khush naseeb

khush naseeb
Girl: Peer ji.. Mere 2 Affairs hain..
.
.
Un Dono mai se kis k sath Shadi hogi??
.
.
Wo khushnaseeb kon hoga??
.
.
.
Peer: Pehle se Shadi hogi... aur... doosra Khushnaseeb ho ga...
  

Aug, 07 2013     180 chars (2 sms)     4331 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Samandar bhar syllabus he,

Nadi bhar parh pate he,

Balti bhar yaad hota hai,

Mug bhar likh pate he,

Chullu bhar number ate he,

Aao doob k mar jate he.! :$''

Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?
Shaadi k pehle: Darling!!
tum nahi to mai nahi... tum nahi to kuchh nahi.

Shaadi k baad: mai nahi to tum nahi... tum nahi to sab kuchh hai!

3 Dreams Of A Man:
1-To B As Handsome As His Mother Thinks He Is
2-To B As Rich As His Child Thinks He Is
3-To Hav As Many Women As His Wife Believes He Has :-D
Pakistani ki awaam ko kitni khushiyan milli . . . ?


1. bijli jane k baad bijli aane ki khushi.

2. Line mei khara ho kar kabhi kabhi aata milne ki khushi.

3. sare din k baad raat k 11 baje gas aane ki khushi.

4. bazar se shopping kar k bomb blast se bach kar zinda ghar wapas aane ki khushi . . . ;-
do u know wht is mobile








?






?




?







yeh haath main kia chapal pakri hui hai
Jab Tujh Ko Koi Zakhm Laga

Tou Libaas Apna Phaar Dia

Garebaan Apna Chaak Kia

Aur Zakhm e Lipat Gaya


Yahi Tou Kaam Hai Merq




Sunny Plast Naam Hai Mere.......... ;->

Faqeer
Rupia Dede Baba"
.
Aadmi
"Sharam Nahi Aati
Itne Hattay Kattay Khubsurat Nojwan
Ho K Bheek Mangte Ho''?
.
Faqeer
"Acha To Phir Apni Behen Ka Rishta Dede"..
1 bAt soCh rAhE hAiN PAthAn,ZArdAri,PAppu,FArAaz bAith kAr.


Ye sALAy SAntA Or BAntA kidhAr chALE gAe HuMMe MsgZ mE bhEj kAr... ;->

Upss sochnay ki bAAt hy =P
Ek Zaruri Suchna-
Driving Karte SaMay,
Sharab Matt Piyo,


Kyun Ki,

Kyun Ki,


SPEED BREAKER
Aa Jaane Se
Bottle Gir Sakti Hai..
Aaj ek din aur jee lo
Aaj ek khuwaab aur dehk lo
Aaj ek Dua aur maang lo
.
.
Aaj ek sms aur karlo
.
.
.
kia pathaa...
kal balance ho na ho!!.....
Dual heart attack message

girl sends message to her boyfriend: lets break up it is all over now

girl sends a message again: sorry it was not for you