch Na Kuch To Seekha Ho Ga?
.

.

.

.

.


Søn:Yes Papa . .!

Father:Wht?

Son:Kitab Kholna. .

Heer..Ranj

Soni..Maiwal

Laila..Majnu

Sahiba..Mirza

Romio..Joleat

Sasi..Panu

Sheren..Frhad

Aur

Coming Soon

The Bigest Lover Of 2009

Sheery Zardari ;->


Pakistan Aur Afghanistan Me Kia Farq Hai ????


..


..

..

..

..

..

Sochoo.


..

..

..

Me Batata Hoo

Afghanistan Ka Sadr KARZAI hai Aur Pakistan Ki poori Qaum KARZAI hai
Bhagwan Duniya par BEER peene aya. 12 bottles pine ke baad Sardar ne Pocha " aap ko Charhti Kyu Nahi?
Bahgwaan: Main Baghwaan hon.
Sardar: Charh Gai hai salay Ko.