khush naseeb

khush naseeb
Girl: Peer ji.. Mere 2 Affairs hain..
.
.
Un Dono mai se kis k sath Shadi hogi??
.
.
Wo khushnaseeb kon hoga??
.
.
.
Peer: Pehle se Shadi hogi... aur... doosra Khushnaseeb ho ga...
  

Aug, 07 2013     180 chars (2 sms)     4318 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shakila: Kal me bus stop par khari thi k, ek larka aaya, mera haath thaam lia, or mujhse izhar e ishq krne laga..
Jamila: Haye Allah! Tmne use daanta nhi, khamosh kerne k liye kia kaha?
Shakila: Nhi tmhe to maloom he, Ammi ne mjhe ajnabi logo se baat krne se mana kia hai..
MAHA Ko Dieting Ka Shauq Tha
Mama Le Aai SUFI
''''SUFI pe Aitmaad Jo Tha''''
Subha Hui Tou Na SUFI Tha Na MAHA
3Saal Baad MAHA Mili
Saath HABIB Aur SULTAN Bhi Thay
DEkha Sufi Ka Kamal. . . ;-
''We will now upgrade your brain, please wait....Searching....searching...still searching....sorry,NO BRAIN found...!''
Ek Hair Transplant Kerney Wali
Company Ney Add Banaya Hae:






Aap Shaher Say Ayin Ya Pind Say..






Hamein Hamdardi Hay Sirf Aap Ki Tind Say..!! :-D
Teachr Ne SHRAB Ka Nuqsan Btany K Liye

1KEERA SHRAB Me Dala To Wo Mr Gia.

Teachr:"Ap Ne Kia Seeka?

Studnts:"SHRAB Peenay Se

PAIT K KEERAY Mar Jatay He"
Mobile & Mobil Oil
Me Kya Same Hai?







Dono Ka Kharcha Insaan Ki Kamar Tor Deta Hai.
A woman had triplets, she named them Mat, Pat & Tat. She fed Mat from left tit, Pat from her right tit...
Moral of the story: No Tit for Tat
First Guy (Proudly) : "My Wife''s An Angel!"



Second Guy : "You''re Lucky, Mine''s Still Alive."
Is kadar hum aapko chahte hai ki duniya wale dekh ke jal jate hai, yu toh hum sabhi ko ULLU banate hai, lekin aap thoda JALDI ban jate hai...
AwAM ki PurzOr FArmAiSh pAr...

.

.

.



.
.

.
.

.

Aik bAr Phir:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.



.



EiD MubArAk... =P ;-
When u feel sad….
To cheer up just go to the mirror and say,
“damn I am really so cute”
u will overcome your sadness.
But don’t make this a habit…..
Coz liars go to hell !!!!
A msg for all the students
of different Colleges and Universities !

As we all know that isb had been through
so many strikes and holidays,
last year.
So, to cover-up that all the students
must hav to convince
our skools admin team to
open the skool on 14th Feb (Sunday);-)